Blogul lui Marius Mioc

despre revoluţia din 1989 şi ceea ce a urmat după ea

Sorin Vintilă Meşter, noul secretar de stat pentru revoluţionari Iunie 1, 2012


Sorin Meşter. Sursă foto: facebook

Prim ministrul Victor Ponta l-a numit recent pe Sorin Vintilă Meşter în fruntea Secretariatului de Stat pentru Problemele Revoluţionarilor (linc).

Noul secretar de stat are titlul de luptător în revoluţie remarcat prin merite deosebite primit iniţial prin decretul 226/1992 (linc). A obţinut preschimbarea certificatului său conform legii 341/2004 relativ tîrziu, fiind aprobat în şedinţa CPRD din 15 decembrie 2009 (linc).

Conform listei revoluţionarilor din Monitorul Oficial 467 bis din 7 iulie 2010 (linc), Sorin Vintilă Meşter este născut în 8 iunie 1955 la Bucureşti. Pe contul său de facebook (linc) scrie că a absolvit Liceul Dimitrie Cantemir din Bucureşti şi Facultatea de Drept.

Personal, nu am auzit de domnul Meşter pînă acum. Nu cunosc ce fapte a avut la revoluţie, dar nici despre scandaluri legate de dînsul n-am auzit. Nu cunosc să fi fost activ în asociaţiile de revoluţionari – ceea ce poate fi un lucru bun, că nu s-a mînjit în afacerile cu preschimbarea certificatelor. Asociaţia de revoluţionari Carrom care l-a susţinut este o necunoscută pentru mine.

Ziare.com informează (linc) că Sorin Vintilă Meşter a fost consilier al fostului preşedinte Ion Iliescu în perioada 1992-1996 iar apoi consilier local la sectorul 1 Bucureşti. De indemnizaţia de revoluţionar a beneficiat doar cîteva luni cînd nu i-a mai mers firma de construcţii. Presupun că în restul timpului a avut venituri peste salariul mediu pe economie, neavînd astfel drept la indemnizaţie.

Deduc de pe internet că Sorin Vintilă Meşter a fost înscris în 2006 în conducerea Fundaţiei „Secolul XXI” (dosar 12034/299/2006 al Judecătoriei sector 1 Bucureşti – linc). Demersurile la judecătorie le-a făcut mandatarul Ilie Năstase. Respectiva fundaţie este acţionar majoritar (52,5%) la radio 21 (linc). Saitul badpolitics.ro nominaliza în martie 2011 ca preşedinte al fundaţiei pe Victor Ponta.

După numirea în funcţie, domnul Meşter a declarat că va solicita colegilor din Guvern o analiză privind „existenţa voinţei politice şi a fondurilor necesare” pentru reluarea plăţii indemnizaţiilor pentru revoluţionari, suspendate în 2012 de către guvernul Boc şi că va crea în cadrul SSPR un departament de comunicare, „pentru că avem nevoie de o nouă imagine asupra Revoluţiei şi revoluţionarilor”.

 

23 Responses to “Sorin Vintilă Meşter, noul secretar de stat pentru revoluţionari”

  1. liliana Iftimie Says:

    In sfirsit ,se intrevede o speranta si pentru revolutionari.Este de bun augur aceasta numire,am o intuitie ca va fi ok,cu acest domn la conducerea SSPR.Are dreptate cind vorbeste despre o noua imagine a revolutionarilor,care de fapt au avut si ei un rol important in caderea guvernului(recte Piata Universitatii.)
    Sint 90%convinsa ca se va face dreptate,important este sa fim calmi,si sa avem rabdare pentru a fi gasite solutiile optime financiare,in bugetul de stat.Asta nu inseamna ca organizatia lui George Costin si altele,nu trebuies verificate ,cum dealtfel s-a inceput,pentru a se face dreptate,si a -se elimina impostura.Eu personal cred ca revolutionarii ar trebui sa aiba reprezentare in parlament.Si ei sint o garantie a democratiei in tara asta.

