Blogul lui Marius Mioc

despre revoluţia din 1989 şi ceea ce a urmat după ea

Comentarii ale celor care au iscălit petiţia împotriva OUG 58/2010 septembrie 6, 2010

Filed under: politica românească,Statul Maximal — mariusmioc @ 8:01 am
Tags: , , ,

Am mai pomenit pe acest blog despre petiţia (linc) împotriva OUG 58/2010, prin care se cere guvernului să simplifice raportările fiscale pe care le au de făcut persoanele care desfăşoară activităţi economice independente (PFA) sau cele care primesc bani pe drepturi de autor. “Nu plătim taxele pînă nu avem o declaraţie unică, anuală şi online” spune textul petiţiei, care îndeamnă la grevă fiscală. Pînă cînd scriu aceste rînduri s-au adunat 5235 iscălituri pe respectivul document. Cei care o semnează pot să adauge un mic comentariu, iar o parte au folosit această posibilitate. Reproduc mai jos unele din aceste comentarii, pentru a se vedea argumentele folosite şi starea de spirit. Părerile exprimate îi reprezintă pe cei care le-au exprimat, nu neapărat şi opinia mea.

Propriile mele păreri legate de OUG 58/2010 le-am exprimat în articolele:
- Un nou atac al guvernanţilor împotriva libertăţii economice. Petiţie online
- Din nou despre OUG 58/2010. Cît cîştigă şi cît pierde statul

