Blogul lui Marius Mioc

despre revoluţia din 1989 şi ceea ce a urmat după ea

Ministerul de Finanţe spune pas la cererea SSPR de avizare a proiectului de ordonanţă legat de revoluţionari Iulie 27, 2012


Pe saitul SSPR (linc) s-a publicat răspunsul primit de instituţie de la Ministerul de Finanţe referitor la proiectul de ordonanţă de urgenţă prin care s-ar relua plăţile luptătorilor în revoluţie remarcaţi prin fapte deosebite, proiect care a fost prezentat şi pe acest blog (linc). Remarc că în răspuns se pasează problema către Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, care, spune Ministerul de Finanţe, ar trebui să avizeze „în primul rînd” proiectul (deci, dacă înţeleg bine, abia apoi ar fi rîndul Ministerului de Finanţe) şi sînt puse la îndoială calculele făcute de SSPR în nota de fundamentare a proiectului de ordonanţă de urgenţă. Reproduc documentul:

Ministerul Finanţelor Publice
Cabinet secretar de stat

Nr. 363.494/20.07.2012
Nr. înregistrare la SSPR 18/5522/24.07.2012

Dl[ui] Sorin Vintilă Meşter
Secretar de Stat, Secretariatul de Stat pentru Problemele Revoluţionarilor din Decembrie 1989

Stimate domn,

În legătură cu adresa dv. nr. 18/5522/2012 prin care transmiteţi proiectul de Ordonanţă de urgenţă pentru modificarea şi completarea unor acte normative privind unele măsuri financiare referitoare la beneficiarii Legii 341/2004 (…), vă comunicăm următoarele:

Proiectul de ordonanţă de urgenţă ar trebui analizat în primul rînd de Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, întrucît din bugetul acestei instituţii se efectuează atît plata drepturilor restante, cît şi a indemnizaţiilor curente, inclusiv indemnizaţiile luptătorilor remarcaţi prin fapte deosebite, a căror plată a fost suspendată în anul 2012.

Avem în vedere faptul că potrivit calculelor prezentate de dumneavoastră, prin reducerea procentului de plată în anul 2012, stabilit potrivit Ordonanţei de urgenţă a guvernului nr. 53/2010 privind eşalonarea plăţii indemnizaţiilor prevăzute de Legea nr. 341/2004 [e vorba aici de indemnizaţiile restante de pînă în anul 2011], de la 34% la 5%, rezultă o economie de 168,9 milioane lei, în timp ce potrivit datelor Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, suma de plătit în anul 2012 în baza Ordonanţei de urgenţă nr. 53/2010 (34%) este de 139,6 milioane lei, dintr-un total de 395 milioane lei.

Potrivit Ordonanţei de urgenţă a guvernului nr. 53/2010, plata indemnizaţiilor restante se efectuează în anul 2012 după cum urmează:
– a) 34% din valoarea sumei restante în situaţia indemnizaţiilor restante al căror cuantum depăşeşte valoarea a 20 de salarii medii brute – 128,5 milioane lei;
– b) 50% din valoarea sumei restante în situaţia indemnizaţiilor restante al căror cuantum se situează între valoarea a 10 salarii medii brute şi cea a 20 de salarii medii brute – 6,2 milioane lei;
– c) integral, în situaţia indemnizaţiilor restante al căror cuantum se situează sub valoarea a 10 salarii medii brute – 4,9 milioane lei.

Ca urmare, plata unui procent de 5% pentru persoanele ale căror indemnizaţii restante depăşesc 20 salarii brute ar determina un necesar de fonduri de circa 30 milioane lei, faţă de 139,6 milioane lei.

Precizăm totodată că din datele furnizate de către Ministerul Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, acesta a prevăzut în bugetul propriu, pentru plata drepturilor revoluţionarilor fonduri în sumă de 176,1 milioane lei, din care pînă în prezent s-au utilizat conform cererilor de deschideri de credite 149,5 milioane lei.

De asemenea, precizăm, referitor la pct. 6 din Nota de fundamentare, că indemnizaţiile revoluţionarilor se plătesc din bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale şi nu din bugetul asigurărilor sociale de stat.

Cu stimă,
Gheorghe Gherghina
secretar de stat

SSPR comentează legat de acest răspuns (linc): „Din păcate domnul Gherghina nu a înţeles faptul că economia de 168,9 milioane nu se realizează doar din reducerea procentului plăţilor restante ci şi din reducerea nr. revoluţionarilor ce vor intra în plată. Astfel din cei 11.200 luptători remarcaţi  cu indemnizaţii neacordate ce ar urma să intre în plată se scade un nr. 3720 luptători suspendaţi de la plată pînă la finalizarea cercetărilor penale aflate în curs de desfăşurare la DNA”.

Mai citeşte:
Propunere de ordonanţă de urgenţă: Reluarea plăţii indemnizaţiilor pentru luptătorii remarcaţi în revoluţie şi reeşalonarea plăţii indemnizaţiilor restante
Campania împotriva revoluţionarilor şi făţărnicia politicienilor
Scurt istoric al revoluţionarilor şi al compromiterii lor în opinia publică
Nevoia de onestitate şi decenţă în discuţiile despre revoluţionari
Cazul George Costin. Transferarea propagandistică a răspunderii de la politicieni la revoluţionari
“Oameni care de 21 de ani nu fac nimic”

 

59 Responses to “Ministerul de Finanţe spune pas la cererea SSPR de avizare a proiectului de ordonanţă legat de revoluţionari”