  2. DUPA POZA PARE CUNOSCUT INSEAMNA CA L-AM VAZUT PE LA PORTILE SSPR BUCURESTI, CE VA FACE RAMINE DE VAZUT , POATE EL A AUZIT DE FRONTUL DEMOCRAT ROMAN CA CEILANTII NU AU AUZIT SAU FACUT CA NU STIE , POATE AUDE SI NOUL SEF SSPR . REVOLUTIONARII ATENTIE LA NEATENTIE, ASTEP TEL VOSTRU PREA MULTE LIGI SI ASOCIATII DE REVOLUTIONARII CUM VI SE PARE !!!!!.

  3. blogideologic Says:

    Măi, luptătorilor !:-)

  4. faatu florin Says:

    Dle SORIN MESTER aveati obligatia morala sa intrebati si BLOCUL NATINAL al REVOLUTIONARILOR (condus de dl DORIN LAZAR MAIOR daca este de acord cu numirea domniei voastre ,nu sunteti singurul care a-ti fost in Pta Universitatii ,nu a-ti avut capul spart ,piciore lovite,degete strivite, asa ca ….)iar protocolul intr-e LORD si BLOCUL NATIONAL al REVOLUTIONARILOR NU A FOST SEMNAT)v-ati inconjurat de niste revolutionari cam dubiosi cu ds penale la DNA PITESTI ,cu unii care au ds la CNSAS ca fosti informatori sunt de acord sa va sustinem dar scoateti balastrul din anturajul dui ILIESCU cCONGRESUL BNR a stabilit sa fie DORIN LAZAR MAIOR a-ti sennat ca sunteti de acord cu acest domn,eu unul nu am beneficiat de nici o indemnizatie pina acum am luat certificatul abia in NOIEMBRIE 2O11 numai nenorocieri au fost sa vedem ce acte ve-ti lua in primire ca toate ds au fost duse din sspr
    Cu stima
    Dipl.Eng.FLORIN FATU (dspe leg42/92 nr certificat nr 8oo3/92
    si preschimbat cu ds nr LRM-F oo041/2o11din 21 FEBRUARIE2O12

    • mariusmioc Says:

      Eu nu înţeleg de ce cereţi scoaterea balastrului din anturajul domnului Iliescu dar susţineţi BNR care, sub preşedinţia lui Maior, l-a ales pe Iliescu preşedinte de onoare.
      Nu cred că domnul Meşter avea vreo obligaţie morală faţă de Blocul Naţional al Revoluţionarilor cîtă vreme această organizaţie nu e reprezentativă pentru revoluţia română. E ridicol să se pretindă că BNR ar avea vreo reprezentativitate cîtă vreme asociaţia „17 Decembrie” a răniţilor şi familiilor îndoliate din Timişoara, de pildă, nu face parte din BNR.
      https://mariusmioc.wordpress.com/2012/05/04/congresul-bnr-de-la-bucuresti-ion-iliescu-iarasi-presedinte-de-onoare-dorin-lazar-maior-presedinte/
      În ceea ce priveşte revoluţionarii dubioşi cu dosare penale care ar fi în jurul domnului Meşter, ar fi folositor dacă aţi da nişte amănunte mai concrete. Ceea ce e sigur e că Dorin Lazăr Maior e unul dintre cei care au dosar penal.
      https://mariusmioc.wordpress.com/2012/05/15/dorin-lazar-maior-a-cerut-recuzarea-judecatorului-cerere-respinsa/

      • faatu florin Says:

        Dle SORIN MESTER

        Sunt Dipl.Eng.FLORIN FATUcu certificatul seria LRM-F nrOO41din 21 febrarie2o12
        -REVOLUTIONAR fost PRESEDINTE al PARTIDULUI REVOLUTIEI ROMINE fost SENATOR supleant in legislatura 2ooo-2oo4pe acesta cale va aduc la cunostiinta ca
        Ds meu de REVOLUTIONAR mi l-am trecut SINGUR prin CRPD89 nu am facut parte din nici o organizatie si nu fac parte din nici o organizatie dar am in spatele meu cca 600 -7oo de revolutionari INDEPENDENTI ca si mine care dorim indemnizatiile dereparatoriisi nu amnfost de acord cu( GASCAș BANUTOIU,GEORGE COSTIN ,MARIES)
        Noi toti il stimam pe dul presedinte ION ILIESCU care afost ales ca PRESEDINTEde ONOARE al BNR si poate uitati ca am stat in spatele dului ION ILIESCU in perioada dec89-iunie 92facindu-i scut cu pretul vietii alaturi de alti revoluti nari .
        Pe acesta cale va anunt ca am fost , sunt INDEPENDENT si nu fac parte din nici o organizatie doar sunt afiliat la BNR 89 ca INDEPENDENT sub conducerea dl PRESEDINTE DORIN LAZAR MAIOR si SECRETAR GENERAL CODRIN STEFANESCU unde am functia de SECRETAR COORDONATOR ,va mai amintesc ca si domnia voastra a-ti sem nat alaturi de ceilalti ca DORIN LAZR MAIOR sa fie Presedintele BNR 89 si toate deciziile luate a-ti fost de acord cu ele
        Referitor la cele scrise de dul Marius Mioc nu cred ca cineva l-a impiedicat sa vina la BNR 89 usa BNR este deschisa tutturor organizatiilor de revolutionari

        Cu stima
        Dipl.Eng.FLORIN FATU

  5. vultur negru Says:

    Domnule Florin Fatu, in primul rand sunteti ROMAN, iar titlul pe care il afisati cu atata nonsalanta, in romaneste se scrie Dipl.Ing., adica DIPLOMAT INGINER, iar daca posedati cu adevarat acest titlu „invatati sa scrieti corect romaneste” si nu ne mai luti cu englezisme. RUSINE !

  6. vultur negru Says:

    Apropo Domnule Fatu F., organizatia din care nu ati facut niciodata parte, CLUB 22 CC va spune ceva ?, va suna cunoscut ?.
    Cat priveste BNR, si aceasta este tot o organizatie, care functioneaza in temeiul OG 26/2000 (sau ar trebui), fiind o organizatie de tip FEDERATIE, care reuneste in randurile sale numai persoane juridice existente, nicidecum persoane fizice asa cum pretindeti dvs. Avand in vedere INALTA DUMNEAVOASTRA PREGATIRE SI INALTELE FUNCTII PE CARE AFIRMATI CA LE DETINETI va suge rez sa lecturati cu atentie OG nr.26/2000.

    Cu deosebita consideratiune pentru inalta dumneavoasta pregatire teoretica si practica.

    V.N.

  7. Valerica Says:

    Oameni buni, ar fi cazul sa-l lasam pe domnul Mester Sorin sa ne demonstreze ca poate face lumina si curatenie in dosarele( PRESUPUSILOR REVOLUTIONARI.)Trebuie sa stopam sa se mai arunce cu noroi in imaginea ADEVARULUI.Nu cred ca merita REVOLUTIONARI o astfel de imagine,printre noi sunt si oameni de buna credinta care isi merita statutul de REVOLUTIONAR

    • faatu florin Says:

      Dle V.N
      Sa stii ca am facut parte si uitati-va la acordarea certificatului 8003/92 asa ca … inM.O 41/92 culmea am si legitimatie la club 22 CC am salvat clubul 2 CC cind dul CUTEANU VASILE nu avea de nici unele iar dupa aceia ajuns DIPLOMAT ……..

