Blogul lui Marius Mioc

despre revoluţia din 1989 şi ceea ce a urmat după ea

Ancheta despre referendumul din vară continuă Martie 20, 2013

Filed under: justiţie,politica românească — mariusmioc @ 8:01 am
Tags: ,

Aşa cum am mai spus, în vară am fost preşedinte de secţie de votare la referendumul pentru demiterea lui Traian Băsescu (linc). Săptămîna trecută am fost chemat la poliţie să dau o declaraţie legată de acest referendum.

Anume, una din membrele biroului electoral al secţiei de votare pe care am prezidat-o apare că ar fi votat de 2 ori: odată pe lista specială, la secţia mea, şi încă o dată pe lista permanentă, la secţia unde avea domiciliul.

Am văzut listele respective, pe care poliţistul le avea la dosar. Am remarcat că apare acelaşi nume, dar semnăturile diferă.

Am dat declaraţie că lista specială de la secţia mea a fost alcătuită personal de mine şi semnată de votanţi. Am fost întrebat dacă am observat că persoana bănuită ar fi lipsit din secţie şi am spus că nu-mi amintesc după atîta vreme. Ţinînd seama că avea domiciliul în Timişoara, dacă avea o maşină la dispoziţie într-un sfert de oră putea să meargă la cealaltă secţie, să voteze şi acolo şi să se întoarcă.

Pentru rezultatele referendumului nu mi se pare prea relevant că din 325 de votanţi din secţia mea ar fi existat unul care a votat de 2 ori. Dar e interesant de ştiut că parchetul şi poliţia continuă ancheta despre referendumul din vară. Se pare că au luat toate listele la puricat ca să găsească voturi duble.

Mai citeşte:
Din nou preşedinte de secţie de votare
Rezultate referendum secţia 211 Timişoara
De-ale referendumului
De la 7,4 milioane voturi anti-Băsescu la referendum, la 4,4 milioane voturi pro-USL acum

 

Lasă un răspuns