Mai jos părerile altor persoane. Uneori comentariile au fost scrise fără diacritice sau cu greşeli de ortografie, eu le-am copiat aşa cum au fost scrise şi în general n-am avut timp să le corectez.
*mi-a ajuns să fac concediile la Circa Financiară, CASS, Registrul Comerţului etc. (Emil Nicolae Perhinschi)
*Azi am fost şi după 5 ore am renunţat. Am strigat în Casa de Pensii: “Să veniţi la mine acasă dacă vreţi bani” şi am plecat.  (Horaţiu Coldea, Mediaş)
*bă mi-e greaţă bă, atîta nesimţire şi atît grotesc (Horia Cartiş, Oradea)
*în speranţa unui guvern responsabil (Vlad Petri, Bucureşti)
*Este umilitor ceea ce se intampla. Din pacate, sunt convins ca si daca va veni alt guvern va fi aceeasi stare de lucruri. Ar fi trebuit sa ne obisnuim cu asta in cei 20 de ani de guvernari catastrofale pentru poporul roman. (Adrian Nicolae, Bucureşti)
*Daca tot ne cheama statul sa platim lunar, ca la regia de salubritate, macar sa gaseasca o forma decenta de plata. Ceea ce se intampla acum este o bataie de joc la adresa fiecaruia dintre noi. Eu refuz sa fiu umilit si tratat ca un sclav de reprezentantii incompetenti si prosti ai unui stat incapabil sa ofere conditii decente pentru ceea ce platesc. Nu voi achita nimic in aceste conditii, astept sa fiu amendat si sa ma judec cu statul. Daca aceasta petitie aduna suficiente semnaturi, propun sa discutam cu un avocat si sa vedem cum putem, cu totii, sa promovam o lege care sa schimbe aberatia asta. Democratic, aceasta este calea de urmat. Daca nu ma insel, 250.000 de cetateni pot promova o lege in Parlament. (Mălin Bot, Timişoara)
*Nu vreti sa faceti o favoare intregii tari si sa plecati de la conducere? De preferat cu o floare PE piept. Sunteti toti niste hoti. Se fura si in alte tari dar macar guvernantii mai fac si cate ceva pt tara. (Silviu Matei, Bucureşti)
*Guvernul Boc – cel mai incompetent posibil guvern. (Cătălin I. Nicolae, Bucureşti)
*Semnez aceasta petitie, desi stiu ca nu va avea finalitate. In aceasta tara este imposibil ca lucrurile sa fie simple si corecte. (Oana, Sibiu)
*Trebuie să renunţăm degrabă la mentalitatea de a sta umili la ghişeu! (Marin Popescu, Bucureşti)
*Este sub orice critică modul în care guvernul îşi bate joc şi de contribuabilii care cu bună credinţă vor să-şi achite datoriile (Annamaria Amik, Tîrgu Mureş)
*Guvernul pierde bani daca nu schimba aceasta situatie aberanta. Pentru ca cei 500.000 de romani pusi lunar sa faca 3 drumuri pierd timp pretios in care ar putea munci si ar putea produce niste bani in plus, impozitati ulterior de stat. (Teodor Oprişan, Bucureşti)
*vreau ca orice lege sa fie gandita si facuta cu respect fata de contribuabil (eventual un singur loc in care sa-mi depun orice dosar financiar) (Radu Alexandru, Bucureşti)
*Ma abtin, ca daca imi dau drumul la gura cate drumuri degeaba am facut azi, ma dati numa cu bipuri. Toate cele bune. (Ionuţ Rotariu, Bucureşti)
*Sunt 3 posibilitati: 1. ori guvernul Boc este un guvern de dobitoci condusi de idiotul-sef, 2. aceasta lege este de fapt un fitil menit sa distraga atentia jurnalistilor de la lucruri mult mai grave care se petrec in momentul de fata, preocupati fiind de propriile probleme sau 3.este un exercitiu de umulire a cetateanului. Oricare ar fi explicatia, ar trebui sa cerem demisia cercopitecilor care au creat aceasta situatie. (Otilia Haraga, Bucureşti)
*cu scuzele de rigoare dar ministrul seitan este RETARDAT GRADUL 1 DE INVALIDITATE (Octavian Dima, Bucureşti)
*”politicieni”, ne ingropati de viu! (Andras Gabor Toth)
*Subscriu la demersul menit sa contribuie la simplificarea procedurilor (Fidelio T. Iancu, Timişoara)
*Cred ca e momentul sa plecam din aceasta tara punct. (Cornelia Pop, Bucureşti)
*Um guvern impotent să mai plece un pic şi în alte ţări să vadă cum se fac aceste declaraţii anual şi pe internet!!! (Codrelia Crişan, Cluj)
*Statul e plătit inclusiv să îmi spună în detaliu cît am de plată şi pentru ce. Nu înţeleg ideea declaraţiilor de venit. E un soi de verificare a onestităţii? Sau a memoriei? Am parte de zeci de colaborări pe an, unele în sume foarte mici. Nu am un contabil personal şi nu îmi permit să-mi angajez unul. Nu am firmă, nici PFA. Vreau cel puţin să fiu lăsat în pace de un stat care nu-mi oferă decît motive să emigrez. (Cristian Neagoe, Bucureşti)
*fost contribuabil (Cristian Ioniţă, Bucureşti)
*Greva fiscala este singura metoda care mai poate opri bataia de joc a celui mai incompetent guvern din istoria moderna a Romaniei! (Sorin Constantin Neagu, Bucureşti)
*Este un act de lipsa de respect fata de cetateanul care semneaza fluturasul de salariu in fiecare luna. Lipsa celui mai vag parfum de competenta in guvernare si in administratia publica nu poate fi justificata prin “perioade de criza” si “masuri de urgenta”. Guvernul este un manager pe Romania SRL, cu contract de munca pe perioada determinata. In acest moment, este unul extrem de prost, ce da dovada de o inteligenta subunitara. Si ceea ce ma ingrijoreaza si ma revolta cel mai tare – manifesta rea credinta. (Ciprian Ursu, Bucureşti)
*Luam pe nenea X din satul Y unde se turneaza filmul Z, cum il conving eu sa faca figuratie sau sa sape o groapa sau sa vina cu vaca la filmare, pentru aia 2 lei pe care-i pot da? Simplu, doar la “negru” – si asta se cheama evaziune nu? Da, ma lasa sufletu sa-mi bat joc de el, sa il trimit 100 de km la oras, sa depuna 3 declaratii? Asta dupa ce a incheiat deja contracte cu casele respective si isi tine si registrele la zi…. e la mishto totul in tara asta (Oana Giurgiu, Bucureşti)
*Pentru a respecta o lege trebuie sa se asigure si bune conditii. Trei drumuri pe luna este mai mult decat contraproductiv. (Flavia Timpu, Braşov)
*Ne-am saturat de incompetenta. Daca nu ne lasati sa platim aici cu decenta, platim altora. Se pare ca vom plati chiar mai putin. (Alexandru Lăpuşan, Bucureşti)
*expert tehnic judiciar , noua oricum ne ia biroul de expertize 20% , impozit 16% , daca mai platim si taxele astea nu mai are rost sa lucram (Marin Mare, Satu Mare)
*O declaratie, un cont, o plata (Ivan, Brăila)
*1. In ce mod se justifică în cazul autorilor contributia pentru fondul de somaj? 2. Nu exista nici o scuza pentru bataia de joc pusa la cale de guvern. (Zoe Petre, Bucureşti)
*Cum sa mai iasa tara asta din criza? De ce sa muncim, sa gandim, sa inventam, sa creeam, sa…. Nu mai bine ne plimbam pe drum spre institutiile statului si stam acolo la cozi interminabile, si asa in fiecare luna pana in veacul vecilor? (Aura Şerban, Bucureşti)
*În stilul acesta nu se merita sa traiesti in Romania.Oriunde se pare ca painea e mai dulce decat acasa. (Marian Gheorghiu, Galaţi)
*M-am săturat de haosul creat de guvernarea Boc-PDL. Apropo: Am votat cu PDL şi acum regret, regret, regret…!!! Jos guvernul şi idioţii lui Băsescu! (Claudiu Blăjan, Sighişoara)
*Declarație unică, anuală și online (Silviu Bunea, Bucureşti)
*Refuz sa mai platesc taxe unui stat care isi bate joc de mine (Lucian Mărgărit, Bucureşti)
*Sistem fiscal cel putin haotic, creat sa sustina o suprastructura de stat enorma si clientelara (Cristian Rădulescu, Bucureşti)
*Au sa rada astia din guvern cu lacrimi de incercarea asta. (Iustin Ivlev, Bucureşti)
*Guvern idiot şi incompetent (Roman Cotizo, Bucureşti)
*Cineva trebuie concediat…si acela este individul care a venit cu ideea aceasta de plata (Alexandru Goaga)
*Înjosirea ratiunii este primul simptom de boala al unui stat. Somnul natiunii naste politicieni. (Marius Damian, Bucureşti)
*Nu credeam sa ajung sa traiesc asemenea vremuri. Sa nu spui niciodata niciodata. (Ioana Marieta Varga, Timişoara)
*O declaraţie unică, anuală şi online (Nicolae Moldoveanu)
*Cred ca a venit vremea sa nu mai plecam capul umili si sa luptam pentru drepturile noastre, pentru dreptul nostru de a fi tratati omeneste si nu umiliti, pana si atunci cand mergem sa dam bani! (Răzvan Lupescu, Braşov)
*Este inadmisibil. De ce să mai muncim cînd putem sta la cozi la autorităţile publice. Aşa nu mai cîştigăm şi am rezolvat problema, închidem micile afaceri. (Giovani Ana, Brăila)
*silă; furie; reacţie demnă (Devis Grebu, Bucureşti)
*muncesc sa isi bata niste incompetenti joc de noi! huooooooo! (Iuliana Ionescu, Ploieşti)
*Toate legile, normele si procedurile apar tarziu dar noi trebuie sa le executam imediat. Este anormal ce se intampla. (Carmen D., Sibiu)
*nu e incompetenta – ci maxima competenta amorala, o dibacie absoluta in a crea haos si descurajare. e simplu apoi, si profitabil (si fireste lipsit de onoare) sa conduci un popor buimac si nefericit. aceasta insa nu este realitatea exclusiva a actualului guvern ci realitatea fatal-tragica a tuturor celor care au guvernat tara noastra (in ultimii 20, 70 de ani? ar fi bine .., dar ma tem ca e boala veche, si ca se rostogoleste tot mai puternica dintr-o generatie in alta). (Gabriela Masacci)
*nu depun dom’le nimic si mai presus de asta plec din tara….:))sa ne bucuram de viata – nu asta vor si alesii nostri oare??? (Cezar Ionescu, Bucureşti)
*E scandalos ceea ce se intampla…nu e posibil sa te plimbi in tot Bucurestiul lunar ..ca sa depui niste tampenii de hartii..Cred ca guvernantii au impersia ca nu facem altceva si avem timp berechet de plimbari..Mai cred ca nu isi dau semna ca trebuie sa si muncim ca sa platim acele dari.. (Florentin Urda, Bucureşti)
*Protestez impotriva modului neprofesional, lamentabil si total injust cu platitorul cinstit de taxe. (Gabriel Trăistaru, Măgureni – Prahova)
*Asta sa fie reformarea statului? (Ioan, Oradea)
*m-am saturat sa platesc incompetenta guvernului Boc. Plec din România (Andrei Baciu, Huşi)
*Daca n-as avea 54 de ani as pleca incotro as vedea cu ochii. Niciodata pana acum nu m-am simtit atat de umilit si batjocorit. Guvernul Boc a ajuns opresorul romanilor. (Romeo Gogu, Bucureşti)
*Vreti bani? Ajutati-ne sa vi-i dam! (Annamaria Somay, Baia Mare)
*guvernul trebuie aruncat in aer cu orice risc, sa nu mai indrazneasca nimeni in aceasta tara sa-i bata joc de popor (Ioan Borza, Ştei – Bihor)
*Ne-am săturat de bătaia voastră de joc. (Marian Brătescu, Bucureşti)
*Şi eu m-am săturat. Dar vă spun sincer, alţii n-am (Traian Băsescu, Bucureşti – probabil semnătură pusă la mişto)
*Guvernantii sa nu mai apese pe cei care inca sunt in tara si pot face ceva aici! (Alina Floroi, Bucureşti)
*ceea ce se intampla este simptomatic pentru statul disfunctional. (Mihaela Grancea, Bucureşti)
*Nu mi-am depus fisa fiscala decat o singura data si nimeni nu m-a pedepsit. Ce credeti ca o sa se intample daca zeci de mii de oameni refuza sa-si depuna actele pentru noile taxe? (Mircea Marian, Bucureşti)
*greva fiscala e singura solutie pentru darimarea acestui stat imbecil (Mihai Giurgea, Bucureşti)
*Domnule Prim-ministru, ar cam fi vremea sa devenim, in sfirsit, o tara civilizata. (Dănuţ Mănăstireanu, Iaşi)
*vai de capul lor – la ajutorul de somaj costa mai mult sa inregistreze decat sumele platite (Ciprian Nicolae, Bucureşti)
*suntem tratati ca iobagi – pentru PFA care nu au venituri sigure si continue, trebuie sa existe o declaratie unica, anuala si online – obligatoriu. Nu putem sta pe drumuri sa declaram 0 lei 0 bani incasati intr-o luna. Sa le fie rusine. Daca vor bani sa faca in asa fel incat sa-i putem da in mod civilizat. (Cristina Caramuzi, Bucureşti)
*de ce nu-i arunca nimeni in aer pe boc & co? (Alin Copilu, Bucureşti)
*legi absurde, neclare, punere in aplicare mai mult decat defectuoasa. legi care ne obliga doar sa dam bani, fara a ni se oferi ceva in schimb, nici macar bun simt! (Cornelia Mincu, Ploieşti)
*Pai sa nu platim zic, eu m-am saturat de acesti dobitoci care ne conduc, de incompetentii din politichie care nu fac altceva decat sa fure. Rusine javrelor! Rusine! (Cătălin, Bucureşti)
*prin renuntarea la DDA am pierdut 7% din salariu. e putin? calculati la un salariu mizer si vedeti ca va da MULT! (Marian Ghiuţă, Bucureşti)
*Nu avem de ce sa ne lasam umiliti (Theodor Cristian Popescu, Bucureşti)
*demisia! (Cristina Dinu, Arad)
*Nemultumirea trebuie strigata! Altfel nu se va schimba nimic. (Georgiana Branea, Bucureşti)
*Criminalii astia vor sa ne termine psihic si fizc. Trebuie sa ne opunem cum stim si cum putem mai bine. (Silviu Oltean, Bucureşti)
*A.D. 2010 – democratie, originala, de peste 20 de ani (… and counting) (Lucian Vălean, Sibiu)
*E bataie de joc nu guvernare, domnule Prim-ministru! (Cecilia Mircica, Constanţa)
*Cine-i da bani lui Boc ma-sa-i curva (Alexandru Marian Dumitriu, Slatina)
*O adunatura de parveniti, incompetenti si corupti. Niste gunoaie! (Mircea Bidian, Cluj)
*prea greu…nu exista cuvinte, doar furci, coase, topoare… (Doru Cristian Iliescu, Bucureşti)
*Cele 36 de declarații pe care trebuie să le depună anual contribuabilii care obțin venituri din activități independente sunt o nerozie mai mare ca forfetarul. O coadă de 500.000 de contribuabili la Guvern v-ar trezi? (Lucian Davidescu, Bucureşti)
*Eu nu as plati contributii la asigurari de sanatate, pensii si somaj pana nu as avea dreptul de a alege. Nu pot fi obligata sa platesc niste servicii inexistente in sanatate, somajul pe care nu il iau si o pensie din care voi muri de foame la batranete. Eu as propune sa avem posibilitatea de a da o declaratie ca renuntam la servicii si nici nu le vom cere daca nu le platim (Magda)
*desi nu sunt remunerata pe contract DDA (pt ca am refuzat ac varianta la angajare), sunt extrem de revoltata de atitudinea aroganta a papitoiului BOC la adresa tuturor “pacalitilor” din sistemul Boc si la imbecilitatea dovedita deja de acesta pe TOATE suporturile media, la adresa intregii mase a populatiei CARE II PLATESTE SALARIUL!! Boc sa nu uite ca salariul lui i-l platim NOI, cei pe care ii trateaza cu aroganta si asa-zisa superioritate! Dc ar exista posib, i-as dona 2-3 neuroni din “ograda proprie”, cu ajutorul carora ar putea gandi, ceva in plus… (Diana Eliza Cicovanu, Iaşi)