      • vultur negru Says:

        Domnule Diplomat Inginer Fatu Florin, in penultima dumneavoastra interventie pe acest site, afirmati si va citez „nu am facut parte din nici o organizatie …”, iar in ultima interventie afirmati si va citez „Sa stii ca am facut parte si uitati-va la acordarea certificatului 8003/92 asa ca … in M.O 41/92 culmea am si legitimatie la club 22 CC am salvat clubul 2 CC …”. Avand in vedere cele doua afirmatii ale dumneavoastra, va intreb Domnule Diplomat Inginer Fatu Florin cand spuneti adevarul ?, atunci cand afirmati ca nu ati facut parte din nicio organizatie, sau atunci cand afirmati ca ati facut parte dintr-o organizatie (Club 22 CC).
        Morala: Limba romana este foarte greu de inteles chiar si pentru dumneavoastra posesor al inaltului titlu de Diplomat Inginer.
        Recomandare: Cititi cu atentie, ca dupa cum va este cunoscut graba strica treaba. Si scrieti corect romaneste.

        Cu deosebita consideratiune,

        V.N.

  8. ATI SPUS CA ATI FOST PRESEDINTELE AL PARTIDULUI REVOLUTI ROMANE , PAI DACA ESTE ASA NEGREA VASILE CE A FOST ? PUTETI SA SPUNETI , DACA CAUTATI VETI GASI UN ADEVAR REVOLUTIONAR, EU UNUL NU AM AUZIT CA AI FI FOST PRESEDINTELE PARTIDULUI REVOLUTI ROMANE TEL 0720175140 SINT FRONTUL DEMOCRAT ROMAN AI AUZIT DE MINE ?RASPUNDE.

    • tinnyturner Says:

      Domnule Mester,
      Am contat si contez sa fiti un mester bun.Sa luptati pentru spalarea imagini Revolutili si luptatorilor pentru infaptuirea Revolutiei din 1989. Pe cubvant de onoare ca nu suspiciez in nici un fel recomandarea Dvs. in aceasta functie de catre Domnii Iliescu si Ponta. Pentru mine recomandarea din partea Dlui Iliescu denota clar ca sunteti un revolutionar autentic, iar sustinerea Dlui Ponta denota ca aveti credibilitate….Cu regret constat(si de fapt observa „din avion” orice novice) ca actiunile pe care le-ati intreprins pana acum reflecta doua fapte certe: 1. Ati revenit( de fapt, deocamdata se rezuma la o simpla propunere) la L.341 fara modificarile esentiale care se impuneau( fara impostori, militari,militieni, garzi patriotice, brasoveni- pot face obiectul altei legi, acesti brasov 1987; ati diminuat nejustificat indemnizatiile, umilind in continuare eroi natiuni si tratandu-i ca pe simpli asistati sociali; n-ati prevazut restituirea indemnizatiilor retinute in perioada ian.-iulie 2012, s.m.m.a);Ati trimis o adresa pentru eliberarea infractorului Cuteanu(plina de osanale la adresa lui)cu cea mai stupida motivatie, ceea ce arunca o noua pata rusinoasa asupra revolutionarilor pe care-i reprezentati. 2. Sunteti o marioneta si executati ceea ce va dicteaza cei care v-au numit in functie si/sau alti santajisti. Oricare din cele doua ar fi adrevarate ele se completeaza reciproc si va transforma in victima alaturi de noi toti. Cat va convine Dumneavoastra aceasta postura de „victima” chiar nu ne intereseaza, dar pentru luptatorii autentici continuarea pe aceiasi „coarda” cu usoare si ineficiente „inflexiuni melodice” ne revolta peste masura. La Timisoara, unde contati pe un numar mare de sustinatori(multi dintre ei falsi si tradatori, am fost martorul unui „mieros” santaj telefonic, care Dvs.de la un aradean-Duca)percepem dureros si grav aceste prime „manevre”. Speram sa fiti prudent si deschis pentru interlocutorii cu care n-=ati avut prea des contact si sa sprijiniti cu adevarat Revolutia si revolutionarii din Dec. 1989
      Semneaza,
      Lucian Caldararu
      Luptator Remarcat
      Protestatar in P-ta Operei Timisoara, peste 130 zile.