  1. avind in vedere felul cum sa procedat doamna de la finate are dreptate ,cum veniti voi cu propunereade reducere a acestei indemnizati ma refer la indemnizatia restanta cind ia a fost prinsa in proiect cu 34% in 2012 , iar ati dato in bara dar am spus in comentarile mele lasati asa cum sa propus , in ce priveste pe asa zisi revolutionarii dna justitia emite retragerea drepturilor si executorul la propunerea sspr ,vine si le cere banii inapoi cu despagubirii, daca iati dat pe mina justitiei lasati sa ii judece justitia , daca nu retragetiva plingerea de la justitie si o faceti pe cont propriu, daca aveti dreptate sau nu tot justitia va decide , de ce stati acolo daca nu va merge capul domnule mester nu va suparati pe comentarile melke sint FRONTUL DEMOCRAT ROMAN cred ca am discutat si pe la poarta sspr Bucuresti ca ochelarii de soare sau invechit ii purtati de mult timp si pe la poarta sspr tot cu ochelari de soare , de ce numi lasati loc in sspr Bucuresti , propunetii lasatil pe mircovici deoparte el nu mai reprezinta FRONTUL DEMOCRAT ROMAN, cititi si dati informatile mai departe pina o sa ajung la GUVERN si totul cred ca se va indrepta dar atentie , spagari de toate Rangurile , un Revolutionar adevarat nu cere spaga altui revolutionar, uitativa bine unul la altul si va vedeti meritele dar nu le amplificatii ca nu aveti dovezi decit masluite si nu vor tine mult mai bine renutati de buna voie retragetiva , asa cum o fac sportivi fara a mai juca ca stie ca nu are sanse , nu va suparatii domnilor pe cea ce va spun este o simpla propunere de care ar trebui sa tineti seama , democratia se poate construi si cu voi dar in numar mai mic si fara functii de conducere si fara spaga REDUCARE la 60 de anii , uite un adevar , sa nu credeti ca munca ca secretar de stat sau presedinte este usoara daca o privim democrat , daca o privim pe avantaje se schimba problema dar devatajati ramin cei ce a ales acesti conducatorii mioc ai venit cam repede , daca tot ai venit bagal pe saitul sspr bucuresti propunerea mar sau unde sa o vada si crinul ,multe sint de spus dar intortocheate sint caile domnului , oare cine le intortocheaza, enoriasi de toate genurile care vor sa fie in fata dar nu isi vede meritele si daca poate lua o decizie corecta deci lasati sa se dea indemnizatia restanta acum in iulie 2012 cu 34% puteati sai cereti sa va dea data cind da banii nu sa veniti cu modificarii , lasati drepturile la toti revolutionarii asa cum au fost concepute , ma opresc aici ca cred ca digeaba vorbesc , va ginditi intodeauna numai la rau , nui asa FRONTUL DEMOCRAT ROMAN gindeste alfel si numi purtati ura , pentru ca nici eu nu urasc pe nimeni poate chear care mau dat inapoi ascuzind adevarul , fiti sigurii ca vor ajunge acolo unde le este locul chear de nu mai sint eu sint alti care vor vedea si vor aplica , inca o data cum procedati nui bine lasati justitia sasi faca treaba dupa aceia executorul ca de sintem democratii , tel FRONTUL DEMOCRAT ROMAN 0720175140 , in incheiere sa nu va utati urit la mine ca nu ma sperii , si sa auzim de bine cu FRONTUL DEMOCRAT INAINTE ce bine ar fi !

  2. dima ion Says:

    Oameni buni va rog sa intelegeti ca tot ceace se face este impotriva noastra si ca daca noi nu o sa iesim in stradanu o sa facem nimic.Aici ma refer la toti revolutionari din intreaga tara si nu factiuni si clanuri care sau format .Haideti o data cu toti sa facem ce trebuia sa facem de mult ,sa iesim in strada.

    • ce stiti voi nici nu ati auzit de mine dar va numiti revolutionarii nina care doarme, ion care sterge?. cit ai luat ioane de iti sfirie calciile . daca ma insel scuzama dar nasul meu nu ma pacalit niciodata . ati auzit de FRONTUL DEMOCRAT ROMAN , comentatorii macar spunetii

    • catre nana calului, spune pina la capat de ce nu spui ca cei ce si-au luat indemnizatia restanta sa nu li se dea indemnizatie iar ceilanti sa o ia intreaga nu copirtita ai auzit nana calului ce spun eu si cred ca in felul acesta ar fi fost bine.

  3. Preda Gabriela Says:

    Totusi stie cineva daca ace plata restanta se mai da anul acesta? Si cand sau cum? Casa de pensii a suspendat orice plata pana la noi reglementari,dar noi care avem datorii la banci si ne-am facut niste calcule acum si fara indemnizatie si fara acei bani restanta care pana acum se dadeau, noi ce facem?? Multumesc

    • inseamna ca ai avut venituri de ti sa acordat inprumut la banca ca eu unul nu mi-a aprobat nici o banca decit cea stradala sa manic saminta cind oi pune dinti in gura cu bani de la banca comerciala din romania, , cu ce ai girat sati dea banii doamna gabriela cum ai procedat poate iau si eu sa pun dinti , sa manic saminta.

  4. dima ion Says:

    Bai FRONTUL DEMOCRAT tu ce ai facut in afara de a jigni si de a ne arata ca tu esti cine esti. Dar de fapt cine ESTI si de ce faci afirmatii care nu au acoperire,esti un jeg ca toti cei care intrun fel sau altul isi bate joc de ceea ce AM FACUT.Si te rog sa incetezi ,pentru ca esti un rahat rau mirositor,puti bai asta esti.

  5. unul care vrea sasi arate valoarea si nu o are cauta sa jicneasca cum poate el ca atit il duce capul , nu te supara domnule dima ce spaga ai luat , si asa mai tirziu sau mai devreme … sint FRONTUL DEMOCRAT ROMAN eu am creat o revolutie tu ce faci sau ce ai facut , ai tradat si tradezi incontinuare prin comportament , idealurile revolutionare crezi ca eu nu am nevoie de banii ,nu cersesc, te-ai interesat de FRONTUL DEMOCRAT ROMAN domnule dima ion , eu ramin in istorie pe placuta din perete din balconul operei din TIMISOARA in cartea de onoare a muzeului uniri din alba iulia din anul 1974 febroarie si altele inclusiv la casa revoluti romane din comuna brazi , serios ba ioane chiar crezi ca eu vorbesc ca nebunul pe internet am dovezi ca de nu aveam nu comentam , eu nu jicnesc pe nimenii indiferent de rasa etnie sau religie spun un adevar poate te lezeaza atunci fugi de frontul democrat roman , care tot te gaseste si cere socoteala pentru falsurii istorice imi pare bine ca ai raspuns dovada ca este asa cum spun eu , ti-am spus si unde stau tu stai pe internet in anonimat eu nu , nasul nu ma inseala , eu miros a democratie tu a ce mirosi??? .