*Doar o revolutie ne mai poate salva de coruptie si incompetenta (Costi Cozma, Bucureşti)
*E momentul ca guvernantii sa se trezeasca si sa scoata din sistem persoanele care nu sunt in stare sa gaseasca solutii decente pentru colectarea taxelor. (Viorel Popescu, Rădăuţi)
*Daca vom intoarce obrazul si la aceasta palma, meritam orice umilinte care vor urma cu siguranta (Dan Marghitoiu, Bucureşti)
*Muncesc, nu cerşesc! Ruşine! Ruşine! (Corina Ana Pop)
*Să vă bag în pizda mamii voastre cu guvernarea voastră cu tot (Romeo Sulima, Iaşi)
*Nici eu nu reusesc sa interpretez corect legea, oricat m-as chinui (Răzvan Pascu, Bucureşti)
*În loc sa ne multumiti ca mai ridicam nivelul educatiei si al culturii in tara asta, va bateti joc de noi cu drumuri, cozi si mistouri in declaratiile oficiale. S-a propus sa avem pensia o treime, pentru ca platim mai putin decat cei cu carte de munca. Pe logica asta, v-as raspunde: “Cei cu carte de munca nu consuma lunar un sfert de rezervor cu 3 drumuri la institutiile statului si nici nu li se ia banii din salariu pentru o zi pe care nu o vor lucra. Si nici nu indura bataia asta de joc.” Vobesc acum in numele artistilor, nu al PFA-urile, unde nu e de competenta mea sa ma exprim. Vreti bani? Ok. Dar invatati sa ii luati. (Laura Elena Ducu, Bucureşti)
*de ce sunt obligat sa platesc pentru servicii de care nu vreau sa beneficiez? (Ionel Tudor, Bucureşti)
*nu contest contributiile, ci modalitatea de plata si cer respectarea demnitatii umane (Doina Doru, Bucureşti)
*n-am legatura cu DDA si PFA doar imi doresc un sistem simplu si eficient (Robert Dobra, Bucureşti)
*la 63 de ani ca PFA mi se pare prea multa birocratie. Somaj pt ce sa platesc? (Maria Onaca, Alba Iulia)
*Nu va platesc nimic hotilor!!! (Liviu Ceacar, Bucureşti)
*Sunt economist, sunt contabil, fac declaratii si cu ochii inchisi, dar haos ca zilele astea nu am mai trait… (Cătălina, Bucureşti)
*Guvernul Boc= guvernul umilitorilor. Ar trebui sa stiti, d-le prim-ministru Boc, ca “a aplica” o lege nu inseamna a-i sacrifica pe cei pentru care o dati si ca o lege (legea pensiilor) NU poate fi modificata printr-o HG, doar sunteti jurist !!! (Emil Mocanu, Bucureşti)
*de ce sa platesc somaj? sunt PFA, deci nu are cine sa ma concedieze ca sa pot beneficia de somaj. si de ce asigurari de sanatate? am lucrat in policlinica si stiu cum se fura banii de la casa de asigurari de catre colegii mei, iar de servicii de sanatate bune nu poate fi vorba.draga guvern respecta munca si timpul nostru (dr. Geraldine Niţoi)
*a spune ca OUG 58 din 2010 e o tampenie (nu gasesc un termen mai dur) e un compliment (Ionuţ Stanciu, Cluj)
*sper sa reuseasca petitia asta, nu ma pot imagina mergand la 3 institutii diferite in fiecare luna! dupa parerea mea gaselnita asta cu taxele sunt oricum nejustificate.. de ex, sa-mi zica si mie cineva cum beneficiez eu de somaj in calitate de pfa?? sau: daca incasez bani intr-o luna pe un contreact care de fapt dureaza mai multe luni, cum mai scad eu cheltuielile aferente contractului dar efectuate in alta luna decat in cea in care s-a facut incasarea?? inseamna ca platesc mai mult in fiecare luna cu incasari iar in alte luni, chiar daca inca mai fac cheltuieli ptr respectivul contract (Raluca Genoiu, Bucureşti)
*iar daca veti plati contributia la somaj, sa va intre bine in cap: nu veti beneficia in veci de ajutor de somaj in activitatile independente sau ca titular de drept de autor/conexe (Monica Lotreanu, Bucureşti)
*Noi suntem prosti ca ne lasam calcati in picioare. Pana cand asta?!?!?! (Maria Baba, Calafat – Dolj)
*E de-a dreptul stupid ce fac. (Mihaela Onea)
*Guvernantii fac ce vor pt ca noi ii lasam. Nu suntem luptatori. (Andreea Migdan, Calafat – Dolj)
*Şi mai au tupeul sa ne spuna cum ne integram in Europa…. bataie de joc (Cristian Căprar, Cluj)
*E bataie de joc ….asta e…. nesimtire (Filip Ristovski, Bucureşti)
*Invităm Guvernul și Cotrocenii la coadă, la care vor ei, numai coadă să fie! (Lucian Goleanu)
*sau… poate clientii nostri vor fi suficient de amabili astfel incat sa ne plateasca si pentru acele (cel putin) 3 zile pe care o sa le pierdem la cozi. sau, ni s-ar putea deduce de catre guvern banii pe care i-am fi castigat in loc sa stam la cozi. (Alex, Bucureşti)
*birocratia mai tare ca securitatea. jos cu ea! (Victor Lungu)
*Artist plastic in greva fiscala si greva a foamei, involuntar (Mihai Soare, Bucureşti)
*O putere executiva care a reusit sa ridice imbecilitatea, prostia si incompetenta la rang de virtute (Dan Nedelcu, Constanţa)
*Nu sunt obligat sa platesc niste servicii pe care nu le folosesc si nici nu le voi folosi niciodata. De ce sa platesc asigurare medicala la stat cand am asigurare medicala privata? Pentru a ajunge intr-un spital in care mi se cere spaga pentru orice consultatie? De ce se platesc somajul cand nu pot beneficia de el sau pensia pe care, de asemenea, mi-o pot face in sistem privat? Tot ceea ce faceti dumneavoastra domnilor guvernanti este comunism. Democratia imi da posibilitatea de a alege, pentru asta mi-au murit rudele la revolutie, nu pentru a va umfla dumneavoastra conturile. (Cosmin Petrescu, Bucureşti)
*Mi se pare aberant ca, la un venit de numai 600 de lei (fara carte de munca), bani pe care ii primesc in baza unui contract civil, statul roman sa continue sa imi stoarca si ultimul banut. Traiesc intr-un oras OMORAT, la propriu, de persoane pe care refuz sa le cataloghez, dar carora le dam girul la fiecare tur de scrutin. S-au terminat oamenii onesti, oamenii inteligenti, de buna credinta in tara asta? As lucra mai mult, pentru un venit mai mare, dar nu am unde. Am absolvit doua facultati, un master si singura “oportunitate” de a ma angaja in orasul meu, pentru ca am doi parinti batrani si nu pot pleca, ar fi pe un eventual post de confectioner textile, la o fabrica de chiloti, care produce in lohn. Am ajuns la capatul puterilor! Cat si pana cand ne vor fura prin licitatii aranjate, prin firme agreate, pana cand le vom permite? Cat mai avem de indurat? Ce sansa mai are Romania? Exista pentru noi sansa unei renasteri morale? Am ajuns sa nu mai imi doresc sa traiesc in tara mea. In rest… sa traiti bine! (Adriana Ionescu)
*Sîntem nişte sclavi pe plantaţii şi lăsăm nişte cretini să îşi bată joc de noi zi de zi, să ne pună pe drumuri cu hîrtii şi pentru 2 lei. Ruşineeeeeeeeeee (Cristina Anca Bolba, Şimleul Silvaniei)
*Niciodată, în ultimii 20 de ani, nu m-am simţit mai rău în ţara mea, ca acum. Niciodată nu m-am simţit mai umilită, mai călcată în picioare, mai sfidată, mai scuipată între ochi de guvernanţi. Niciodată nu mi-am dorit să plec. Mi-era dragă România, cu toate neajunsurile ei, eram fanul umorului ei involuntar, mă simţeam prea ataşată de familie, de prieteni, de spaţiul în care m-am născut. Pentru prima oară, nimic din toate astea nu mai poate contrabalansa bătaia de joc şi umilinţa pe care o trăiesc în aceste zile. (Simona Tache, Bucureşti)
*Între mine ca persoana si stat ca si institutie exista un contrac! Eu alimentam staul si il ajutam sa supravietuiasca iar el imi asigura cadrul necesar pentru ca eu sa imi pot desfasura activitatea incat si eu si el sa traim. Dar de mult timp statul nu face decat sa solicite plati pentru servicii neefectuate si, mai mult decat atat, sa fure cat poate de mult din munca mea. In aceste conditii, personal consider acest contract rupt! Voi desfasura in continuare aceleasi activitati cu deosebirea ca nimic nu mai este pe factura! Iar statul va lua orice procent din castigul meu! Din zero poate lua oricat…! (Ciprian Stănescu, Bucureşti)
*Deşi nu am impozite de plătit aici, ineficienţa şi reaua-voinţă (ca să nu zic impertinenţa) ale funcţionarilor cărora le dă prin cap aşa ceva mă fac să nu regret reducerea (salariilor) lor. În orice ţară civilizată, treburile astea se pot rezolva online, prompt şi elegant. Parcă era o vorbă cu a doua cea mai vorbită limbă la Microsoft. Pentru generaţia mea de specialişti în ITC şi activităţi conexe, status quo-ul este revoltător. (Diana Fulger, Londra)
*Un gest grotesc si incalificabil al unui guvern imoral infam si idiot. (Silviu Stănculescu, Londra)
*Inventatorul iadului e un român (Anca Iuhas, Bucureşti)
*Nu inteleg de ce trebuie sa stau la aceste cozi. lucrez 10 ore pe zi, ma deplasez intr-un fotoliu rulant si oricum institutiile respective nu au accesibilitatile necesare. asa ca voi refuza sa platesc orice fel de taxe pana in momentul in care nu va exista o forma decenta (online, daca nu cer prea mult) prin care sa pot plati aceste taxe. oricum, pentru ca am o conventie civila platesc un impozit de 16% in conditiile in care exista o lege care spune ca sunt scutit de impozitul pe salariu. acum ve trebui sa platesc 36% din veniturile obtinute. le voi plati, dar numai in conditii decente. altminteri, astept sa fiu dat in judecata, amendat, inchis, etc. (Matei Ghigiu, Bucureşti)
*Voi plati cand o voi putea face cu demnitate! (Gherhard Crăciun, Timişoara)
*Guvernul ne cere sa facem un efort si sa fim solidari sa platim aceste taxe aberante, dar intreb guvernul nostru drag: el cand este solidar cu prostii care i-au votat si cand vor avea masini de serviciu logan si nu limuzine pe care au cheltuit din banu public sute de mii de euro (Daniel, Bucureşti)
*Îmi pare rau ca traesc in aceasta tara (Nelly Florea, Otopeni)
*O sa va platesc cand o zbura porcii (PFA Marius Constantin Olaru)
*Este incalificabil acest mod de umilire a cetatenilor unei tari. Unde s-a mai pomenit ca oamenii sa se calce in picioare sa plateasca taxele la stat? Am trait ani buni in SUA si Canada si cred ca daca s-ar fi intamplat la fel in 24 de ore ” zburau” de la conducere toti incompetentii care au compus o astfel de ordonanta, masurile de aplicare ambigui si mai ales modul de plata lunar si la 3 ghisee? Unde va treziti domnilor de va bateti joc de timpul nostru? (Ileana Popa, Bucureşti)
*Meritaţi o pagină în manualele de istorie şi istorii ale următoarelor generaţii. Mulţumim din inimă Partidului! (Paul Vîrvea, Bucureşti)
*Nu inteleg de ce avionul prezidential nu se poate prabusi cu Base, boc si toti ministrii la fel ca cel al Poloniei? P.s.: Udrea sa nu fie in avion ca am eu ceva planuri cu ea. (Bogdan Păuin, Bucureşti)
*Taximetristi PFA au un cuvant pt acest guvern. Cuvantul cel mai des intalnit pe stadion: M..E (Eugenia Radu, Bucureşti)
*As vrea, pe langa declaratia respectiva sa fiu anuntata prin email, posta sau personal ca sunt datoare cu o anumita suma de bani, care este aceasta si catre ce este re-directionata. Asvrwa sa pot plati online, sa pot afla in timp real modificarile si impactul lor asupra situatiei mele specifice. As vrea sa existe o platforma comuna intre institutiile statului, astfel incat sa nu fie nevoie sa ma plimb de la un ghiseul la altul ca apoi sa ma intorc inapoi si sa mi se spuna ca nu e de competenta lor. (Ana Sofia Tudose, Bucureşti)
*Nu mai am nimic de comentat, doar de plecat din tara asta (Ionuţ Pavel, Bucureşti)
*Desi buletinul mue este de Craiova locuiesc in Constanta unde sunt lector la Universitatea “Ovidius” Facultatea de Litere si de asemenea, lucrez pentru IICCMER in Bucuresti ca director al unui departament de cercetare. Ministri, premieri, presedinti ne-au recomandat un al doilea job daca nu facem fata cu primul. Imi este imposibil sa ajung in Craiova lunar, sa merg la 3 instituţii si sa completez formulare diferite. practic nu am cum, lasand la o parte ca drumul costa bani. asa ca nu inteleg de ce tot acest absurd institutional care complica existena si asa dificila a unui cetatean roman si da o justificare unui paarat birocratic supraincarcat. de ce nu este mai simplu ca in baza unui contract de autor pe care-l realizerzi cu o instituie sa ti se mai extraga o taxa, care de altfel este o supratax? de ce eu trebuie sa fac treaba functionarilor fiscali mergand la 3 instituii diferite? de ce datele nu sunt coroborate de catre acesti functionari si eu trebuie sa le duc personal ca doar nu sunt curier fiscal? (Angelo Mitchievici, Constanţa)
*Banii incasati din taxe exagerate se scurg in firmele capusa ale lui Videanu, Udrea si multi altii ca ei; traim sub dictatura, ca in tarile Americii Latine. Acesta este cel mai marsav guvern, dintr-o serie de ‘animale’ care ne-au condus, Basescu si Boc nu au nici cel mai mic scrupul! (Adrian Barbu, Bucureşti)
*La groapa de gunoi cu PDL si seful lor (Florea Neacşu, Brăila)
*Lipsa de respect si incompetenta, de asta da dovada Guvernul Romaniei. Orice hotarare privind masurile fiscale ar trebui sa se aplice dupa cel putin 3 luni pentru ca cel caruia nu-i convine sa poata renunta. Eu am inchis PFA-ul, dar am incasat niste restante pana pe 18.08.2010 motiv pentru care acum trebuie sa merg sa depun declaratii la CAS si SOMAJ pentru niste sume derizorii. (Elena Boca, Bucureşti)
*Nu platesc taxele pana cand guvernul nu modifica ordonanta in sensul ca eu ca si cetatean care aduc bani la buget sunt respectat si “ajutat” sa dau acesti bani si nu mi se pune in carca o corvoada si 3 cozi (Gabriela Dumitrescu, Bucureşti)
*În ce ma priveste, va anunt, domnule prim-ministru, ca pentru o 1/2 de norma de medic specialist (care de fapt inseamna cam 8 ore de stat in spital zilnic) mi-ati dat, in luna iulie 2010, renumeratia dupa buget de 466 RON. Va anunt ca sa stiti ca mai aveti inca de unde tăia – dar grabiti-va, ca plec si eu in Belgia. (Mihai Marinca, Iaşi)
*Eu am o intrebare? Daca un consultant de asigurari are contract de colaborare, conform legi “boc”, trebuie sa plateasca somaj si sanatate, oare de ce ca el daca maine isi inchide contractul de colaborare nu beneficiaza de somaj si nici de asistenta medicala gratuita? Chiar oare acesti inganfati se cred isteti romaniei gandesc? (Dumitrescu, Deva)