  9. bai frate erai in jungla unde erai de protestai cind ceausescu era inpuscat pe 25 decembrie 1989 , oare ce iti bintuie prin cap ai auzit de FRONTUL DEMOCRAT ROMAN ,TIMISOREAN CU 130 DE ZILE IN PROTEST IN PIATA OPEREI TIMISOARA hai ca asta este …poate ai vazut filme cu vietnamezi care patrulau in jungla si razboiul se terminase de mult facuse transeie pe unde patrulase asa revolutionar mare esti cind ai iesit in strada dupa 22 ,si ai ramas 130 de zile . poate mioc marius confirma ceva ca am inteles ca a luat niste declarati la revolutionari poate nu am inteles eu bine vreau sa stiu , SINT FRONTUL DEMOCRAT ROMAN TEL 0720175140. TE ASTEPT REVOLUTIONAR DE 130 DE ZILE da telefon

  10. intrebal pe generalul popa dumitrescu care a contribuit la stergerea casetei de la ploiesti spunei ca nu scapa sa dea certificatul singur inapoi SINT FRONTUL DEMOCRAT ROMAN acum sa aciuit la brasov .

    • deci acest general rectific se numea popa dumitrie el este cel care a spus la microfon sa nu se mai strige FRONTUL DEMOCRAT ROMAN ADICA TRAIASCA FRONTUL DEMOCRAT ROMAN ,CA SA NU APARA CA A FACUT CEVA CONTRA REVOLUTI CRED CA NICI EL NU STIA DE TIMISOARA UNDE FRONTUL DEMOCRAT ROMAN OAMENII INSTRUITI DE MINE CU MULTI ANII INAINTE ISI INCEPUSE ACTIVITATEA REVOLUTIONARA CURIOS FAPTUL CA NUI GASESC DAR NICI EI NU MA CONTACTEAZA CERT ESTE CA AM SPUS CA VOI VENI EU ACOLO UNDE VA FI NEVOIE IN TIMPUL RESPECTIV SAU CIND POT OARE EU NU STIAM ATUNCI DE INTERNET PRACTIC ERAM FIZIC PREZENT DEACEIA AM CERUT AJUTORUL SINGUR NU MA POT DESCURCA MI SE BAGA NOD IN PAPURA SE CUNOASTE CA AM FOST RETINUT SI BATUT AICI LA RAFINARIA BRAZI DAR POLITIA DIN PLOIESTI UNDE DOMNUL LAURENTIU DUTA CARE A AJUNS MINISTRU A FOST DEACORD SA FIU FACUT NEBUN SI SA INCHEIE CERCETARILE CU ACEASTA OCAZIE II CER DIMISIA DE ONOARE PESTE TOT VOI SCRIE CE FACE EL ARE VORBA ASEMANATOARE CA A LUI ADRIAN RADULESCU FOST PROFESOR CINE LA PROPULSAT INAINTE STIND CA NUI PREGATIT SI TOT LA FEL CRED DE SI NUL APAR SI NICI NUL AM LA INIMA ADRIAN NASTASE CRED CA ALTI SINT IN SPATELE LUI IAR EL A FOST PUS LA INAINTARE PENTRU TUPEUL PE CARE IL AVEA ARE TUPEU DE …. DECI ANCHETATI CEI DIN SPATELEW LUI EL A FOST DOAR MINA CARE A SCOS CASTANE DIN FOC ALTI SINT SI MAI VINOVATI ASCUNDE MULTE SI MARUNTE EU SINT FRONTUL DEMOCRAT ROMAN EU AM FACUT TOT CE AM PUTUT SA RAMIN IN PICIOARE DACA MA IDENTIFICAM FIZIC ERAM INPUSCAT IMEDIAT , DEACEIA A TREBUIT SA STAU SA SE LINISTEASCA PUTIN APELE SI SAI TRAG LA RASPUNDERE PE HOTII DIN ROMANIA CU TOT CU PARLAMENTARI POATE O SA SPUNETI SI VOI CA SINT NEBUN LA FELUL CUM COMENTEZ TREABA VOASTRA CE ZICETI DAR COOPI VOSTRII SI URMASI URMASILOR VOSTRII VOR AVEA DE