    • dima ion Says:

      Domnule Puteai sa fii oase calcinate,amintiri la care nu avea nimeni acces ,amintiri uitate,nu aveai nici tablite nici consemnari.Bai tu ca persoana cred ca nici nu existi,daca nu teai folosi de hainele acestui front democrat cu care te lauzi TU. Daca nu ieseam noi cei din Bucuresti astazi erai OALE,OALEsi ulcele.Bai cacaciosule unde au calcat pasi mei tu ,nici in visurile tale nu vei calca.Eu nu am dat si nici nu o sa dau spaga,ca sa mi se recunoasca meritele.Eu am lipsit de langa nevasta si copilul de un an ,pana in februarie cand am predat armamentul si munitia de razboi,mai ciumpalacule EU am facut memorii si petitii la toti cei care au fost la guvernare in aceasta amarata de tara ,am facut petitii catre parlamentul european,casa regala si alte organisme si asociatii .Am vazut ce activ esti tu ca nu te-am vazut nici la palatul Victoria si nici in alta parte.ARatati muschi acum ,unde cum si cand si eu daca te vad ca poate vei avea curajul sa imi spui cum arati EU te voi face sa iti ighiti blasfemiile pe care tu mie mi le adresezi.In afara de a dezbina si de a incita unul impotriva altuia ,ce faci ? Bai vrei sa iti spun ceva ,ma cac in nasul tau ala de membru de partid ,de buldog al clasei proletare.Acum lasand gluma la o parte ,spunemi si mie cati ani ai de esti consemnat si in anul 1974 in muzeul Uniri,TU.

      • Ai perfecta dreptate daca nu raspundea apelului meu TIMISOARA si pe urma toata tara eram oale si ulcele astai adevarul pentru care nu am putut sa ma arat si fizic de si cred ca ai fost pe linga mine la poarta SSPR bucuresti respectiv cind actualul ministru SSPR era printre noi si facea niste liste eu sint pe acolo pe unde nu te astepti , citi anii am simplu 60 de anii batutii pe muchie , vedeti voi sa facut niste miscarii in decembrie 1989 foarte suptile de care manifestanti nici nu au stiut au aderat unei miscari revolutionare care i sa dat un nume de democratic roman dupa aceia la citeva ore FSN uitate ce spun eu de aici marea smecherie cinei de vina vom afla poate eu mult nu mai am deci cine va urma politica FRONTULUI DEMOCRAT ROMAN va cunoaste adevarul si cei ce au falsificat istoria si demersul ei , in 1987 sint arestat ca fac complot contra regimului comunist in 1974 am scris in cartea de onoare a muzeului uniri din ALBA IULIA in luna febroarie mai sint linga mine citiva iam trecut pe lista tot in cartea de onoare a muzeului ce ce folos cred ca sint morti unul l-am gasit si fuge ii este frica sa vorbeasca si el are tot 60 de ani este dirijor in asamblul de muzica populara a lui cornel farcasu linga el se mai afla si alti nu i-am trecut in carte nu le mai stiam numele, eu am facut ceva inainte de decembrie 1989 si inclusiv in decembrie 1989 sint arestat retinut batut dar actele de la dosar nu au vrut sa fie luate in evidenta vroiau spaga deci imi da brevetul pentru certificat de revolutionar cu merite deosebite dar numi da certificatul uite ce frumos este nui asa dupa aceia si certificatul duplicat , cred ca ti-am spus destul esti participant la revolutie noroc bun , sti ceva dupa razboi multi viteji se arata FRONTUL DEMOCRAT ROMIN nu am avut arme decit creierul care striga democratie! democratie! dreptate libertate si tot asa , TRAIASCA FRONTUL DEMOCRAT ROMAN MOARTE TIRANILOR,poate mioc spune ceva de FRONTUL DEMOCRAT ROMAN care a fost si este tinut in ascuns dar placuta ii da de gol ,noroc bun si numi purtati pica , eu miros incontinuare a democratie. eu nu mai am muschi am creier cu materie cenusie .

  6. dima ion Says:

    Pace tie.

  7. dima ion Says:

    eu am 57 si nu ma laud ca tine,si lucrez mai mult ca tine pe calculator.NU fac conversatii sau comentarii si programez masini CNC,daca stii ce sunt?Dar de obicei cel mai intelept (cedeaza).Daca vrei sa intelegi.

  8. EU NU MA LAUD SPUN UN ADEVAR ADEVAR PE CARE REVOLUTIONARII DIN PLOIESTI PRESEDINTI DE ASOCIATII TIMISOARA SI DIN TOATA TARA TREBUIA SA FACA CUNOSCUT CA CUNOSTEA PROBLEMA ADEVARULUI DEACEIA AM IESIT SI AM VORBIT PE INTERNET CA DACA INTERNETUL NU ERA NIMIC NU SE STIA POATE MA REDUCEAU LA TACERE OALE SI ULCELE SA BEA ROMANII CU ELE ? OARE NEAM MODERNIZAT , PORTELANUL DE ALBA IULIA , NU AM AVUT NICODATA INTENTIA SA MA DAU MARE SI MAI ALES PE INTERNET , DAR AM FACUT CUNOSCUT FAPTE PE CARE GENERALUL POPA A VORBIT DE AICI DIN BALCONUL CASEI ALBE DIN PLOIESTI SI CIND A SPUS SA NU SE MAI STRIGE FRONTUL DEMOCRAT ROMAN MOARTE TIRANILOR, CA A FRATERNIZAT CU FSN SA INVIRTIT PAMINTUL CU MINE DEAICI TRADAREA , NUMI PURTATI PICA TREBUIE SA RECONSTITUIM PAGINI ALE ISTORIEI PE CARE UNI AU DORIT A LE STERGE NU SINT SINGURUL LA PLOIESTI CARE CER ACEST LUCRU SI TOT DEODATA AM CERUT SI CERCETAREA ARESTAREA SI ANULAREA CERTIFICATULUI DE REVOLUTIONAR A GENERALYULUI POPA AM AFLAT TIRZIU , DAR AM AFLAT EL A VORBIT LA MICROFON SI TOT EL A STERS SA NU SE AUDA CE A SPUS EL ESTE TRADATORUL UNUL SINT MAI MULTII, ASA ESTE CUM SPUI TU CEL MAI INTELEPT CEDEAZA AM VAZUT CUM VROIAI SA CEDEZI SI DEACEIA AM MAI SPUS CITE CEVA , SI SA ITI SPUN UN LUCRU LA CARE POATE NU TE GINDEAI NU VREAU A RAMINE IN ISTORIE CA EROU NECUNOSCUT ASA CUM, SA INTIMPLAT IN ISTORIE OMENIRI CA NU A PUTUT SA ARATE ADEVARUL SI CUM SPUI TU CEL MAI INTELEPT CEDEAZA , DA CEDEAZA CIND INTERESUL ESTE FARA VALOARE SANATATE SI NOROC IN VIATA SI CAUTA SI CORECTEAZATI DICTIONARUL DA A VORBI , NU MAI AM RABDARE VAD SI INTELEG MULTE NELEGIUIRII SI IMI PASA STIU CE GINDESTI SINT UN PATRIOT CARE AM PIERDUT PENTRU PATRIOTISMUL MEU DAR ALFEL NU POT , MULTE STIU DAR IN SOCIETATEA NOASTRA ESTE DIN CE IN CE MAI RAU OARE CINE FACE RAUL??? RASPUNS COMUNISTI SA ARATE CA A FOST MAI BINE INAINTE DECIT ACUM , POATE GENERATILE VITOARE SE VOR BUCURA NU STIU ., NU LUCREZ LA CALCULATOR , SPECIALITATEA MEA ESTE ALTA MAI BINE ZIS A FOST, A.M.A.E.M.DISEL. SEMNEAZA FRONTUL DEMOCRAT ROMAN MIRICA A GHEORGHE. REVOLUTIONARI CONTACTATIMA 0720175140TLF.