*Daca vor sa rezolve probleme legate de fiscalitate, poate ar trebui sa inceapa cu evaziunea fiscala de masa care se intampla pe litoral sau in toate pietele din bucuresti in care salasluiesc nederanjate, de ani de zile, personaje obscure care vand tigari si tot felul de alte minuni, presupun, cu acordul tacit al autoritatilor.Daca de ani de zile se intampla, inseamna fie ca autoritatile sunt ok cu acest gen de activitate si inchid ochii, fie sunt atat de incompetente, incat nu sunt capabile sa detecteze evaziuni atat de evidente (Idalina Niţă, Bucureşti)
*Daca santem uniti nu au ce ne face (Valentina Martin, Zalău)
*Ieri m-am hotarat: imi depun dosarul pentru emigrare in Canada. Stau in cumpana de vreo cativa ani buni, insa bataia asta de joc a fost picatura care a umplut paharul. Sugerez aceasta solutie tuturor celor care NU sufera de sindromul Don Quijote si care s-au saturat sa fie pres de sters picioarele pentru un guvern care, asa cum zicea cineva de la Financial Times, “este, in cel mai bun caz, disfunctional si in cel mai rau caz incompetent”. Civilizatie sau Romania. You choose. (Cristina P., Bucureşti)
*Protestez impotriva dispretului continuu manifestat de functionarii statului si impotriva incurajarii nemuncii. (Radu Nicolae Cobzaru, Bacău)
*Ordonanta Guvernului României nr. 58/2010 modifica inacceptabil dispozitiile Legi nr. 8/1996, lege organica. (Nicolae Scarlat, Bucureşti)
*Ăsta e Guvern de dreapta? La ce ar trebui sa ma astept de la PSD atunci? (Augustin Ofiţeru, Bucureşti)
*Aceasta ordonanta este o bataie de joc. Asa cum spune si Cristian Ghinea, nu impozitarea e marea problema (desi chiar si asta e una mare, de vreme ce nu inteleg ce imi ofera statul roman ca sa contribui la bugetul de pensii, somaj si asigurari medicale. Sper sa existe si sa functioneze greva fiscală (Toma Peiu, Bucureşti)
*Mi se pare umilitor ca intr- o tara care se pretinde a fi democrata si care e condusa de un prim/ministru absolvent de Drept constitutional sa existe atitea legi neconstitutionale. Mi se pare umilitor ca cei care muncesc cinstit si platesc contributii la stat, si nu mici si nici putine, sa fie OBLIGATI sa mai plateasca dari in plus la aceleasi institutii, in timp ce altii care cistiga MILIOANE nu platesc NIMIC. (Mirela Străinu)
*Draga guvernule! De ce atata haos? Chiar va convine si voua asta? Sau asa macar daca e gresit din cauza incompetentei voastre, puteti da vina pe haos?? (Eugen David Negruţiu, Oradea)
*Aceasta masura nu este altceva decat o sula introdusa cu maiestrie de Guvernul-marioneta Boc in coasta presei care ii sade in gat papusarului Basescu. Si ca sa se dea o impresie de vaga democratie sunt bagate in aceasta oala in care presa e perpelita la foc mic si alte categorii platite pe drepturi de autor. Este practic razbunarea lui Basescu, acest individ cu un din ce in ce mai accentuat profil de dictator. (Octavian Pescaru, Bucureşti)
*E cazul ca romanii cu capul pe umeri sa reactioneze drastic sa nu ne mai lasam in mana unora care nu au cu ce gandi (Daniela Nyilas, Cluj)
*Este o umilinta pentru poporul roman (Beatrice Popa, Bucureşti)
*Semnez petitia, insa consider ca e mai grav faptul că pretind si de la PFA angajati in alta parte cu carte de munca, aceleasi contributii. E aberant! Oare UE are habar de legile absurde ce ne sunt impuse? Oare nu se poate sesiza CEDO? Ei trag tot pe spatele celora care abia isi duc existenta. Parlamentarii abia daca simt criza, pentru ca cei care duc greul sunt cei de rand. Eu chiar nu mai am nicio speranta ca va fi bine vreodata tara asta! (Stoica, Constanţa)
*Eu vreau sa se poata plati prin banca. Eu lucrez, de aceea am acele contracte si nu am timp sa ma plimb pe colo colo (Ana Maria Preoteasa, Bucureşti)
*Veniti cu toti sa darimam aceasta clica mafiota si sa ne recistigam demnitatea ! (Radu Pop, Bistriţa)
*E aberant sa platesti CAS de 7 ori daca ai 7 contracte si sa nu primesti o aspirina de la spital. Asta e Romania solidaritatii. Cu cei care platesc cine e solidar? (Victoria Balint, Oradea)
*Opriti nebunia aceasta de legi date fara judecata (Sorina Manole, Bucureşti)
*Timpul meu e prea pretios sa stau la cozi sa platesc taxe. Le platesc, dar nu stand la cozi si pierzand timp, timp in care pot castiga bani, pentru care sa platesc impozit. (Tibor Konrad, Sibiu)
*Refuz sa platesc contributiile in modul acesta (Graţian Horaţiu Babtan, Zalău)
*Desi nu am incasat niciodata drepturi de autor, nu imi pare normal ca pe langa o taxa in bani contribuabilul sa plateasca si o taxa suplimentara exprimata in timp. Pot intelege ca politicienii si functionarii publici nu inteleg notiunea de timp si valoarea lui, dar nimic nu le da dreptul sa hotarasca asupra modului in care noi ne folosim timpul. (Traian Rabagia, Bucureşti)
*N’am vazut la coada vrajitoarele, manelistii… ah, pardon! astia dau doar declaratii la notariat ca NU AU NICI UN VENIT!…pentru ajutoare, desigur….bietii de ei! (Dan Ioan Popescu, Bucureşti)
*De la impozitul unic de 16% s-a ajuns la impozitul unic de 30% pentru ca esti obligat sa platesti toate aceste contributii; atunci este normal sa fie o singura declaratie anuala iar taxele sa se plateasca intr-un singur loc de unde sa-si imparta ei cum or vrea banii. (Cătălin Tudor)
*Vreau sa SIMT ca traiesc in UE, nu doar sa stiu asta! (Bogdan Kerekes, Bucureşti)
*Multa birocratie si multe taxe, de care oricum nu beneficiem pentru ca Guvernul da ordonante de diminuare a pensiilor, ajutorului de somaj, indemnizatiilor… Este greu (Bogdan Tranca, Craiova)
*Oare de ce reprezentantii statului accepta/incuviinteaza sa-si batjocoreasca proprii concetateni? (M. Benchea, Bucureşti)
*Totul este fara coerenta si logica! (Maria Micu, Bucureşti)
*Cel mai incompetent guvern al Romaniei de cand exista tara asta (George Creţu, Mediaş)
*Nu e normal ca o noua lege sa fie atat de prost data, atat de ambigua. Nu e normal ca peste noapte sa se trezeasca cineva ca mai trebuie niste taxe luate si imediat completate niste declaratii ca banii sa ajunga cat mai repede la buget… Si nu in ultimul rand, nu e normal ca o persoana dintr-o tara membra a UE in 2010 sa mai umble pe la atatea ghisee si cozi. In plus, cand ajungi la ghiseu, doamnele de-acolo stiu chiar mai putin cat stii tu despre ce si cum trebuie completat…. Rusine Romania! (Ana Maria Hrubaru, Iaşi)
*Eu ar trebui pe langa astea sa mai depun 2 pt colaborari externe. Mai mult stau pe la ANAF decat lucrez. Nenea BOC 16%, 32%, 52% sau orice alt procent vrei tu din 0 e tot 0. Daca stau la ANAF si nu lucrez nu am ce bani sa iti dau tie (Alina Chiteală, Suceava)
*O lege prost gandita, probabil de niste nepoti sau nepoate ale unor pedelei angajati pe bani buni in ministere (Octavian Stroe, Piteşti)
*Nici vorba sa platesc pana cand nu aveti macar bunul simt sa pareti organizati (Cristina Plavicheanu, Bucureşti)
*Nu platesc nimic si sustin cu tarie aceasta petitie. Vom fi foarte multi si nu vor avea ce sa mai faca. (Adriana Andreicuţ, Bucureşti)
*Ma platiti pentru completarea declaratiilor ? Nu. Sunt sclavul vostru ? Nu. Prietenul ? Nu. Imi dati ceva ? Doar dispret. De ce sa o fac ? De frica ? Ca ne bagati pe toti la inchisoare, sau ce ? TVA-ul e o taxa pe care o incasati de la mine oricum. Va dau destul. (Vlad Lungu, Bucureşti)
*O bataie de joc, am stat la cozi 7 ore si am fost nevoit sa vin de la Bucuresti la Galati pentru a face declaratiile astea inutile (Claudiu Ionică, Galaţi)
*Ar cam fi cazut ca mamaliga sa explodeze, altfel nu se va schimba nimic!!!! (Stela Tomoea, Bucureşti)
*Stop batjocurii! (Marius Mocanu, Bucureşti)
*Suntem fara sanse (Dalian Laur, Cluj)
*Nu o sa le platesc nimic daca ma pun pe drumuri in fiecare luna! (Toma Diaconescu, Giurgiu)
*Îmi pare groaznic de rau ca v-am votat. Asa am patit si cu PNTCD-ul. Dar orice greseala are si reparatie! Voi avea grija ca de acum inainte sa uit de existenta PD-L-ului ca si despre existenta liberalilor, social-democratilor, udmr-istilor, comunistilor s.a.m.d. Pacat ca am o tara plina de oameni destepti, care se lasa condusi de niste gunoaie care nu au nici caracter nici sira spinarii.Vai de tine saraca tara bogata!!!!!! (Jean Bungău)
*Cand contribuabilul greseste, plateste. Cand autoritatea greseste, cine plateste? (Tiberiu Bălan)
*Cretini/stupizi si totusi fuduli/parveniti (Marius Horja, Cluj)
*Eu sunt la PFA cu norma de venit, pentru mine e mai usor, dar asta nu scuza niste norme metodologice si niste formulare de declaratii facute pe genunchi doar ca sa fie facute (Silvia, Bucureşti)
*Astept o petitie in care sa cerem demiterea guvernului si punerea acestuia sa aleaga intre un final gen Horea sau unul gen Closca. Adica 20 de lovituri sau 12. Final gen Crisan nu se accepta! (Mihai Pilca, Reghin)
*Este o lipsa incredibila de respect fata de noi ce se intimpla si vrem sa vedem ca cei vinovati sunt sactionati (Adrian Pastor, Cluj)
*Sper ca e vorba numai de incompetenta, nu si de prostie. In orice caz, contribuabilul de buna credinta merita mai mult respect. (Dinu Dragomirescu, Bucureşti)
*Este obligatoriu sa existe o singura declaratie pentru declararea si plata taxelor atat pentru firme cat si pentru persoane fizice. Declaratie sa se incarce pe un site. (Adrian Lambrulescu, Bucureşti)
*Haos, lipsa de respect pentru cetatean si abuz din partea guvernului prin umilirea oamenilor (Camelia Ţurcan, Iaşi)
*Este ABSURD aceasta lege sa se aplice pt toate categoriile de PFA, indiferent ca suntem dependenti sau independenti! Si ce e si mai absurd, e sa ne poarte LUNAR pe la atatea institutii cu declaratii AIUREA! (Remus Dan, Cluj)
*Sunt prost, deci nu ma vad in stare sa urmez procedura voastra complicata. (Ciprian Neghirla, Sibiu)
*Nu vreau sa emigrez (Dan Răzvan Lixandru, Oneşti)
*Politicienii nostrii sunt niste idioti cu foame mare de bani. Eu NU sunt platit de stat sa imi pierd timpul aiurea dupa functionari si legi tampite. (Ando Ciupav Cristian, Timişoara)
*Sînt dispus să donez din salarul meu de 700 lei pentru avocatul acelei persoane care va înnebuni şi va împuşca pe mai marii noştri conducători (Andrei Cnacoschi, Iaşi)
*În OG 58 se stipuleaza ca plata acestor impozite se face de catre angajator. Normele prevad ca declaratiile si platile se fac de catre beneficiar. deci o Norma este mai tare decat o OG (ca la noi). Profesionistii liberali nu au dreptul la ajutor de somaj, totusi sunt obligati sa plateasca contributia la somaj (tare chestia). PFA-urile vor trebui sa-si tina evidenta contabila lunar (veitul net se calculeaza ca diferenta intre venitul brut si cheltuielile deductibile ) se obtine doar printr-o evidenta lunara, desi la impozitul pe venit aceste calcule se fac anual. (Vladimir Laurenţiu Ujică, Bucureşti)
*Îmi pare rau dar, intelectual fiind, chiar nu reusesc sa deslusesc mareata viziune a guvernului. (Cătălin, Bucureşti)
*La vidanjă cu ei! (dr. Mihai Gavrilă, Bucureşti)
*Domnilor guvernanti, sunteti prosti, rau de tot! Iar noi, si mai prosti, ca va rabdam!!! (Valentin Frunză, Bucureşti)
*As plati, nu zic inca nu, dar nu pot sa pierd trei zile, plus cine stie cate alte ore sa completez formularele rusinii, sa stau la coada sa depun aberantele declaratii. Nu vreau sa-i facem jocul Micului Prim Ministru si nimanui care nu a fost in stare sa gestioneze corect o ‘criza financiara’ care deja in alte state nu prea mai exista. PDL-ule te rog muta-te in Congo (am auzit ca le-a cazut Guvernul, au taiat un copac si a cazut), poate au ei nevoie de guvernarea voastra ca noi suntem satui. (Elena Ilie, Bucureşti)
* suntem o natie de prosti ca i-am votat dar daca ne-am desteptat sa-i dam jos daca nu suntem in stare sa acceptam sa ne conduca incompetentii (Dacian Dinel Dărăbanţ, Lugoj)
*Sa vedeti in cazul societatilor comerciale cate declaratii sunt. Mai intai depui cate o declaratie pentru fiecare impozit datorat la fiecare institutie iar in final depui o declaratie care le cumuleaza pe toate la fisc. (Ionuţ Cosmin Stan, Ploieşti)
*Incredibil cate tampenii si aberatii putem sa inghitim de la guvernantii nostri fara ca cineva sa raspunda pentru ele. In tara asta totul este o corvoada si o birocratie imensa. I-as intreba pe guvernanti, la cate hartii avem de completat pentru toate prostiile, NOI CAND MAI MUNCIM DOMNILOR? (Gabriela Ciucurovschi, Bucureşti)
*M-am uitat peste formularele necesare platii contributiilor si sunt mult prea stufoase. Pentru mine aceasta sursa de venit este oricum una secundara si ocazionala iar aceste contributii sunt o bataie de cap inutila, atata timp cat le platesc deja pentru venitul principal, obtinut pe carte de munca. Personal sunt pentru desfiintarea contributiilor obligatorii la pensii, somaj si sanatate pentru toti angajatii si angajatorii din Romania. Astfel de “contributii obligatorii” sunt practic hotie pe fata, in conditiile in care serviciile primite in schimb sunt execrabile. (Alex Nicolin, Bucureşti / Rîmnicu Vîlcea)
*Am avut simpatie pentru PD(L) la un moment dat, dar incompetenta lor ma doare (Răzvan Popa, Bucureşti)
*Ma simt data afara din propria tara, fiindca nu imi mai ramane decat sa plec. (Vulcan, Sibiu)
*nu se gaseste nimeni sa ii impuste? (Viorel, Bucureşti)
*Stabiliti totusi un plafon anual de la care sa se plateasca aceste contributii, sunti oameni care castiga pe PFA poate putin peste 100 sau 200 pe luna, nici macar un salariu minin, si in plus lucreaza cu carte de munca, deci oricum contribuie la acest buget. Eu de exemplu am de dat 14 la pensie si 0.67 lei la somaj… Nu pentru astfel de sume trebuie sa ne umiliti in halul acesta. (Mariana Macovei, Bucureşti)
*Sper să nu ajungem la greva…foamei!!! (Dan Mircea Cipariu, scriitor)
*Inca una dintre dovezile dispretului guvernului Basescu-Boc pentru intelectuali si pentru cultura! (Monica Spiridon, Bucureşti)
*Basescu+Boc = o deceptie mare cat un (alt) deceniu irosit aiurea (Alic Mîrza, Bucureşti)