PIERDUT , DIN GUVERN A TREBUIT SA DISPAR CIND UN AGENT IMI COMUNICA . SA TAC DIN GURA DACA VREAU SA TRAIESC DACA NU LACUL MORII . CER VERIFICAREA ACESTUI GENERAL CARE A FOST CONTRA REVOLUTI O DOVEDESTE SI FAPTUL CA A STERS CASETA DAR CRED CA SE POATE FACE CEVA SI RECONDITIONA CASETA CEVA CUNOSTINTE SI CASETA SE POATE RECUOERA ACEST OM A TRADAT REVOLUTIA DACA NU BIRUIAM EU ERAM INPUSCAT DE ACEST GENERAL DIMITRIE POPA DE SI GUSA MA CAUTA DE CEVA ANII ,DECI NU DUMITRESCU SI DUMITRIE IL CHMA DUMITRIE POPA SA I SE RETRAGA CERTIFICATUL DE REVOLUTIONAR DE URGENTA VA MULTUMESC PENTRU INFORMATI I CIT DE CURIND IL DEMASCAM POATE MAI SINT SI ALTI DOVADA CAI TRADATOR ESTE CASETA PE CARE A STERSO IAR EL A VORBIT LA MICROFON DECI SA IREGISTRAT AUTOMAT CA SA NU FIE RECUNOSCUT CA LUPTATOR CONTRA REVOLUTI ROMANE STERGE CASETA MIOC AJUTAMA SPUNE SI BRASOVULUI CU CINE ARE DEAFACE ACEST POPA ESTE UN CRIMIMAL ISTORIC INCA O DATA MULTUMESC SI IARTAMI SCRISUL NU POT SA SCRIU CIT POT VORBI ATIT DE REPEDE AICI ESTE OMUL ACESTA LUATI TOATE DREPTURILE DECORATILE EL A LUAT ACTELE MELE LA PLOIESTI SI CE II DADUSEM IDENTIFICA SI FRONTUL DEMOCRAT ROMAN REPET MEREU ACUM MA OPRESC NU MAI POT SA AUD SAI VAD CA DACA IL RECUNOSC VOI STRIGA DUPA EL INDIFERENT CE SE VA INTIMPLA POATE IL PUNE DRACU SA VINA LA PLOIESTI IN DECEMBRIE 2012 ACUM NU VOI LASA SA MAI PUNA NIMENI MINA PE MICROFON SI NICI PE CINTARETUL DE MUZICA POPULARA NICOLAIE VICOL CU CARE AM LUCRAT IN TIMPUL CIT ERAM IN CERCETARII IN COMUNISM EL MA STIA FOARTE BINE SI MA STIE FOARTE BINE LA COOPERATIVA LA CARE ERAM INPINS SA MUNCESC PROGRAM DE ROBOT LA BANII IOC. DE 1 IULIE 1989 MI SE IA DIN BANI DIN NOU AJUNSESEM SA LUCREZ PINA NOAPTEA TIRZIU ASTA SI VROIA SECURITATEA SA MA EPUIZEZE FIZIC SI PSIHIC , ESTE LUNGA ACESTA AMINTIRE SI CU CIT O ZGINDAR IMI ADUC SI MAI MULTE AMINTE LUCRU CARE NU AS DORI SAL MAI REAMINTESC NU CU A SPUS CHINTUS CA A FOST BATUT SI PERSECUTAT DE COMUNISTI DACA AR FI FOST ASA CUM SPUNE EL NU AJUNGEA LA VIRSTA PE CARE O ARE SI BAIETI UNDES SINT PATRIOTII BRAVO NOROC BUN ROMANIE SI ROMANI NU MA UITATI :: TRAIASCA FRONTUL DEMOCRAT ROMAN MOARTE TIRANILOR , DE PUNETI CASETA IL RECUNOSC . PE ACEST DUMITRIE POPA.ASTEPT SA MA CONTACTEZI SA FACEM O NOUA COMISIE DE CERCETARE SI VREIFICARE A EVENIMENTELOR NU CUM A FOST FACUTA DE ION ILIESCU POT FACE ACESTE VERIFICARI DAR TREBUIE SA FIU AJUTAT SI VOM VEDEA CE FACEM CU CEA CE A CONCEPUT ION ILIESCU NU ZIC CAI RAU CE A FACUT EL SI FELUL IN CARE SA AJUNS ACESTI OAMENI STUDIAZA LEI SI NU EVENIMENTELE NOROC BUN INCA O DATA ROMANIE ROMANII NU MA UITATI SINT FRONTUL DEMOCRAT ROMAN AM TOT REPETAT POATE VETI INTELEGE DAR SA NU INTELEGETI PROST.