  9. dima ion Says:

    O sa cedez eu fiind mai tanar, dar tot iti spun ca toti cei care maraie nu musca.Dativa mari atunci cand eu o sa revad cel putin 2000 de revolutionari stransi in acelas loc.Nu pentru a sustine partide,coalitii si altfel de organizatii.Vreau sa vad doar REVOLUTIONARI care isi apara onoarea. Toti care trebuiau sa fie recunoscuti ,au fost recunoscuti.RESTUL NU MAI CONTEAZA.Noi oameni simpli intodeauna am fost priviti de catre cei care detin puterea,ca niste scule,obiecte sau mai rau ca niste CIUMPALACI.Noi suntem cei multi chiar daca uni nu au cap ,dar nu ne dam seama ce forta detinem.Daca am fi uniti!Dar nu suntem si ne roade de capra vecinului.Suntem un popor care a stat prea mult cu capul plecat.Si pentru o natie acest lucru reprezinta PIEIREA.

    • asta crezi tu dar frontul democrat roman nu gindeste asa deci inca o greseala , FITI ALATURI DE FROMTUL DEMOCRAT ROMAN SI VOM CISTIGA , NU PRIVI LA CAPRA VECINULUI CE MANINCA UITATE LA TINE IN OGRADA SA AIU MAI MULTE CA EL , ESTE ADEVARAT PROVERBUL ,,CIINELE CARE MIRIE NU MUSCA ,, DAR NU CRED CA MI SE POTRIVESTE MIE PENTRU CA EU AM MUSCAT DIN COMUNISTI IAR CEILANTI SAU ASEZAT LA MASA FARA SA INTREBE DE UNDE VINE HRANA ASTA , ITI SPUN EU VINE DATORITA CELOR CARE SAU JERTFIT IN NUMELE FRONTULUI DEMOCRAT ROMAN , AL CARUI INITIATOR AM FOST EU MIRICA A GHEORGHE , IA SCRIE PE BLOG RADU CEL FRUMOS DELAVRANCEA SI VEZI ESTI IN INTIRZIERE SI DEPARTE , SANATATE SI CREDE CE SPUN EU NU AM PACALIT PE NIMENI NU M-AM DAT MARE , DAR AM ARATAT UN ADEVAR ATIT PROFESIONAL CIT SI POLITIC , FITI ALATURI DE FRONTUL DEMOCRAT ROMAN STRINGE SEMNATURI ESTE NEVOIE DE 1500 =2000 DE SEMNATURI , RESTUL VEZI DUPA ACEIA NOROC BUN CU FRONTUL DEMOCRAT ROMAN,

  10. OAMENI SIMPLI AU FACUT REVOLUTIA .

  11. dima ion Says:

    DUTE MA CU SEMNATURILE TALE DE COMUNIST.ASA SE PROCEDA IN ERA CEAUSESCU .SEMNATURILE TALE LE VOI FOLOSI LA WC.OAMENI CONTEAZA ,PREZENTA LOR,NU CEI CARE SE ASCUND IN SPATELE UNEI SEMNATURI.SCOATE MAI IN FATA 2000 DE REVOLUTIONARI ,VII NU MORTI CUM II VRETI VOI SI USL . DEMAGOGILOR DUCETIVA LA MORGA SI SCHIMBATIVA CADAVRELE CU CEI CARE AU FOST ADEVARATI REVOLUTIONARI AI ACESTUI PAMANT ROMANESC. VOI CEI DIN FRONT VORBITI ! VOI TRADATORILOR DE IDEALURI ,VOI CARE ATI FRATERNIZAT CU NOMENCULATURA.RUSINE SA VA FIE ,RELICVE COMUNISTE.TARA ACEASTA A AJUNS AICI DATORITA SI TIE. VOI ATI NEGOCIAT CU CEI CARE AU DISTRUS ACEASTA ,VOI ATI DISTRUS IDEALUL COPIILOR SI TOT VOI ATI FOST CARE ATI DISTRUS RESPECTUL FATA DE BUNICI SI STRABUNICI NOSTRI .INTINANDULE MEMORIA . ATI ASTEPTAT SA FITI TRECUTI PE LISTE ,PENTRU VOI SI NU PENTRU IDEALUL SI NAZUINTA ACESTUI POPOR . FII DE HIENE,ASTA SUNTETI. UN POPOR CARE SUFERA DE MICIME VA DISPAREA,POTE STII CINE A ROSTIT ACESTE CUVINTE. DACA NU STII POTE STRANGI CATEVA SEMNATURI SI VEI AFLA.

  12. REVOLUTIONAR CA AI AVUT ARMA. si turci au avut puterea in palos .

  13. In cite partide ai avut prezenta ca eu unul nu am avut decit unul FRONTUL DEMOCRAT ROMAN, de care uni sau folosit sa ajunga sus acum coboara deazvirlitea si fara scara.

    • dima ion Says:

      IMI PARE RAU CA AM INTRAT IN POLEMICI CU UN OM ATAT DE PREGATIT IN ISTORIA ALTORA SI NU A NOASTRA. UN RAZBOI SE POTE CASTIGA SI DATORITA ARMELOR.DAR SE POATE CASTIGA SI CU DECLARATII,SEMNATURI SI TOT TACAMUL.SE CUNOASTE CA NU AI TINUT IN MANA O ARMA NICI INAINTE NICI IN TIMPUL REVOLUTIEI DIN 89.EU NU FAC PARTE DIN NICIUN PARTID SI DACA AS FACE NU SAR GASI ACEST PARTID IN TARA ACEASTA.MEMBRI ACESTOR PARTIDE NU REPREZINT POPORUL,SI DOAR PE EI ISASI.AFACERILE LOR SI A CAMARILEI DIN CARE FAC PARTE.ACESTA ESTE ULTIMUL COMENTARIU CARE IL POSTEZ .