*sunt salariat si PFA; virez lunar ca salariat la bugetul de stat si bugetul asigurarilor sociale (sanatate, pensii, somaj) contributii la nivelul unui salariu de 6.300 RON; mi se pare absurd sa vina statul sa-mi mai solicite contributii si la niste venituri pe care le obtin cu mijloace proprii (computer, soft,imprimanta) in timpul liber pentru a intretine 2 bunici de 90 de ani, 2 parinti bolnavi si 2 nepoti ai caror parinti sunt bugetari si tocmai le-au luat 25% din salarii. Este aberanta legea…inteleg sa fie pentru a-i integra pe cei care nu sunt cuprinsi intr-un sistem public de pensii, de asigurari de sanatate … dar atata vreme cat platesc odata, am asigurare privata de sanatate, de pensie… Cat vreti sa ne mai inglodati in datorii, cati bani mai vreti sa va mai dam pentru sedii luxoase, pentru salarii nesimtite, pentru intretinerea unor sisteme decedate de mult… Rugam transparenta in folosirea banului public si abia atunci introducerea de noi biruri pentru cei ce va tin si va intretin… (Ludmila Gabriela Codreanu, Bucureşti)
*BOC, DE-MI-SI-A!! PDL-ule chiar nu aveti unul mai destept si mai putin sluga? DEMISIE, ONOARE, DEMNITATE sunt cuvinte pe care ar trebui sa le invatati! (Ştefania Dumitrescu, Bucureşti)
*nu mai indemnati oamenii sa fuga din tara cu asemenea gogomanii, ne am saturat de birocratie si umilinte (Cristian Şerban, Ploieşti)
*Este o hotie si o nesimtire totala din partea acestui guvern de 2 bani (Adrian Mihai, Bucureşti)
*fac zilnic o caricatura pentru un trust fiind platit pe DDA, sunt angajat la un alt trust cu tot salariul pe cartea de munca, de ce trebuie sa platesc!!!??? (Gheorghe Matei, Bucureşti)
*Desfiintarea contributiilor obligatorii la pensii, somaj si sanatate. Fiecare sa-si plateasca separat asigurari de sanatate, de pensie etc. la firmele de asigurari. Si asa in urma acestor contributii tot nu beneficiem de nimic “ca nu sunt bani la buget”. (Adrian Ilina, Bucureşti)
*unui profesor in drept constitutional ar trebui sa-i fie clar ca normele metodologice nu pot introduce aspecte noi, in contradictie cu legea a carei aplicare trebuie sa o faca mai usoara (Marius Cristian Voicu, Slatina)
*sunt dezamagit si regret ca am votat PDL (Cristian Iorga, Bucureşti)
*Plina de sila! (Corina Trofim, Tulcea)
*suntem tratati ca niste sclavi (Alexandru Bogdan, Bucureşti)
*Plecam noi sau pleaca ei…cale de mijloc nu cred ca exista (Sorin Dumitru, Bucureşti)
*nu va mai bateti joc de popor- aratati ca va pasa de tara si poporul ei (Sabina Soare)
*Voi aveti nevoie de banii nostri nu noi avem nevoie sa-i platim. Asteptam respect! (Carol Popa)
*Este timpul sa facem ceva si sa nu mai inghitim toate aberatiile unor guvernanti incompetenti! (Ioana Dinulescu, Bucureşti)
*guvern de kk…o (Daniela Comănescu, Bucureşti)
*sunteti niste incapabili.distrugeti tara . v-as impusca dar sunteti prea multi viermi (Fabiana Fiesmann, Timişoara)
*sa-i sparg in nas de diletanti fara respect fata de cei de la care au ce manca fara noi ei sunt NIMENI
*la puscarie cu toti. sau pusa o bomba la palat cand sunt camerele reunite.apoi sa fie intrarea libera la parlament si senat cu specificatia: nu iti faci treaba esti urmatorul candidat la glont. (Florin Stavrica, Ploieşti)
*Sunt complet impotriva masurilor “anticriza” luate de guvern. Lucrez ca programator si nu am alte surse de venit decat salarul. Oarecum similar celor care nu au alte surse de venit decat drepturile de autor. Pe lînga asta nu o sa trimit prin posta nici o copie a contractului in baza caruia sunt angajat. Daca il vrei domnule Boc, muta-ti partea cu care gandesti in Timisoara la Continental si cere-l. (Călin Joldeş, Timişoara)
*vreau sa platesc taxele, dar nu stiu sa le calculez. Intrebare suplimentara: am si carte de munca: de ce platesc taxe de doua ori? (Felician Scorobete, Bucureşti)
*Am ajuns sa stam la cozi si sa ne ia statul o treime din ceea ce castigam. Ar tb sa fie alegerea mea daca vreau sa contribui la sanatate, somaj, pensii din veniturile de PFA pentru ca deja achit contributiile ca salariat (Roxana Mara Pandelea, Bucureşti)
*Guvernul ar trebui sa reprezinte si sa exprime dorinta populatiei si nu populatia ar trebui sa se muleze pe interesele celor numiti de ea pentru a-i administra avutul. (Bogdan Duţu, Timişoara)
*Rusine! Sa stam noi la cozi sa va dam bani voua, pentru ce? Nu ne dati nimic in schimb! Nu exista nici gram de decenta in tara asta in domeniul public! (Elemer Sebestyen, Cluj)
*timpul nostru costa bani, bani pe care ii taxati voi – statul roman; timpul vostru nu costa bani? – simplificati lucrurile ca sa incasati banii (Ştefania Cozma, Bucureşti)
*nu am beneficiat de nici o gratuitate in sanate si am contribuit ca salariat si ca si PFA timp de 20 de ani. Pensia de la stat clar nu imi va rezolva traiul de pensionar si cu siguranta voi evita sa devin somer, chiar daca va trebui sa car gunoi. de ce nu-mi lasati libertatea sa aleg forma de asigurari? Si daca vreti sa ma obligati la dari inacceptabile si inutile din punctul meu de vedere de ce ma umiliti? Nu aveti acest drept, prin definitie trebuie sa slujiti interesele mele ca cetatean. Actualmente va aflati pe pozitia de dusman al cetateanului ceea ce duce la dictatura. Asta am mai trait-o si nu doresc sa o retraiesc sub nici o forma. Un stat care invrajbeste cetatenii intre ei facand vinovate unele categorii de incapacitatea proprie este un stat iresponsabil. Eu am platit taxe ca si angajat, dar dupa acea ca si PFA in baza unor legi. In loc sa devin somer am lucrat sub forma de PFA. Am contribuit in loc sa devin povara. Nu aveti dreptul sa spuneti ca fac evaziune fiscala. (Maria)
*Astia ne cred idioti. Haideti sa le aratam care e adevarata Putere in tara asta. Ajunge cu nesimtirea! Pana cand? Daca am deja serviciu si sunt si PFA, de ce trebuie sa platesc CAS de 2 ori, somaj si pensie tot de 2 ori? Stau cumva 2 doctori la capataiul meu? Iau pensie de 2 ori pe luna? (Lucian, Ploieşti)
*Sunt PFA si “prestez” contabilitate in medie cam 14 ore pe zi (nu imi permit sa lucrez atat de mult ca dl. Basescu, e totusi presedintele tarii.) … Am un contract de munca cu 4 ore pe zi (deci sunt asigurata in sistemul public de pensii si de sanatate si mi se retine si somaj). Mai am si o asigurare de pensie privata si una de viata cu cateva clauze pentru sanatate (pe langa cea de risc profesional) si mai platesc si cota asupra venitului net din PFA la sanatate. Cu toate acestea trebuie sa inchei inca un contract cu casa de pensii si cu agentia de somaj unde sa mai “cotizez” cu niste banuti… Dar stiti ca noi, PFA, platind numai 10,5% CAS timp de 12 luni, la vechime ni se iau in considerare doar 4 luni? … Cu toata “norma” de 14 ore pe zi, daca as activa NUMAI ca si PFA, m-as putea pensiona dupa 75 de ani de munca, nu? … Mi-e frica sa ma gandesc la viitorul copiilor mei!!! (Klara Maria Găitan, Sibiu)
*HG e clar ilegala, lipsa de bun simt nici nu se mai pune.Nu sunt liber profesionist, dar sunt jurista. Si in afara de demiterea obligatorie a celor 2 ministrii (finante si munca), juristii care au avizat un HG vadit ilegal trebuie dati afara pentru necorespundere profesionala (mai bine spus incompetenta crasa) (Anişoara Ujică, Bucureşti)
*Nu ne vindem tara!!! O dam gratuit daca vrea careva sa ne scoata din kkt (Iulian Mihai, Bucureşti)
*Rusine! Rusine! Rusine! Cine va credeti voi ? Noi v-am ales pentru un trai mai bun. meritati sa plecam cu toti din tara asta!!! … apoi sa vedem cine va mai plateste voua taxe! (Andrei Necula)
*Inteleg ca trebuie platite niste impozite, insa inteleg in acelasi timp ca ele se transforma pe zi ce trece in biruri greu de suportat pentru aceste vremuri. In afara de momentul in care au gasit de cuviinta sa vina cu aceasta idee “mareata”, mi se pare umilitoare caciuleala la care trebuie sa te supui ca sa platesti… (Niki Ştefan, Bucureşti)
*Reduceţi birocraţia! (Emanuel Contac, Bucureşti)
*Este un haos in aceasta tara si o buna parte din el se datoreaza acestui guvern. Am un cabinet de psihologie de pe urma caruia scot cativa banuti din care nu pot trai si de aceea lucrez ca angajat intr-o institutie care plateste aceste contributii de care nici macar nu ma astept sa beneficiez vreodata ! In special, psihologul bugetar are un salariu mizerabil si nu este respectat nici de stat si, din pacate, nici de o parte a societatii civile intr-o perioada in care aceasta societate si membrii ei sunt din ce in ce mai bolnavi fizic si psihic. Daca aceste aberatii, gen OUG58/2010 vor continua ma gandesc sa parasesc tara. (Elena Claudia Rusu, Bucureşti)
*Mai ambiguă şi mai obositoare decît “Politica fiscală” românească nu există altceva. M-am săturat!!! Economist de profesie (Carmen, Baia Mare)
*Incepe sa fie din ce in ce mai strigator la cer… Si mai greu de suportat… Aceasta greva fiscala, civilizata si anuntata, ar trebui sa se transforme in ceva mai spontan, mai “de masa” si mai potrivit “respectului” cu care Guvernul isi trateaza tara… (Cristina, Bucureşti)
*sa va fie rusine, veti plati pentru asta! (Radu Simionescu, Iaşi)
*Nu am venituri din drepturi de autor, dar ma simt raspunzator sa actionez cu compasiune fata de prietenii, vecinii si conationalii mei care se afla intr-o situatie ridicola generata de un guvern incapabil de a gestiona o situatie economica dificila cu respect si demnitate fata de cetatean. (Mihai Iancu, Bucureşti)
*Pana nu reglementati cum trebuie nu va platesc nimic. Da nimic, auzi BOC ? Handicaprostule! (Alexandru Huseniţă, Timişoara)
*Mi-e rusine sa stau la coada printre mormane de hartii vechi pana cand catadicseste cate o cucoana sa ne strige inauntru… (Claudia Bingol, Bucureşti)
*mama voastra de nemernici! Guvernare de cacat! (Roxana Grigore)
*gata, ajunge, nu mai suportam (Olivian Limbăşeanu, Bucureşti)
*Voi plati cand va sta Boc cu mine la cozi (Dan Postolea, Iaşi)
*Incapabili sa faca ceva cu tara asta (Dana Cristian, Bucureşti)
*F…. si multe alte adjective/epitete pentru toata gasca! (Iulian Chifu, Bucureşti)
*Le urez guvernantilor sa ii prinda ziua in care sa plateasca pentru ceea ce au facut! (Marius Duţu, Ploieşti)
*Atat timp cat platim impozite avem pretentia sa nu fim si umiliti!!! (Alexandru Andrei, Bucureşti)
*Sa moara piticul! (Florin Năstasă, Bacău)
*Isi bat joc de noi pe fata! (Marius Creţu, Bucureşti)
*la canal cu guvernantii-se mai face unul special pentru ei (Gheorghe Codleanu, Braşov)
*Personal, am senzatia ca se incearca testarea limitelor acestui popor indobitocit, pentru a vedea cat rezista. Ceva de genul: “Poate duce? Hai sa-i mai dam!” Trebuie sa se ia atitudine si mai ales este nevoie de solidaritate. Altfel, ne trezim ca maine se da o ordonanta de urgenta prin care oamenii sunt obligati sa-si “doneze” casele statului! (Liana, Bucureşti)
*ca scriitor si jurnalist am platit intotdeauna aceste impozite. dar nu le voi mai plati in forma actuala de umilire. (Cezar A. Mihalache, Bucureşti)
*acest guvern trebuie daramat inainte sa mai apuce sa faca inca un rau (Cristina Maria Drăgan, Bucureşti)
*Aceasta greva fiscala trebuia de mult facuta , la ea trebuie sa participe toti contribuabilii si sa nu se mai plateasca intr-un interval de o luna nici o taxa si impozit la bugetul consolidat (Sorin COvaciu, Timişoara)
*taxa pe aerul respirat cand apare domnule Prim Ministru? (Octavian Bălan, Iaşi)
*Bataie de joc ce face guvernul cu tot poporul roman (Răzvan Zidaru, Sibiu)
*O mizerie umilitoare (Mihai Matei, Bucureşti)
*complicatiile fiscale sugruma sistemul economic si viata noastra (Lucian Cornea, Făgăraş)
*Am semnat doar ca sa dau un mesaj smiorcaitilor care nu vor sa plateasca nici un fel de taxe (oricum nu stiu de nici o amarata de petitie online care sa fi avut vreodata un efect): mergeti si locuiti in vest macar 3-4 luni sa vedeti acolo taxe. Veti plati pana veti scoate bani zambind, oricat va vom cere. Ca nu cerem decat pentru tara, care e cu un picior in prapastie. Prea va credeti in vestul salbatic aici, bezmeticilor. Romanilor le trebuie dictatura, ne-am convins… Doar sub dictatura se misca CEVA cu poporul asta de mamaligari. (Victor Alexe, Bucureşti)
*Platesc de cind ma stiu, statul aduna O MULTIME de bani din munca mea, iar eu imi dramuiesc fiecare banut. De pe urma banilor strinsi din munca mea, de stat, EU nu ma aleg cu NIMIC. NU, NU MAI PLATESC NIMIC! (Alina Popescu, Bucureşti)
*rusine! vreti sa ne omoriti cu totul, cu abjectie si, deja, pe fata! (Ara Şeptilici, Bucureşti)
*Ba’ nefericitilor si complexatilor care ati pus labele pe ciolanul puterii, chiar credeti ca aveti putere?! rusine se vede ca nu aveti. Bun simt nicidecum. Dar nu va este frica de momentul cand va trebui sa dati socoteala pentru batjocorirea tarii si a poporului care v-a crescut, leprelor?! (Ana Casapu, Bucureşti)
*romania este un teatru de papusi iar noi papusile ce se las conduse de un papusar ce nu are habar ce inseamna a conduce un astfel de teatru. Este timpul sa ne razvratim sa alegem ce ni se v-a intampla ,nu sa acceptam cu capul plecat soarta de papusa. (Larisa Stan)
*am intrat in greva fiscala (Costel Oprea, Bucureşti)
*desi sunt momentan in afara problemei, fiind in concediu de maternitate, ma oripilez pana la refuz si nu vreau sa revin in campul muncii pierzandu-mi timpul si nervii la cozi! (Petruţa Băniţă, Bucureşti)
*cine munceşte cinstit şi plăteşte taxele la stat este luat de prost în România (Costel Mitu, Bucureşti)
*Rapacitatea, tupeul, incompetenta, etc., etc., nu le mai comentez, si mai ales nu le mai suport !!! (Daniela Bălan, Baia Mare)
*Tot ceea ce a fost mai bun in tara aceasta a disparut! Mare pacat! Vor disparea si oamenii pentru ca nu mai este de trait aici (Alina M.)
*Pentru domnul Boc: avand PFA cu sediul in Slatina, lucrez in in Suceava. Poate domnul Boc sa faca serviciile de depunere si de plata in locul meu (binenteles contra cost)? (Alin Cristian Preda, Slatina)
*Umilitor si jignitor, domnilor guvernanti! (Radu Botar, Satu Mare)
*”Statul trebuie sa fie la dipozitia cetateanului, si nu invers!” (T.Basescu) (I. Cojoc, Bucureşti)
*un singur cont creat la adm.finaciara unde sa se faca plata iar de acolo sa se livreze catre institutiile aferente sau online dar tot asa intr-un singur cont… (Simona Avram, Turda)