  11. DECI DACA PERJU DANIEL NU STIE CINE A VORBIT LA MICROFON SI CE A SPUS NU A FOST ACOLO SA SPUNA ADEVARUL ASTA DORESC ,FRONTUL DEMOCRAT ROMAN SEMNEAZA MIRICA A GHEORGHE, SI INCA CEVA CERUSEM MUZEULUI UNIRI DIN ALBA IULIA SA IMI TRIMITA O COPIE LAGALIZATA DUPA CE SCRIESEM EU IN 1990 IN CARTEA DE ONOARE A MUZEULUI UNIRI DIN ALBA IULIA LA ANUL 1974 FEBROARIE ASTEPT POATE O CITI \SI MIO RASPUNDE .ASTEPT TEL 0720175140.

  12. DOMNULE DORIN LAZAR MAIOR,VA MULTUMESC PERSONAL EU CAT SI SOTIA MEA PENTRU ONESTITATEA DUMNEAVOASTRA IN PROBLEMA DE MA AJUTA CU MEMORIUL SCRIS CATRE MINISTERUL SANATATII LA DOMNUL SECRETAR DE STAT DOMNUL RAED ARAFAT, SI CONTRA SEMNAT DE DOMNIA VOASTRA,SA VA DEA DUMNEZEU MULTA SANATATE INTREGII FAMILII,CU STIMA SI RESPECTUL CUVENIT,VA MULTUMESTE FAMILIA STEFANESCU.

  13. CATRE VULTUR NEGRU, EU STEFANESCU MARIAN LUCREZ DIN ANUL1970,UN SECRETAR DE PARTID DE LA INTREP. CINEMATOGRAFICA CONSTANTA ,MI-A RUPT IN 1972 DUPA DECESUL TATALUI MEU PE03 02-1972 CARTEA MEA DE MUNCA DEPOSEDANDU-MA DE PESTE UN AN VECHIME,EU SOTIA,TATA SI MAMA MEA NU AM FOST MEMBRI AI P.C.R. AI ODIOSULUI DICTATOR IMPUSCAT TATAL MEU AVEA CARNET DE LUCRATOR [ELECTRICIAN RADIOFONIST] IN ANUL 1947 SUB REGE NU VA SUPARATI TATAL DUMEAVOASTRA CE A FOST?,DOMNIA VOASTRA DIVAGATI LA ADRESA DOMNULUI FATU FLORIN ,SANT ASTAZI SI MA MANDRESC MEMBRU DE PARTID LA PSD DIN ANUL 1993 AM IUBIT SI IUBESC ACEST PARTID IMI VOI DA VIATA PENTRU PSD, PENTRU DOMNUL ILIESCU,DOMNUL PONTA,DOMNUL HREBENCIUC,DOMNUL MIRON MITREA DAR NU SI PENTRU DOMNUL RADU STEFAN MAZARE, FOST DEPUTAT PD PE TIMPUL DOMNULUI PETRE ROMAN AL CONSIDER TRADATOR SI AI DAU DREPTATE PRESEDINTELUI ROMANIEI DOMNUL TRAIAN BASESCU CARE STIE ACEST LUCRU ANUME CA RADU STEFAN MAZARE A TRADAT PARTIDUL DEMOCRAT ,CU STIMA SI RESPECT.