      • arme am avut destule dar gindind am rezolvat mult si fara violenta lucru dovedit si in 1989 cu miinile goale am intimpinat gloantele vrasmase ale liderilor comunisti , vad ca bati in retragere este usor sa ridici steagul fie el si tricolor pentru care nu teai zbatut in regimul comunist pentru o lume dreapta si cu asta basta politica mea a fost de rasturnare a regimului comunist sub , lozinca frontul democrat roman , traiasca frontul democrat roman ,sub acest slogan muncitori tarani mai putin intelectuali au raspus apelului meu si am rasturnat regimul comunist de ce spun mai putin intelectualii ca erau fricosi si smecheri asa cred ei cai democratia asta am vazut 22 de anii de zile sint satul de asfel de indivizi , care se folosesc de metode cele mai josnice asa vad eu mirica a gheorghe dovezi am destule unul a ajuns ministru de interne si vorbeste sa aplice o lege care falimenteaza economia romneasca petrolul se crede in rsr , a fost sef aici la ploiesti eu iam cerut sami elibereze o adeverinta de retinut iar el ma face nebun uite cine este dinita ministru de interne ma-m prezentat si lui tot cu FRONTUL DEMOCRAT ROMAN guvernul parlamentul romaniei sa nu aprobe legile propuse de el politia vegheaza , drumurii bune vizibilitate buna curbe semnalizate marcaje cum trebuiesc nu alandala ca nu sti care este cel bun si tot asa sa propuna guvernului alceva legislatie rutiera in invatamint pe intelesul elevilor dar mai bine sa stea la pensie ca de la pensie a venit in minister sa stea linga nevasta la ploiesti semneaza FRONTUL DEMOCRAT ROMAN mirica a gheorghe tel0720176140, eu m-am nascut democrat si nu am furat democratia asa cum zice MIRCEA IONESCU QINTUS , PRESEDINTE DE ONOARE PNL. SI DACA AU FURAT AU FURET CEI PROST IN DEMOCRATIE SI NU TREBUIE APLICAT ASTA SE INTIMPLA CIND FURI NU STI CEI IN CUTIE RISCUL E MARE SI NU TREBUIE SA SUPORTE ROMANIA CE FACE MIRCEA IONESCU QINTUS CA COPI SI A TRIMES DEMULT PESTE HOTARE NOROC BUN REVOLUTIONARII URMATIVA SI VA FI BINE PENTRU TOATA ROMANIA TRAIASCA FRONTUL DEMOCRAT ROMAN MOARTE TIRANILOR PERJULE DA CASETA ORIGINALA DE LA PLOIESTI DIN 22 DECEMBRIE 1989 MARCULESCU ARE INREGISTRARII DAMI CASETA O PLATESC DACA SE PLATESTE ISTORIA TREBUIE SCRISA CU ADEVARURII SUTA LA SUTA AM AFLAT SI CINE A SPUS SA NU SE MAI STRIGE FRONTUL DEMOCRAT ROMAN GENERALUL POPA SA I SE IA CERTIFICATUL DE REVOLUTIONAR CEI CE AU FOST IN JURUL LUI STIE SI ACUM SINT REVOLUTIONARI DIN BALCON CASEI ALBE PLOIESTI RUSINE DOMNULE GENERAL NU AM STIUT NUMELE DUMNEAVOASTRA DE SI DUMNEAVOASTRA STRINGEATI DOVEZI DE LA REVOLUTIONARI IN 1990 TIAM DAT ACTE DOCUMENTE UNDES DOMNULE REVOLUTIONAR GENERAL POPA ACUM VAD CA ESTI LA BRASOV VI TU LA P[LOIESTI DAIE DOMNUL SA TE RECUNOSC ALATURI DE VETERINARUL CARE ATI INDUS IN EROARE ISTORIA PLOIESTIULUI DIN 1989 22 DECEMBRIE NU ITI IAU GITUL CA INTRU LA PUSCARIE SI NU MERIT ASA CEVA DAR VOI FACE CUNOSCUT CE OM ESTI SI CE AI FACUT UITE TERORISTI PRINTRE NOI LA PLOIESTI SUS LA BALCON UUA! UUA !. EU NUMI ASCUND NUMELE TU NICI DEMNITATE NU AI DE A RASPUNDE ACESTUI COMENTARIU AL MEU SSPR RETINE CE AM SPUS EU MIRICA A GHEORGHE NOROC BUN REVOLUTIONARI SI INCA O DATA FITI ALATURI DE MINE SI NU DE FALSI REVOLUTIONARI INPOSTORI INTELECTUALII RUSINE RUSINICA SA VA FIE FALSILOR REVOLUTIONARIIII.

      • cind scri cine iti spune gura sau creierul?

  14. dima ion Says:

    nu dau in retragere dar mam saturat sa iti raspund punanduti o intrebare la care tu apoi sa imi raspunzi cu o alta intrebare .mam saturat de 23 de ani ce minciuna si neancredere.

    • imi pare rau tu nu ai avut incredere in FRONTUL DEMOCRAT ROMAN nici nu stiai linga cine stai , eu am vorbit frumos ca la un necunoscut tu isa ai trancanit de toate , nu ma supar nar nu astai democratia pentru care au murit oamenii ,

  15. dima ion Says:

    Dovedeste,cu ceva ca acest front este o forta.Sau vrea sa devina?Pe vorbe si ce ai mai spus nu rezolvi si nici nu o sa rezolvam nimic.Nu am si nici nu o sa am incredere pe vorbe.

    • FRONTUL DEMOCRA ROMAN a fost o forta care a rasturnat regimul comunist la timisoara si in toata tara ca tu nu ai auzit de el treaba ta dat un mare revolutionar trebuia sa stie linga cine sta si ce intenti are tu ce ai facut , revolutionar pentru o arma nu vad nimic bun in acest fel, actual vroiam sa refac din nou FRONTUL DEMOCRAT ROMAN pe care domnul petrisor morar si generalul nicolaie mircovici sau alaturat la formatiunea politica a PDL pentru ca nu mai exista numarul de membri si deci se desfinta si asa petrisor morar a ajuns in guvern iar nicolaie mircovici la urmat dar a uitat de cel ce a gindit aceasta miscare de masa iar la pliesti generalul popa dumitrie sterge caseta ajutat si de perju daniel sa nu se auda ce spunea el referitor la FRONTUL DEMOCRAT ROMAN nu mai strigati FRONTUL DEMOCRAT ROMAN strigati FSN de aici revolutia a luat o alta intorsatura de care acum ne luptam , deci sa sti forta noastra a fost si trebuie sa o refacem nus vorbe si au fost fapte acum nu vreau sa ramina vorbe deaceia team rugat poate poti stringe semnaturii am inteles iti este frica nu ai arma , noroc bun si fara violenta FRONTUL DEMOCRAT ROMAN SE VA REGENERA CU AJUTORUL TAU SAU AL ALTORA SANATATE .