*Jos Birocratia !! (Dan Mihaiu, Bucureşti)
*Avem cel mai tembel guvern din ultimii ani. Cer guvern de tehnocrati avizati si de societatea civila. Nu mai putem suporta inca 4 ani de mare obedienta a micului Boc. Ajunge! (Iulian Capsali, Bucureşti)
*Eu as sta la cozile astea imense, dar cine mai lucreaza atunci?! (Kelemen Barna, Tîrgu Mureş)
*Sunt un somer cu somajul ciuntit care trebuie sa faca declaratii lunare si sa platesca si somaj dupa noile legi. (Sabian Ionescu, Bucureşti)
*sunt economist de 15 ani si-mi spune boc ca nu stiu sa citesc ordonanta !!!!? sa-i fie rusine (Delia, Craiova)
*Bravo, dupa ce ati distrus micro, acum distrugeti si PFA (Doina Petroff, Bucureşti)
*am sa inchid pfa-ul sa vedem cine va mai plateste sa coaceti aceste idiotenii pe care nici bunica de120 de ani nu le pricepe ,mai bine mergeti sa paziti vacile satului! (Cătălin Şerbu, Brăila)
*Visez sa traiesc intr-o tara care te stimuleaza sa dai din tine ce ai mai bun si iti respecta si recompenseaza aceste eforturi. (Mihai Ionac, Timişoara)
*impozite, taxe si contributii aberante, atat stie acest guvern, nici o masura concreta de sustinere a mediului de afaceri care este cel mai mare contibutor la bugetul da stat (Petru Scânteie, Piatra Neamţ)
*Nu se intampla nicaieri in Europa prostia asta! Ce fel am intrat in UE? Diversitate culturala se transforma in diversitate fiscala? La mai mare!!! (Radu Dinulescu, Arad)
*Culmea este ca desi s-a spus ca nu vor fii amenzi, vor fii sigur. sau vor fii ”de la caz la caz”, adica functie de spaga pe care o dai. Mi-e asa de sila ca sunt romanca. (Carmen Mihaela Salomon, Bucureşti)
*m-am saturat de incompetenta celor care ne conduc. Mi-as cumpara un sniper si as face curat (George Cojocaru)
*Ruşine celui mai nesimţit guvern din istoria recentă a României! (Delia Ruxandra Suvejanu)
*O zi pe luna pentru platit taxe …. noi muncim noi nu gandim! (Alina Bălan, Iaşi)
*Guvernul Romaniei este o satra de incompetenti (Răzvan Dumitrescu, Bucureşti)
*Trebuie sa fim uniti in sustinerea acestei actiuni, sa demonstram ca sintem un popor si nu doar o populatie. (Daniel Ionescu, Bucureşti)
*Atata birocratie ca la noi nu vezi la nimeni (Zsigmont Vas, Braşov)
*eu am o problema suplimentara: desi am un contract DDA semnat, nu primesc banii, cel putin deocamdata, pentru ca autoritatea de management e incapabila sa faca platile la timp. in cazul asta, mai declar ceva?!? recunosc ca am de primit bani, da’ am stabilit cu angajatorul sa mi-i plateasca atunci cand va putea… tot atunci voi plati si eu contributiile. absurd, tovarasi, absurd (Codru Vrabie, Bucureşti)
*incredibila tara asta in care ne chinuim sa traim (Octavian Treodorescu, Bucureşti)
*Inacceptabil,ilegal.Mi-e frică că îmi intră în casă să-mi fure portofelul. (Elena Micu, Giurgiu)
*In anul 2010 stau la coada sa DAU bani, la fel ca in anul 1989 cand stateam la coada sa IAU lapte. (Mihai Savu, Cluj)
*O alta mizerie a guvernului! Ii invit sa stea la coada! (Cătălin Băicuş, Craiova)
*eu chiar nu plec din ţară / să plece ei! (Alin Rotaru, Timişoara)
*Dle. Boc, cinstea nu rascumpara incompetenta! (Marian Hanganu, Ploieşti)
*Ruşine! Jos incompetenţa!!! (Alexandru Dornea, Bucureşti)
*Nu va mai bateti joc de noi. Uitati ca in Romania au mai murit politicieni impuscati? Sa va fereasca Dumnezeu de blestemele si de furia noastra. Daca ajungem sa nu mai avem nimic de pierdut pentru ca am pierdut totul din cauza voastra, ati belit-o si voi! (Laura)
*sunt in vacanta si ma trezesc ca am de depus declaratii in 3 zile, cand eu nu sunt in tara, cand o sa ma intorc o sa trimit si eu o scrisoare la cei in cauza sa ma lamureasca si pe mine daca am sau nu ceva de plata (Mihai Petrescu, Bucureşti)
*Niste derbedei. sa-i dam jos, futi-i… (Dragoş Ganea, Bucureşti)
*Ar trebui sa plecam toti din tara asta (toti care muncim ca fraierii in loc sa furam) si sa ramana ei singuri sa stinga lumina, parerea mea! (Camelia)
*Ruşine pentru acel ministru care stă pe scaun şi spune că acele cozi nu există. Să plece pe teren şi eventual din ţară (Societăţile mari le-aţi iertat de datorii iar nouă ne luaţi pielea, este normal???) (Romeo Vintilă, Bucureşti)
*Ma intreb cat va mai dura pana ce se va pune taxa si pe respirat? (Ioana Ichim, Năvodari)
*E umilitor şi inacceptabil!! (Tiberiu Căpudean, Bucureşti)
*Poate cineva o sa-si dea in cele din urma seama ca nu suntem un popor de mamaliga, intr-o tara de mana a doua! (Raluca Brehar, Cluj)
*In anii 50-60 colectorii de taxe veneau si incasau la poarta. Acum cand avem calculatoare, mii de directori si salarii imense toate eforturile financiare ale Romaniei stau pe umerii cetatenilor. Daca inca sunt neatinse pensiile si salariile de sute de milioane inseamna ca ori sistemul financiar nu este in asa situatie grava, ori cei care ne conduc sunt nesimtiti. (Adrian Alexandru Isvoranu)
*Ar trebui ei sa plece din tara, sau inchisi si judecati pentru starea in care a ajuns tara si natiunea noastra. (Aurel Iordache, Iaşi)
*Faceti ce trebuia sa faceti din 2008 si apoi o sa va platesc taxe, pana atunci 0 ron (Cristian Cobuz, Tîrgu Ocna)
*jos cu taxele (Adriana Castalov, Bucureşti)
*Sa se mearga pe modelul de la sanatate, cu o singura declaratie anuala privind venitul estimat(cel declarat la ANAF) iar in anul urmator sa se faca regularizarea. Este acelasi model de declarare ca la plata Impozitului de 16%. Metoda asta a fost creata tocmai pentu a nu pune lumea pe drumuri in fiecare luna. Daca guvernul vrea sa stranga bani luna de luna, atunci termenele de plata sa fie lunare (prin impartirea venitului estimata declarat initial la 12), dar nu sa te puna ca luna de luna sa chemi contabilul sa inregistreze toate platile si incasarile in contabilitatea simpla , sa completezi declaratia si apoi sa stai la coada ca sa o depui. Este umilitoare actuala situatie! Rusine Guvernantilor! (Cătălin Matei, Craiova)
*Semnez pentru ca mi se pare ca Guvernul Boc a luat cea mai stupida masura de impozitare a celor ce se chinuie sa munceasca si sa castige un ban (Gianina Mihaela Munteanu, Iaşi)
*Sa se mearga pe modelul de la sanatate, cu o singura declaratie anuala privind venitul estimat(cel declarat la ANAF) iar in anul urmator sa se faca regularizarea.Iar plata sa se faca trimestrial exact ca si la Finante si CAS (Dan Şandor, Tîrgu Mureş)
*Împotriva ignorantei statului (Andrei Loghin, Bucureşti)
*Cat mai suportam incompetenta idiotilor astora? (Alexandru Marius Ciobanu, Constanţa)
*Contractele cu cele 3 institutii trebuie sa fie per individ, nu per contract de colaborare. Daca ai o carte de munca, inseamna ca exista deja, pe numele tau, cate un contract cu ANOFM, CNPAS si CAS. Deci? Cine baga in buzunar banii platiti in plus? (Laura Nureldin, Bucureşti)
*Graba strica treaba! Sprijinim tara dar nu ne batem joc unii de altii! (Nicolae Sdrula, Bucureşti)
*Eu as dori sa stiu cand si cum poate beneficia un freelancer de serviciile de sanatate din sistemul public si cand poate avea dreptul la somaj. Adica dupa cat timp de plata a acestor contributii? Pentru ca in domeniul artistic poti sa ai un an in care prinzi un contract de o luna, iar apoi faci tusa pana anul viitor. Cand sa consider ca somez? Si daca in timpul cat nu i-au bani mi se intampla ceva, sunt sau nu asigurat medical? (Adela Pârvu, Bucureşti)
*Nu neaparat online, romanii nu sunt datorii sa fie conectati la net sau sa detina un computer (Adrian Şerban, Braşov)
*sunt actor angajat cu carte de muncă la Teatrul National Bucuresti! aici platesc toate dările catre stat! acum cand am o colaborare cu tv, radio, sau film platesc 26% nu 10%! Nu înţeleg de ce mai plătesc lunar încă o dată (a treia oară) aceste taxe!!!??? (Armand Calotă, Bucureşti)
*Impozitele n-ar trebui plătite pînă n-ar cădea guvernul și nu s-ar organiza alegeri anticipate. (Alexandru Petria)
*e o adevarata bataie de joc. Guvernul Boc vrea sa ne faca pe toti economisti. Era mai simplu, daca tot s-au hotarat cum sa mai faca bani de la prosti, cu metoda stopajului la sursa. Adica in momentul calcularii sumei cuvenite, pe langa impozitul pe profit se retineau si se plateau aceste contributii de catre cesionar. (Mihaela R.)
*e absurd ce ni se cere, nu era suficient impozitul, acum se vrea sanatate, somaj si pensii. Ce folos cand totul este la pamant, sa te fereasca dumnezeu sa te imbolnavesti si asta ar fi numai un exemplu. Nu cred ca mai avem vreo sansa sa scapam de birocratia asta, suntem prea rau virusati. (Anca Similie, Sibiu)
*Prostia, ignoranta, nesimtirea, indolenta si aroganta statului roman trebuie sa inceteze si o vor face doar atunci cand cetatenii vor incepe sa se poarte ca cetateni si nu ca o turma de oi pastorita de niste ciobani incompeteti asistati de o haita se dulai agresivi. (nu exclud din afirmatia mea nici un partid politic din Romania!) (Rareş Micu, Cluj)
*pana cand ii mai suportam pe cretinii astia??? (Simina Dron)
*Ar fi cazul sa va opriti din actiunile de infundare a Romaniei; nu sunteti capabili, nici daca ati dori, sa ridicati tara unde a fost, cu Mircea Vulcanescu Ministru de Finante. E cazul sa va va ganditi ca sunteti inutili. (Johnny Răducanu, Bucureşti)
*Conceptul de baza al profesiei liberale este independenta (de decizii, de miscare, etc..). Obligatiile aparuta prin noile masuri fiscale desfiinteaza insasi acest concept. Doua intrebari se nasc: cine ne plateste pentru cele minim 2 saptamani pe an petrecute pe la ghisee si de ce am plati contributii la somaj daca noi nu putem intra in somaj neavand statutul de angajat? (Dan Ştefănuţ, Braşov)
*Nu merita nici macar 1 leu fiscul din România (Geo Alupoaie, Bucureşti)
*pentru ca ne-am saturat sa fim umiliti. (Ioana Stanciu, Piatra Neamţ)
*Nu sînt de acord să plătesc CASS de pe PFA atîta timp cît sînt angajat şi legal cu carte de muncă şi cotizez deja la acest fond, degeaba. (Valentin Nicula, Prahova)
*Să-ţi fie ruşine, Dinu Patriciu (Tudor Duică, Cluj)
*Astia nu se mai satura (Claudiu Pascu)
*intrucat se va ajunge mai curand sau mai tarziu la corectarea situatiei actuale, trebuie rezolvata URGENT numai simpla chestiune a pedepsirii responsabililor pentru reglementarea incoerenta (Sorin Guiman, Bucureşti)
*Speram sa intrerupem absurditatea birocratiei din Romania (Laurenţiu Trică, Timişoara)
*Bobocule, in loc sa incerci sa aduci tineretul in bibleoteci, mai bine i-ai aduce in tara pe aia care sunt plecati si muncesc departe de tara, JEGOSULE !!! stii ce iti doresc ? sa moara mata aia care te-a facut, da da… si dupa aia tu ca asta merita samanta ta, sa fie distrusa. (Cătălin Crudu, Oneşti)
*Idiotii astia, ca si cei din opozitie sint la fel, ar fi trebuit sa unifice in primul rind toate taxele, sa nu mai stam la zdemii de casierii, cozi, sa nu mai facem zeci de formulare, zeci de drumuri. Si ar mai trebui un fisc ca la americani, e(ra) necesar inca din anii 90 asa ceva. (Mihai Gabriel Dina, Bucureşti)
*Vand guvern incapabil. specificatii tehnice: minte relaxata, lipsa de respect pentru oameni, indiferenta fata de problemele adevarate ale tarii, ciubucar si dornic de a vinde tara pe nimic. Pret: 2 bani (Mihai Vasilescu, Bucureşti)
*În principiu orice venit trebuie impozitat dar modul in care institutiile se raporteaza si interactioneaza cu noi este execrabil si necesita o reforma profunda atat a comportamentului cat si a legislatiei (codul fiscal). Trebuie schimbat totul din “fundatie” nu carpit tot timpul in functie de interese. (Alexandru)
*nu e ceva ce cerem pentru noi, doar o sa va fie voua mai usor… hraparetilor! (Alex Banu)
*Dacă vrem să ne cîştigăm existenţa trebuie să şi lucrăm, nu numai să stăm la diferite rînduri, la diferite instituţii de stat (CNAS, Finanţe etc.) ore în şir, zile în şir! Şi să fim trataţi şi neomeneşte! (Kinga Kovacs, Tîrgu Mureş)
*Sunt de un scepticism cronic. Nu se va întâmpla nimic altceva decât doar că noi vom pleca. (Sorin Atanasiu)
*Umilire nationala…cu prima ocazie dispar din tara aceasta (Dan Albu, Cluj)
*Oricum platim somajul degeaba (mai bine zis pentru cei care nu vor sa munceasca) – PFA nu pot fi someri (Dragoş Bolobiţă, Bucureşti)
*m-am saturat de incompetenti (Răzvan Colpos, Comăneşti)
*Mi-e sila de politicienii români! (Cristian Petre, Bucureşti)
*nu mai suportam schimbarea legislatiei si atata birocratie (Silvia Zoiade, Timişoara)
*Jos Guvernul Jos Basescu – Alegeri anticipate (Marius Ştefan Neamţu, Ploieşti)
*nu sunt de acord cu dubla impozitare (Cosmina Fernoaga, Cluj)
*Eu mostenesc un drept de autor al tatalui meu (compozitor-decedat in 1968), din ani in Pasti! Mi s-au trimis si mie, mare minune, cateva sute de lei primiti acum un an , dupa multi ani de “nimic”, ca adevarata muzica romaneasca se lasa uitata si in tara asta doar manelele mai au cautare !!!. Care este noua reglementare in cazul meu? (Eugen Sabin Cuteanu, Timişoara)
*Nu va mai bateti joc de oamenii care muncesc si nici de timpul lor, e valoros. (Leo Husaru, Bucureşti)
*Vreau sa platesc, vreau respect din partea guvernantilor (Gabriel Nicolau, Bucureşti)
*La muncă băăă nu la întins mîna!! Vai de guvernarea voastră – săpunul şi funia! (Adrian Popescu)
*Ramai pur si simplu uluit de cata nepricepere dau dovada cei ce conduc tara intr-un moment sau altul. Aberatii s-au tot intalnit in ultimii 20 de ani asa ca nu poate nici un guvern postdecembrist sa stea la umbra bunelor apreciei din partea contribuabililor , a platitorului de taxe pe te miri ce ? I N C O M P E T E N T I si in afara oricarei realitati. (Nicolae Ene, Bucureşti)
*înteleg eforturile depuse de guvern pt colectarea contributiilor la somaj, pensii, impozite pe venit, dar dezaprob total aceasta bataie de joc. Practic statul pune pe drumuri oameni in loc sa ii lase sa munceasca. Si asa in Romania, cetateanul are nevoie de o gramada de zile pt a face o gramada de drumuri inutile pe la diverse institutii. Acum mai sunt inca 3 pe lista. (Valeriu Dănulescu, Bucureşti)
