Blogul lui Marius Mioc

despre revoluţia din 1989 şi ceea ce a urmat după ea

Ritmul postărilor pe acest blog. Aştept colaborări de la cititori interesaţi August 10, 2012

Filed under: Uncategorized — mariusmioc @ 5:27 pm
Tags: ,

Cînd am început blogul, în 2008, am avut postări zilnice sau chiar de mai multe ori pe zi, cu excepţia duminicilor. Începînd cu 2011 am luat obiceiul să iau pauză şi sîmbăta. Fiindcă activitatea pe blog îmi ia prea mult timp, ceea ce m-ar împiedica să îndeplinesc alte proiecte ale mele (printre care o carte despre revoluţia din Timişoara care ar urma să apară la aniversarea a 25 de ani de la revoluţie, în a cărei colectiv de autori am fost invitat să iau parte), voi reduce puţin frecvenţa articolelor de pe acest blog. În locul frecvenţei „standard” din ultima vreme, de 5 articole pe săptămînă, intenţionez să public doar 2-3 articole săptămînal.

Un ritm mai lent de publicare a articolelor va însemna o perioadă mai lungă de pregătire a lor, deci, nădăjduiesc, articole mai bune.

Blogul nu este unul de actualitate imediată, iar articolele sînt citite şi mult timp după publicarea lor. Ritmul apariţiei articolelor noi nu influenţează semnificativ numărul celor care citesc acest blog. De pildă, în luna iulie 2012 în care mi-am luat liber o bună perioadă, publicînd doar 7 articole, am avut mai multe vizualizări ale blogului decît în iunie 2012, în care am publicat 25 de articole.

Anunţ totodată că blogul e deschis la colaboratori. Şi pînă în prezent pe acest sait au apărut ocazional articole ale altor autori, precum: Viorel Marineasa, Miodrag Milin, Ioan Munteanu, Richard Andrew Hall, Vladimir Vedrashko, Viaceslav Samoşchin, George Lînă, Nicolae Trifon Toma. Oricare cititor al blogului care a scris un articol pe care l-ar dori publicat aici, mi-l poate trimite la adresa de e-mail marius_mioc@excite.com. E preferabil ca articolul să fie în legătură cu tematica principală a acestui blog – revoluţia română din 1989 şi ce a urmat după ea. Hotărîrea în ce măsură articolul este publicabil îmi aparţine şi nu mă voi simţi obligat să dau explicaţii. Pentru articolele publicate nu se plătesc drepturi de autor – în e-mailul prin care mi se propune spre publicare un articol trebuie precizat că se oferă drept neexclusiv de reproducere a articolului pe „blogul lui Marius Mioc”, fără nici un fel de pretenţii materiale. Articolele trebuie scrise cu diacritice, de preferat în ortografia caracteristică acestui blog – adică cu „î”.

 

One Response to “Ritmul postărilor pe acest blog. Aştept colaborări de la cititori interesaţi”

  1. Valeriu Mangu Says:

    Domnule Marius Mioc,

    Eliminarea numelor cetatenilor romani cu dreptul de a exercita votul aflati temporar sau definitiv, cu sau fara domiciliu in strainatate de pe listele electorale necesare desfasurarii referendumului e demitere a Presedintelui Romaniei ori neincluderea numelor acestora pe listele respective este neconstitutionala.
    Al dvs., Valeriu Mangu


Lasă un răspuns