  16. dima ion Says:

    Bai netotule de vorbe si de semnaturi ai tu nevoie,crezi ca imi este frica ca nu am arma.Esti un tampit notoriu crezand ca numai armele iti pot da forta.Oameni sunt o arma pe care nimeni nu trebuie sa o neglijeze.Dar cu semnaturi nu o sa rezolvam nimic.Daca esti tare ti-am repetat si tio repet scoate 2000 de revolutionari in strada.Nu alti oameni ,ei ajung.Si dupa ce ei vor fi in strada o sa poti sa-ti completezi listele cu zeci de mii.Speculeaza aceasta degringolada care este instaurata in tara ,si vei vedea !Si mai bine te
    -ai intitula POPORUL DEMOCRAT ROMAN .DAR PE TINE TE INTERESEAZA SA SE AUDA CA FRONTUL ESTE CEL CARE SCOATE OAMENI IN STRADA . CAND ACEASTA TARA ESTE PE MALUL PRAPASTIEI SI VIITORUL EI ESTE DE A FI DIVIZATA DUPA CUM VOR STRAINI ! DE CE TIAM ADUS AMINTE DE VORBELE LUI MIHAI VITEAZUL .DAR SE PARE CA TU ESTI TARE DOAR CU OTOMANI ! MICIMEA UNUI POPOR SE TRANSFORMA IN SCLAVIA LUI,SAU SI MAI RAU IN DISPARITIA LUI.DACA TOTI ,E MULT SPUS SR FI CA MINE ACEASTA TARA SI ACEST POPOR AR DUCEO BINE .ASA SA STII. POPORUL ASTA CREDE CA SE MAI POATE INTOARCE LA COMUNISM VOTAND USL SI ALTE PARTIDE CU DOCTRINA COMUNISTA VOR SA CASTIGE ALEGERILE IN ACASTA TARA .ASTA ESTE SCOPUL TAU?

  17. Nu asa se construieste democratia !.

    • dima ion Says:

      bai lichea comunista ,tu vorbesti de democratie . Democratia a vrut sa fie construita cu sange ,atunci in decembrie 89,dar tu si ai tai au furato si au dato esalonului 2 .Cei care au condus tara dupa 1989 au fost aceias lupi cu blana de miel ,aceiasi academicieni . Poporul acesta o sa moara din cauza unora care au fost si vor ramane lichele comuniste.In idiotenia lor asesti oameni ii voteaza in continuare furanduse pe ei pentru o bere,pentru un mic sau si mai rau pe nimic. O galeata si un batic.popor tampit trezestete!

      • acum toti sint democratii deci traim intrio tara democrata , fiecare face ce vroieste asa crede el, dar adevarul este altul , nu face greseli ca mai tirziu o sa regreti romanii au facut destule sit cei jilava sti cei in beciurile comuniste vasile lupu nu stii dar iti exprimi o parere democratia este si are mare valoare dar trebuie sa o cunosti alfel plecind cu stingul ristio sa pierzi pe dreptul deci sa revenim ce inseamna democratie simplu :: puterea in miinile poporului , si din latina demos inseamna putere iar cratie popor cam asa sar traduce ce zici daca poporul a fost tinut in beci sa nu zic zidurii chinezesti cind a iesit la lumina ce a facut ??? nu a vrut a asculta de ceii ce iau scos la lumina respectiv FRONTUL DEMOCRAT ROMAN si au votat sai conduca FSN uo alta grupare tot cu caracter revolutionar dar atentie separatist dind la oparte FRONTUL DEMOCRAT ROMAN SI PUNINDUSE EL IN FATA CA FAPTUITOR rROMANII LAU CREZUT si de aici friptuiala comunista uitate si vezi un adevar revolutionar , si nu vorbe , precum a spus eminescu ,, E USOR A SCRIE VERSURI CIND NIMIC NU AI A SPUNE A-NSIRA CUVINTE GOALE CE DIN COADA O SA SUNE si de aici …. TRAIASCA FRONTUL DEMOCRAT ROMAN MOARTE TIRANILOR. SEMNEAZA MIRICA A GHEORGHE. INITIATORUL REVOLUTI ROMANE CREZI NU CREZI ASDTAI ADEVARUL .

  18. dima utate atent sint doi revolutionari cu mirica gheorghe al treilea la buzau altul prin rimnicul vilcea ai vazut bine comunistul din buzau vezi ce face acum ca nu mai este cosilier prezidential ,

  19. dima ion Says:

    Nu mai am cuvinte fata de noi,acei oameni care acum dam dovada de lasitate in a apara CE? Dupa 23 de ani de la nu stiu ce,am ramas aceiasi prosti,tampiti cetateni ai planetei.Cred ca maimutele sar fi descurcat mai bine de cat noi.Mieste sila de acest popor de cacaciosi.

    • TRANDAFIR Says:

      DA AR FI CAZUL SA -I PLATEASCA ,SA TINEM CONT CA REVOLUTIONARI AU FOST CEI CE AU TINUT FLACARA APRINSA PANA A CAZUT GUVERNUL BOC SI M.R.U. AU STAT IN ZAPADA SI GER , UNI AU FOST DUSI LA SPITAL CU DEGERATURI ,TOTI GUVERNANTI SUNT CONVINSI CA REVOLUTIONARI ,MERITA ,DAR ……DACA SAR LUA DE LA CEI BENEFICIAZA DE ECONOMIA SUBTERANA ,UN PROCENT DE 1 LA MIE ,AR FI BANI SI PENTRU PENSIONARI SI PENTRU BUGETARI .