*Daca se doreste o buna colectare a taxelor, sa se simplifice sistemul declarativ si de plata! (Adriana Grosu, Bucureşti)
*taxe se platesc peste tot,numai la romani este bataia asta de joc,rusine! (Elena Lungu, Oneşti)
*Nu este o forma de umilire ci o forma de abuz psihologic.Nu stiu cati oameni,victime ale ordonantei 58,vor scapa cu mintea limpede din asta. (Camelia Dragomirescu, Piteşti)
*nu intru in categoria celor care depun cele 25 de formulare, dar vreau sa ii sustin!!!! (Anca Radu-Basarab, Timişoara)
*Nu înţeleg de ce aţi schimbat ce era clar pînă acu. E o adevărată babilonie!!! (Nataşa Raab)
*E pacat ca in loc sa simplicati procedurile de colectare taxe si impozite, le complicati, le ametiti, si in final incurajati munca la negru, de orice natura ar fi ea. (Alex Spătaru, Bucureşti)
*Nu doresc să platesc această aberatie decît într-un mod civilizat, neumilitor. (Ciprian Viorel Avramescu, Brăila)
*Cîte păduri mai trebuie tăiate pentru a ne dovedi corectitudinea ?! (Maria, Vaslui)
*hai, siktir, băi statule român! (Marta Novăceanu, Bucureşti)
*trebuie spus STOP la bataia de joc continua si intentionata! E secoul 21! (Adrian Şevcenco, Bucureşti)
*cand va deveni statul (roman) un partener (onest!)? (Vlad Rădescu, Bucureşti & Tîrgu Mureş)
*la un castig de 100 de lei brut pe luna, castig aprox. 60 de lei pe luna si mai trebuie sa merg si la 3 institutii sa-i declar…ABSURD! (Laurenţia FR)
*acesti nemernici care au adus tara in halul asta trebuiesc trasi in teapa in piata universitatii in vazul lumii (Maricel Crăciun, Galaţi)
*în fiecare zi sentimentul ca sint jecmanita cu nesimtire de statul roman creste (Maria Daniela, Bucureşti)
*chiar ne-am saturat de bataia voastra de joc (Vlad Andrei Buzdugan, Bucureşti)
*Cati bani vor sa mai suga de la noi? Pana nu vom mai ramane cu nimic? Oricum mai mult de jumatate din ce castigam ne iau javrele astea nemernice care ne baga tara in rahat in loc sa o conduca asa cum trebuie! (George Bejan)
*sa spuna clar cum se aplica la cei care au pensie (Ioan Şerban, Ploieşti)
*dezamagit total de acest guvern… RUSINE !!! (George Cheteles, Tîrgu Mureş)
*Emil Boc este o cunostinta veche dar nu pot fi alaturi de el in aceasta privinta,imi pare rau,este inadmisibil. (Paul Ilea, Cluj)
*E groaznic inatai au creat o noua breazla consultantii fiscali iar acum ne obliga sa-i angajam ca sa ne calculeze impozitele si taxele si sa ne completeze declaratiile suprasofisticate (Avanor)
*Nu uitati de PFA-uri – care reprezinta majoritatea celor afectati de prevederile OUG 58. Se pune doar problema celor care beneficiaza de drepturi de autori si nu este corect. Asta apropos de solidaritate. Puntul nostru de vedere – cel al PFA – cine il apara? Suntem de acord sa achitam taxele insa vrem sa stim cum ne asigura statul CONTRAPRESTATIA – respectiv plata ajutorului de somaj in perioadele in care nu obtinem venituri, cat a vechime repreinta contributia CAS achitata. In ceea ce priveste PFA-urile noi nu avem contracte ci prestam anumite servicii, punctuale de cele mai multe ori, servici pentru care eliberam chitante. Prin urmare in cazul PFA-urilor nu poate fi aplicata formula retinerii la sursa. Nu monopolizati – artisti, creatori, ziaristi – prin urmare beneficiari ai drepturilor de autor aceasta problema doar pentru faptul ca, spre deosebire de noi PFA , aveti posibilitatea sa iesiti pe ecran, sa va facti auziti glasul, atata timpc cat si noi, care suntem mult mai multi, suntem afectati (Mihaela, Bucureşti)
*La parnaie cu ei! (Alexandru Staneci, Bucureşti)
*ca pfa cu venituri ocazionale nu cred ca e normal sa fac mai multe drumuri sa platesc niste taxe modice decat deplasarile la client. (Cornel, Bucureşti)
*Nu-s de acord sa merg lunar ptr. depunerea actelor (Georgeta Voicu, Prahova)
*O guvernare execrabilă (Eugen Giula, Ploieşti)
*Nu sunt nici PFA nici DDA, dar platesc ingrozitor de multi bani in taxe si impozite de care nu stiu unde se duc si nici ce se face cu acesti bani decit in stirile despre “achizitii publice”. Sunt alaturi de miscarea aceasta din solidaritate. Cetatenii trebuie sa invete sa isi controleze guvernantii. (Carmen Ianu, Bucureşti)
*O mare ruşine (Alexandru Tudor, Oradea)
*este inadmisibil ce le faceti oamenilor , un guvern ar trebui sa faca tot ce este nesesar pt ale fi bine cetatenilor acestei tari ,nicidecum ce ni se intampla acum, ne-ati adus la sapa de lemn (Gabriela Amihulesei)
*Avem cea mai rea conducere din istoria Romaniei. Solutie – dezertarea(sa plecam din aceasta tara si sa-i lasam sa-si plateasca singuri taxele EI si cu tot Neamul lor de Parveniti) (Bogdan Bădărău, Iaşi)
*Ce faceţi cu toţi cetăţenii acestei ţări, este o batjocură. (Vasile Chiuţac, Braşov)
*O declaratie anuala ar fi varianta cea mai buna. Si evident, varianta online. (Bogdan Negroiu, Bucureşti)
*Disperarea cu care acest guverb fura si distrug pana si generatiile viitoare ma inspaimanta. JOS guvernul incompetent, JOS dictachiorul!! (Daniela Mureşan, Cluj)
*Nu pot sa cred ca dati o astfel de hotarare de guvern. Este atat de prost gandita… îmi pare rau ca traiesc intr-o astfel de tara. (Lili Manole, Oneşti)
*programul de exterminare al românilor (Marius Chereş, Ploieşti)
*Dom’le, de ce nu ganditi inainte sa faceti o treaba? De ce dati legi si norme pe care nici voi nu stiti cum sa le interpretati si apoi nici macar nu le gestionati ca lumea? Prosti sunt aia care se inghesuie sa plateasca, in loc sa protesteze! Pai chiar asa descurajati libera initiativa, cum mai sunt eu motivata sa muncesc, daca dau 40% la stat si mai trebuie sa ma si calc pe picioare pe la diverse ghisee ca sa platesc amaratele astea de taxe? Atata lipsa de respect pentru omul care vrea sa munceasca in tara asta, n-am crezut ca e posibil! De ce merg lucrurile din rau in mai rau in Romania??? O sa emigreze oamenii care vor sa munceasca cinstit, dar nu-i nimic, nu-i asa? Sunt repatriati tiganii… (Mihaela Buruiană)
*bataie de joc si hotie pe fata-sa le fie rusine (Carmen Tomozei)
*sa va fie rusine ca va bateti joc de noi !!!! (Rodica Apolzan)
*Sila de cei ce ne mint cu seninatate , parca nu vedem ca se vrea distrugerea democratiei : dezbina si condu…, ce sa mai dezbini , ce sa mai conduci…, ei insisi se imbata cu apa chioara. (Mioara Anghel, Ploieşti)
*personal optez pentru administratie internationala militara pentru Romania cu schimbare la 6 luni timp de cel putin 10 ani si in plus propun sa purtam un semn distinctiv ca semn de dezaprobare fata de guvernul boc! (Petru Cârdei, Ploieşti)
*Acest guvern este cel mai slab pe care l-a avut Romania vreodata (Mariana Bisca, Oneşti)
*haideti fratilor sa plecam in Canada ! (Petre Berceanu, Eforie)
*de ce nu iesim in strada? nu poate nimeni sa organizeze acest popor?sant pensionara si lucrez la bugetari, deci pe iulie -25%. restructurare – primii pe lista pensionarii- au venituri, desi am fost angajata ca am meserie, m-au trimis sa ma fac PDF ptr. a putea lucra in continuare. dupa ce am facut-o mi s-a spus ca nu mai e necesara, mi-au gasi loc la o firma colaborator, am vrut sa suspend PFA costa 120 ron (sa o infiintez am dat , cu stampila, 340 ron) nimeni nu stie daca mai trebuie depuse declaratiile daca e suspendata. deci dupa 2 saptamani de la infiintare am desfiintat-o, nu am timp sa umblu cu declaratiile in mana , pe la ghisee (mai mult in ordonanta te obliga sa platesti si somaj si contributie la pensie.sant pensionara de 4 ani, am lucrat la patron, a intrat in insolventa ptr.TOV.Guvern, nu a virat banii ptr. lucrari licitate, (fara partid) si executate.din salariul negociat-se platea ajutor de somaj, de care nu pot beneficia pensionarii-alta gaselnita de strans bani (Gabriela Teodorescu, Galaţi)
*cea mai mare prostie inventata dupa taierea salariilor (Anca Păscuţiu, Arad)
*Birocratia ne sufoca (Adela Bulearca, Ploieşti)
*ne fura de ani de zile … si platim ca prostii (Otto Kovacs, Craiova)
*Este o rusine in ceea ce se intampla la ora actuala cu PFA – urile (Radu Istrate Dumitru, Piteşti)
*Implementati un sistem informatic si nu mai sifonati banii spre clientela. (Paul Neagu, Bucureşti)
*Sunt revoltata de toate aberatiile privind legea si ordonanta privind drepturile de autor. Semnez petitia din solidaritate, pentru ca nu mai am venituri din drepturi de autor (sa-i multumesc oare crizei ca nu mai am colaborari?). Oricum, daca as primi in curand vreo plata pe drepturi de autor nici nu m-as gandi sa platesc rahaturile cerute de stat, cu atat mai putin sa aleg pe la ghisee sa completez x formulare. (Liubovi Grecea, Bucureşti)
*Administratia tarii ar trebui sa fie suficient de inteligenta sa gaseasca fonduri mai mari de impozitat, chiar si cu o cota minima decat sa impoziteze niste venituri de nimic cu cote aberante. (Anca Penaru, Sibiu)
*Nu aceasta este solutia domnilor guvernanti! Nu mascati incapacitatea prin oprimarea poporului! Nu este o solutie pe termen lung. (Andrei Crişan, Cluj)
*Ce naiba sa mai comentez? Ca ma chinui sub niste dobitoci? Pentru o bucata de paine (amarata) nu era de ajuns ca muncesc uneori de-mi vine sa urlu? Sa mai pomenesc si cum sunt platit? Mai vor taxe suplimentare? Bun. Hai sa zicem ca-mi fac pomana cu amaratul asta de stat roman, ca altul n-am. Dar macar sa nu ma tina pe la cozi ore in sir. Dacă tot cersesc, macar sa-mi respecte demnitatea! (Doru Aftanasiu, Iaşi)
*Mi se pare corect sa denigram cozile astea de care am incercat sa scapam in ’89 (Cristi Toader, Sibiu)
*Seitan sa-si plateasca el taxele restante si apoi sa ceara ceva nesimtitul! (George Moraru, Bucureşti)
*Ma mai gandesc daca le platesc cand vor fi online. (Lucian Petre, Bucureşti)
*ar trebui sa ii facturam lui domn boc orele pierdute. eu ma gandesc sa ii fac un discount (Călin Alexandru)
*ca PFA [frizer] nu pot lasa oamenii sa astepte ca sa pot plati niste taxe aberante (Mihail Răileanu, Bucureşti)
*Pentru PFA care au si venituri salariale, nu sunt de acord cu contributia la somaj/pensie din veniturile independente. Nu-mi imaginez ca as beneficia in vreun fel de pe urma lor, nici macar “teoretic”. (Anamaria Ungureanu)
*Da, dar nu numai: prea usor s-a trecut peste diminuarea cotei forfetare a drepturilor de autor… Doar 40%? Atîta lipsă de “inspiraţie”… Nu se putea mai mult? Şi dacă se întîmplă cuiva să fie angajat cu carte de muncă şi să obţină sporadic drepturi de autor, atunci nu e dublă impozitare? Sau dacă altcineva lucrează exclusiv pe drepturi de autor, poate are totuşi destulă minte să-şi plătească asigurări private, de pensie şi sănătate (că de plătit doctorul, asistenta şi portarul de la spital oricum o face direct din banii lui orice asigurat din sistemul public, la cît de bine sînt plătiţi cei din sănătate)? O declaraţie din partea celor cu D.A., cu acte doveditoare, că sînt plătite în alte sisteme aceste asigurări (ca să nu “împovăreze” statul) n-ar fi de ajuns? Pînă la urmă, ce naiba se întîmplă de fapt cu impozitele pe venit pe care le plătim cu totii, bugetari, PFA sau cei cu drepturi de autori? Dar decît să mă mai întreb singur degeaba, mai bine nu mai fac nimic, poate mă scot cu o pensie “de stat”… (Valentin Hotea)
*nu este posibil asa ceva in romania , unde nu sunt sprijiniti deloc artisti , doar lichelele (Costel Popescu, Braşov)
*Sunt inginer, profesor universitar si am un atestat (de la ministerul de resort) ca expert tehnic si verificator de proiecte pentru controlul calitatii in constructii. In afara taxelor si impozitelor cu care contribui la bugetul statului ca profesor titular, sunt si eu un modest platitor de impozit ca “PFA” si “beneficiez” de aceasta lege inventata de lachei, carora alti lachei le rezolva “micile probleme”, precum plata taxelor. Aroganta cu care “ei”, puternicii zilei, califica drept “simpli cetateni” pe creatorii din orice domeniu si-i supune la umilinte, trebuie sanctionata. Daca nici acum nu protestam pentru furtul de timp si de bani, atunci cand? Nu vreau sa coboram iar in peisajul poeziilor Anei Blandiana. Nu vreau sa cred că suntem un popor vegetal care nu se poate revolta. Ar fi imoral sa nu ne revoltam (Lucica Roşu, COnstanţa)
*nu platesc nimic (Andrei Brăescu, Bucureşti)
*e prea multa birocratie in tara noastra. asta costa! ne costa prea mult. (Mary Barr, Craiova)
*In iulie 2010, eu nu am incasat nimic, dar a trebuit sa platesc plicuri, timbre si taxe postale, intrucat hotararea dvs. m-a prins in vacanta, iar timpul pierdut inseamna si el bani pierduti. (Cristina I Luţă)
*De ce trebuie sa platesc cotributia la CAS conform a doua legi in vigoare??? Adica conform legii 19 si conform noii ordonate??? Este un abuz. (Mihaela Mihai, Bucureşti)
*Va doresc sa vi se implineasca toate urarile primite din partea contribuabililor! (Mihai Postelnicu, Deva)
*Ne-am cam saturat de bataia de joc a voastra! (Paul Trifan, Bucureşti)
*Nu este normal ca intreaga responsabilitate privind fiscalizarea si documentatia sa imi fie transferata mie, ca si contribuabil, in timp ce un intreg aparat functionaresc imi inchide ghiseul in nas la ora 3 fara un minut si refuza sa lucreze sambata. In orice domeniu de activitate, cine vrea sa primeasca bani, creeaza toate conditiile necesare colectarii lor. (Cătălin Calotă, Bucureşti)
*oricum se retin o gramada de taxe. de ce trebuie sa mai stam si la cozi? va bateti joc domnilor guvernanti. (Ştefana Samfira, Bucureşti)
*noua lege a drepturilor de autor și normele de aplicare sunt o aberație marca incompetenței acelora care au semnat și promulgat legea. înțeleg că orice venit poate fi impozitat, DAR procedurile sunt stufoase și este nedrept ca acest tip de venit să fie impozitat mult mai mult decît celelalte venituri. (Radu Apostol)
*Cît mai răbdaţi? (Andi Vasluianu, Bucureşti)
*Este o rusine si o mare bataie de joc conceputa de UN GUVERN DE RAHAT. (Alin Vrăbioiu, Ploieşti)
*îmi este rusine mie pentru cei ce au gandit astfel de aberatii! (Constantin Ivaşcu, Ştei – Bihor)

