Blogul lui Marius Mioc

despre revoluţia din 1989 şi ceea ce a urmat după ea

Paşte fericit! Mai 5, 2013

Filed under: General — mariusmioc @ 8:01 am
Tags:

Tuturor cititorilor acestui blog, un Paşte fericit! Hristos a înviat!

Tuturor cititorilor acestui blog, un Paşte fericit! Hristos a înviat!

 

One Response to “Paşte fericit!”

  1. luptatorul Says:

    nu port pica nimanui ca poate avea un paste fericit sau un craciun fericit sau o sarbatoare fericita , eu unul numai necazuri au vrut sa ma omoare din nou incercind sa intre in casa peste mine dar nu a stiut ca eu am schimbat incuirtorile , m-am adresat politiei locale din comuna brazi judetul prahova , dar datorita caracterizarilor negative facute de indivizi bine pusi politia ignora ce am spus eu prin urmare am cerut intro mai veche scrisoare pe blog ca viata ii este in pericol nimeni nu vede nimeni nu aude , find de o pregatire profesionala mixta voi puine un plan de autoaparare , pe linga indicatoarele de loc privat ,, am scris alege viata si nu intra hotule daca intra nu ma fac responsabil de nim ic eu m-iam facut datoria si am somat hotul trag fara avertisment , consider ca l-am facut cu aceste indicatoare ma ierte dumnezeu de asfel de activitate dar consider viata mea mai presus de a lui pentru ca intra pe proprietatea mea respectiv casa si curte , sa auzim de bine si cu hotii mai putin , DATIMI DOFTANA , DATIMI JILAVA SO FACEM PENTRU HOTII si nu muzeie sa traiasca tot hotii bine, tel 0720175140 cine vrea sa sune poate are vreo ideie pina nul trec pe lumea cealanta pe hot , nu ma intereseaza virsta hotului este in jur de 19 ani dupa amprenta picioarelor . e bine mioc fiti linistitii ca tara avea hotii si inainte dar acum sau inmultit si din afara , legislatia politaiului ii da pistol si gloante dar sa nu il foloseasca astai metoda comunista , ii dai rominului o farfurie mare dar in ia nu are ce pune sa manince diceaba face aceste legi daca nu lasa in deplina legalitate politia romana , exclus politistii coruptii sau care joaca alba neagra iertatima dar astai adevarul.


Lasă un răspuns