  20. SANT REVOLUTIONAR CONSTANTEAN,MI-AM VAZUT PROPRIUL DOSAR DE URMARIT DE SECURITATE ,LA CNSAS PE DATA DE 25-10-2006, DOSAR 77343 I 44458- LA REVOLUTIE AM AVUT PISTOL MITRALIERA [P.S.G.] CU 90 DE CARTUSE{LA DECLARAREA STARII DE NECESITATE,IN URMA EVENIMENTELOR CARE AU AVUT LOC LA TIMISOARA SI BUCURESTI IN SEARA ZILEI DE23-12-1989 S-A LUAT CA MASAURA DE PAZA ASIGURAREA SECURITATII UNOR OBIECTIVE,DE CATRE LUPTATORI AI REVOLUTIONARI,MI S-A DISTRIBUIT,MIE CAT SI ALTOR LUPTATORI REVOLUTIONARI,PE BAZA DE:BULETIN PLUS LEGITIMATIE DE SERVICIU,DUPA CARE S-A INTRAT IN DISPOZITIVUL DE APARARE A UNOR OBIECTIVE DE IMPORTANTA DEOSEBITA DIN ORASUL CONSTANTA,AM PRIMIT 90 DE CARTUSE,SI TOT ATATEA AM INAPOIAT LA PREDAREA ARMAMENTULUI,IN DIMINEATA ZILEI DE 24-12-1989 ORELE 06,00 AM PRIMIT DECLARATIE PRIN NOTARIAT DATA DE DURA GHEOGHE ,SUBOFITER LA STATUL MAJOR AL GARZILOR PATRIOTICE ALE JUDETULUI CONSTANTA,VA JUR CU MANA PE INIMA CA:MAMA TATA,EU SI SOTIA NU AM FOST MEMBRII DE PARTID,AM TERMINAT LICEUL INDUSTRIAL ENERGETIC SERAL IN 1975,DEBIA IN ANUL 1990 AM REUSIT SA IAU CATEGORIA A 6 A INTRUCAT NU ERAM MEMBRU DE PARTID,LUCREZ DIN 1970,AM 57 DE ANI,SI SANT FOARTE INDIGNAT DE CE PENSIONARII PRIMESC IN CONTINUARE INDEMNIZATII[1100] RON IAR NOI CEILALTI PARCA AM FI CIUMATI,ACEAST LUCRU NU ESTE DREPT,AVEM PRINTRE NOI, REVOLUTIONARE CARE AU FOST BA NEVESTE DE FOSTI DIRECTORI, ORI SECRETARE DE PARTID,AM DOVEZI IN ACEST SENS, SI CHIAR AM UN FOST COLEG DE SERVICI LA FOSTUL IHR MAMAIA INDIVIDUL AZI PENSIONAR A LUCRAT TAMPLAR SI ERA DE ETNIE MACEDONEANA EL NICI MACAR NU A FOST PARTICIPANT, EFECTIV , CI A DAT SPAGA, SI AZI ESTE EROU PENSIONAR, IMI PUN VIATA ZALOG IMPOTRIVA ACESTUI TORTIONAR ,CURAT MURDAR.

  21. PE DOMNUL REVOLUTIONAR AL CHEAMA TARARACHE MIHAI ,A FOST COLEG CU MINE LA IHR MAMAIA PE TIMPUL DICTATORULUI ODIOS IMPUSCAT,,APROPO HABAR NAM CUM SE FACE CONTESTATIE,LAS SA DECIDA SEFII NOSTRII IERARHICI ,CHIAR DACA SANT CHEMAT LA -POLITIE,DNA, ETC JUR CU MANA PE BIBLIE ,CA SPUN ADEVARUL SI NUMAI ADEVARUL,CU STIMA SI RESPECT.

  22. TARARACHE MIHAI ESTE PENSIONAR SI BENEFICIAZA DE SPORUL DE 1100 RONI LA PENSIE.

  23. TARARACHE MIHAI,ESTE IN ASOCIATIA LUI VASILESCU DIN CONSTANTA.

  24. Miha Says:

    Jos Basescu!

  25. Miha Says:

    Este un abuz prin neacordarea indemnizatiei reparatorie pentru anul 2012 de art.4 alin. 4 din legea 341/2004?
    Se poate da statul roman in judecata pentru aceasta discriminare impotriva revolutionarilor cinstiti si a copiilor de eroi-martiri de peste 26 de ani?

    • Dupa tine este un abuz ca asa vrei ,tu dar legea dupa care sa acordat aceste indemnizati este cu totu alceva, cine a fort presedinte de asociatii de revolutionarii uite teapa comunista de care asa zisi presedinti nu au vazuto iar rezultatele uitale astea sint adevarurii nu ai auzit nici tu de FRONTUL DEMOCRAT ROMAN dar ai certificat de revolutionar mai sa fie … sau ce ai dat sa obti un certificat , RECOMAND LA TOTII REVOLUTIONARI DIN ROMANIA SA FACA CITE UN PLIC SI SAL TRIMITA LA FRONTUL DEMOCRAT ROMAN ADRESA ESTE PE INTERNET PRECUM SI TELEFONUL IN PLIC SA SPUNA CIT A DAT SI CUI IA DAT IN FELUL ACESTA POT AJUTA SA RECISTIGAM INDEMNIZATIA IN CAZ COTRAR NU LUATI NIMIC NIMENII ATI AUZIT SINT FRONTUL DEMOCRAT ROMAN 0720175140 SPUNETIMI IN PLIC IN CAZ CA REFUZATI INSEAMNA CA NU MERITATII CERTIFICATELE DE REVOLUTIONAR ATENTIE SI ADEVARATII REVOLUTIONARII AU DAT SPAGA, VA ASTEPT LA TELEFON.

      • marian Says:

        Domnule mirica a gheorge FRONTUL DEMOCRAT ROMAN,daca sunt asa suspiciuni despre revolutionari,de ce nu se sesizeaza DNA-ul de a ancheta toti presedintii de asociatii de revolutionari din dec.89 si pe toti secretarii de stat pentru problemele revolutionarilor de dupa 90 ?De ce nu vorbiti de criminali care au fost lasati 20 de ani sa beneficieze de drepturile legii 42/90? Sa se verifice de catre DNA asociatiile care au avut ca membrii criminali din timpul revolutiei din dec 89.
        Pentru a scapa de impostori nu trebuie sa se modifice legea 341/2004.
        Vrem respect,nu milaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

      • cine este DNA tot parsivi eu in comentarile mele am spus cite ceva dar cine sa faca ca de eu nu sint in guvern , daca eram eram mutilat de mult , dreptatea … am cerut revolutionarilor sa refacem aceasta formatiune a FRONTULUI DEMOCRAT ROMAN dar vad ca se inghesuie multi in tacere dar vrea democratie . astept inscrieri faceti liste stringetii semnaturii pentru FRONTUL DEMOCRAT ROMAN , de nu vreti treaba voastra vitorul pecetuit .