 

7 Responses to “Comentarii ale celor care au iscălit petiţia împotriva OUG 58/2010”

  1. murfi Spune:

    - problema este principiul sau cozile si debandada implementarii?
    - sau cumva banii? intr-o tara in care munca necreativa intr-un srl oarecare nu asigura venituri decente, artistii se asteapta sa prospere? cine sa consume arta lor?
    - problema mea este ipocrizia: stim toti ca sistemul drepturilor de autor este abuzat pe scara larga si din toate pozitiile, dar ne facem ca nu stim si plingem pe umarul artistilor neamului;

    vestea proasta este: nici o lege nu functioneaza decit daca majoritatea o respecta de buna voie; sistemul de drepturi de autor nu va functiona cum doriti decit cind majoritatea romanilor nu vor dori sa abuzeze de acesta; pina atunci trebuie aplicate masuri de soiul asta; asta e…

  2. murfi Spune:

    tot legat de ipocrizie, pe mine ma suparase initial un alt articol
    http://ddsr.wordpress.com/2010/07/09/englejii-sint-trogloditi/

  3. Gravitatea unei situatii nu consta neaparat in ea insasi, ci in inutilitatea reactiilor la ea. Atatea comentarii? Cui ii pasa? Nimeni nu se simte mai troglodit decat un semnatar impotriva ei.

  4. [...] 08/09/2010 — savulescugabriel Material prelaut de pe blogul lui Marius Mioc: *mi-a ajuns să fac concediile la Circa Financiară, CASS, Registrul Comerţului etc. (Emil [...]

  5. krudus Spune:

    @Mioc prietene, tu te tragi cumva din neamul lui Moromete?!?!…..”-de ce nu vrei ba, sa platesti foncirea?!”…pai de unde vreti voi sa va tot ofere statul numai gratuitati?!?!…hai pe bune, zi si tu acum…

    • mariusmioc Spune:

      krudus, hai să explic pentru tine şi ceilalţi care habar n-aveţi ce înseamnă o afacere pe cont propriu: Nu e vorba de a dori să beneficiezi de o gratuitate de la stat fără a plăti. Conform status quo ante, PFA nu era silit să cotizeze la fondul de şomaj, dar necotizînd nici nu avea dreptul la ajutor de şomaj. Pentru pensie, PFA nu era obligat să plătească (putea să aleagă de bună voie să facă asta), dar apoi nici nu beneficia de stagiul de cotizare şi de punctaj suplimentar la calculul pensiei. Aşadar, statul nu era înşelat cu nimic, e vorba doar de o tagmă de cetăţeni care nu plăteau anumite servicii ale statului dar nici nu beneficiau de ele.
      Înţeleg că eşti fan al ideii ca statul să ofere cît mai multe gratuităţi în schimbul unor impozite cît mai mari. Eu sînt fan al ideii ca statul să ofere cît mai puţin, în schimbul unor impozite cît mai mici. Cred că fiecare cetăţean îşi cunoaşte mai bine interesele decît birocraţii statului, şi e preferabil ca banii să rămînă la cetăţean în loc să fie luaţi ca impozite şi contribuţii obligatorii şi administraţi de stat.
      Există şi varianta combinată, care se aplică acum în România – statul oferă tot mai puţin în schimbul unor impozite tot mai mari.

  6. Felicitari pentru blog!Tara martira Romania va intoarce Europa la credinta!
    As dori sa ne lasati un link al blogului dumneavoastra pe urmatoarele bloguri:
    http://minunicrestine.blogspot.com/
    un blog in care gasiti minuni si dovezi ale unor incredibile minuni ,multe dintre ele
    petrecute in Romani : aratari ale lui Dumnezeu si multe alte minuni
    http://duhovnicii.blogspot.com/
    un blog in care gasiti antologia marilor duhovnicilor din Romania : Arsenie Boca, Arsenie
    Papacioc, Iustin Parvu , Sofia Boghiu , Teofil Paraian si multi alti duhovnici,articole noi in fiecare zi
    http://martirii-inchisorilor.blogspot.com/
    un blog in care gasiti despre :Valeriu Gafencu ,Mircea Vulcanescu, Elisabeta Rizea,
    Ilie Lacatusu, Radu Gyr, Vasile Militaru , Vladimir Ghika si multi altii care au murit pentru Credinta.
    Romania este un pamant plin de martiri!Romani uniti-va !
    Doamne ajuta!
    Credinţa este pasărea care cântă când zorii nu au apărut încă.


Lasă un răspuns

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 36 other followers