  14. P entru domnul sorin mester SINT FRONTUL DEMOCRAT ROMAN si consider ca asa cum ati facut acest proiect nui bun se incalca drepturii drepturii pe care uni revolutionarii nu le-au luat deaceia cer sa revizuitii ce ati p[ropus ca nui bine .. eu as propune ca totii revolutionarii care si-au primit drepturile sa nu ia indemnizatie deloc decit in momentul in care balanta echilibrului demoxcratic va fi egal la totii revolutionarii deci domnule sorin mester , dumneata ai luat si indemnizatia restanta in intregime de ce nu spui . semneaza mirica a gheorghe FRONTUL DEMOCRAT ROMAN ,

  15. VAS RUGA SA IMI CONFIRMATI ACEST MESAJ ANTERIOR FRONTUL DEMOCRAT ROMAN 0720175140.

  16. Krystyan Keller Says:

    DIPLOMAT era o prajitura FLORIN FATU ESTE UN GUNOI UMAN !!! TOT A FOST EL GUNOIER SEF DUPA !(() !!! APROPO CAND S_A SPART TREABA COLO ATI EXECUTAT SI CEVA PARNAITZA DOMNULE DIPLOKKT LINGINEUR FATU FLORIN ??? CATE PARNAITZA ATI EXECUTAT INAINTE DE !(*( TOARSE DIPLOKKT LINJENIEUR FATU FLORIN???
    NU ARE DIPLOMA DE INGINER ACEST FATU FLORIN DRAGI ROMANI !!! ARE O COPIE LA XEROX FALSIFICATA SI MITOMANUL VREA SA AJUNGA SI „DOCTOR” …DOTTORE !!! PUSCARIA SAU CASA DE NEBUNI SA IL INGHITA, UN ESCORC< O JALE UMANA, UN AGRAMAT SI MAI ALES SI MAI ALES UN KKT UMAN !!! A UITATA CA A AJUNS IN CPUN BUCURESTI D ELA METROU …ARESTAT …IA SA SPUNA CUM ERA CU ACEA CUTIE CU BANI CERSITI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    FLORIN FATU EU KRYSTYAN KELLER< STII SI STITI MULTI CINE SANT SI NU AM CERTIFICAT DE REBELIONAR DESI AM FOST MEMBRU CPUN BUCURESTI- ITI TRANSMIT CA ESTI O LEPADATURA UMANA SI NU MERITAI CERTIFICATUL SI BANII !!! UN JEG SI APORPO ,,,,UN MaRE NESPALAT PE PICIOARE SI NU NUMAI …DACA II DATI PANTALONII JOS, CHIT CA E FARC …PUTE MAI RAU CA UN HOIT !!! NU MA CREDETI ??? PROCEDATI !!!

    • mariusmioc Says:

      Faceţi acuzaţii grave, ar trebui să le puteţi şi dovedi. Cînd şi pentru ce ar fi făcut închisoare domnul Fătu? Puteţi da un linc la portalul instanţelor unde să se vadă hotărîrea judecătorească?
      Simpla prezenţă în CPUN nu constituie ceea ce legea 341/2004 numeşte „faptă deosebită în revoluţie”. CPUN s-a înfiinţat la începutul lui februarie 1990, dacă-mi amintesc bine, faptele deosebite în revoluţie trebuiau săvîrşite pînă în 25 decembrie 1989 cel tîrziu, conform legii 341/2004.


Lasă un răspuns