  26. PE ASIE ELENA REVOLUTIA A GASIT-O IN BIROUL PRIMULUI SECRETAR AL JUDETULUI CONSTANTA MIHAI MARINA LA O CAFEA, CARE DINTRE NOI AVEA ASA PILE, RUSINE,RUSINE,RUSINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  27. ASIE ELENA ERA FOSTA SECRETARA DE PARTID LA UJECOOP CONSTANTA, ASTAZI PRIMESTE 1100 RON, ALO DOMNULE SORIN VINTILA MESTER, DOMNULE SENATOR RAYMOND LUCA SANTETI -PE RECEPTIE,ORI PROCURATURA GENERALA,D.N.A,LUATI DE URGENTA MASURILE CUVENITE IN ACEASTA SPETA!!!!!!!!!!!

  28. VOI SI NUMAI VOI, MA REPREZENTATI,IN REST TREI VORBE CINCI MINCIUNI,OARE DOMNUL SENATOR RAYMOND LUCA NU POATE SESIZA DIN OFICIU ORGANELE ABILITATE,PENTRU A FACE CURATENIE IN RANDURILE NOASTRE ALE REVOLUTIONARILOR ROMANI? EU CRED CA NU VREA ,DIN REA CREDINTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  29. MINISTERUL DE FINANTE ESTE DUS IN EROARE DE TRADATORUL MISCARII REVOLUTIONARE DIN ROMANIA,TEODOR MARIES CE AZI SE VREA PARLAMENTAR,RUSINE,RUSINE,RUSINE.

  30. DOMNULE MARIUS MIOC , SE REIA IN PLATA INDEMNIZATIILE, PE LUNA OCTOMBRIE?????????????????

  31. ORFAN Says:

    Se da alimente pentru revolutionari prin casa de pensii?

    • mariusmioc Says:

      La punctul 2 al ordinii de zi, Preşedintele Comisiei, domnul senator Raymond Luca, a prezentat comunicatul de presă emis de Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, care prezintă Proiectul de Hotărâre a Guvernului pentru modificarea şi completarea HG nr.600/2009 privind stabilirea beneficiarilor de ajutoare alimentare care provin din stocurile de intervenţie comunitare destinate categoriilor de persoane cele mai defavorizate din România şi atribuţiile instituţiilor implicate în planul european, care a fost aprobat în şedinţa Executivului din data de 26 septembrie 2012. Proiectul de HG prevede următoarele modificări principale:
      1.Extinderea categoriilor de persoane care pot beneficia de ajutoare alimentare şi implicit creşterea numărului de beneficiari, având în vedere propunerea Ministerului Muncii, astfel încât să fie cuprinse în program persoanele cele mai expuse riscului de excluziune socială. Ca urmare a acestei modificări se estimează că numărul beneficiarilor va ajunge la circa 3,2 milioane persoane, cu circa 800,000 persoane mai mult faţă de situaţia actuală.
      Astfel, au fost incluse următoarele categorii de persoane:
      • şomerii înregistraţi
      • persoanele beneficiare ale prevederilor unor legi speciale, speciale:
      ○ invalizii şi veteranii de război, văduvele de război
      ○ persoanele care au efectuat stagiul militar în cadrul Direcţiei Generale a Serviciului Muncii în perioada 1950-1961
      ○ persoanele persecutate din motive politice de dictatura instaurată cu începere de la 6 martie 1945, precum şi cele deportate în străinătate ori constituite în prizonieri
      eroii-martiri şi luptătorii care au contribuit la victoria Revoluţiei române din decembrie 1989
      ○ persoanele care şi-au jertfit viaţa sau au avut de suferit în urma revoltei muncitoreşti anticomuniste de la Braşov din noiembrie 1987
      ○ persoanele care primesc indemnizaţie pentru activitatea de liber-profesionist – artişti interpreţi sau executanţi
      ○ pensionarii sistemului public de pensii, membri ai uniunilor de creatori legal constituite şi recunoscute ca persoane juridice de utilitate publică
      ○ soţul supravieţuitor al unei persoane care avea calitatea de pensionar în sistemul public de pensii, în fostul sistem al asigurărilor
      sociale de stat sau în fostul sistem al asigurărilor sociale pentru agricultori ale căror venituri cumulate, obţinute exclusiv din aceste
      legi, se află sub 400lei/lună.
      11 tipuri de produse se distribuie: făină, orez, biscuiţi, fasole boabe, bulion, paste făinoase, zahăr, roşii în bulion, ulei, mălai, mazăre în conservă.
      (…
      4.Împărţirea atribuţiilor în procesul de recepţie,distribuţie şi gestionare a produselor alimentare între consiliile judeţene, respectiv
      Consiliul General al Municipiului Bucureşti şi primării.
      Membri Comisiei s-au arătat contrariaţi de modul în care au fost introduşi în HG revoluţionarii. Referiri la „eroii-martiri” şi „persoanele care şi-au jertfit viaţa” ca fiind beneficiari ai acestui ajutor social, pot stârni confuzie şi iritare în rândul revoluţionarilor, termenul corect fiind urmaşi ai eroilor martiri.
      Domnul Adrian Viorel Nicolaescu – Secretar General al SSPR, a menţionat faptul că, Secretariatul de Stat pentru Problemele Revoluţionarilor din Decembrie 1989 nu a fost consultat în procesul de completare a HG şi de aici poate cauza erorilor relatate mai sus.
      http://www.cdep.ro/comisii/revolutionari/pdf/2012/sz1002.pdf
      Presa va comenta probabil despre marile privilegii pe care le primesc revoluţionarii (acum inclusiv fasole boabe!).

      • ORFAN Says:

        Acesti eroi -martiri au murit pentru ca statul roman sa dea alimente copiilor de eroi martiri?
        De ASTA AU SISTAT INDEMNIZATIA REPARATORIE PE ANUL 2012?
        Sa le fie rusine la guvernanti.
        Rog asociatiile de revolutionari cu drept de aviz sa nu cedeze in fata acestor impostori.
        Vrem demnitate!

  32. PERJULE AI CITIT CE SPUNE,MARIAN LAURENTIU,AI VREA CA EL SA MINTA ? , CA TEODOR MARIES, SI CA TINE DAN PERJU????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????


Lasă un răspuns

