Blogul lui Marius Mioc

despre revoluţia din 1989 şi ceea ce a urmat după ea

Shanghai (China). Conferinţă internaţională despre sisteme de iluminat inteligente. Participă şi soră-mea Mai 13, 2013

Filed under: familia mea — mariusmioc @ 6:14 am
Tags: ,

În China, la Şanhai (Shanghai), cel mai mare oraş din lume (linc), are loc zilele acestea (13-15 mai) o conferinţă internaţională cu privire la tehnologiile de vîrf în domeniul sistemelor de iluminare – Green Lighting Shanghai Forum (linc).

Printre participanţii la această conferinţă se numără şi soră-mea, Silvia Mioc. Va prezenta un referat despre „Future Lighting System That See and Think” (sisteme de iluminat care văd şi gîndesc), în calitate de reprezentantă a Rensselaer Polytechnic Institute din SUA.

Pentru cei interesaţi: soră-mea îşi va prezenta referatul în cadrul discuţiei despre sisteme de iluminat inteligente, în 13 mai între orele 14,05-14,35 (ora Şanhaiului). Daţi fuga repede s-o vedeţi. Programul respectivei discuţii îl găsiţi pe internet (linc), soră-mea fiind chiar prima programată să vorbească, după introducere.

Soră-mea a plecat în SUA în 1982. Şi-a continuat studiile acolo, luîndu-şi doctoratul în fizică la universitatea statului Illinois din Chicago. Acum lucrează la Rensselaer Polytechnic Institute din Troy, New York (cea mai veche instituţie de învăţămînt superior tehnic din spaţiul de limbă engleză, conform Wikipedia – linc). În decembrie 1989 a fost printre organizatorii manifestaţiei românilor din Chicago împotriva dictaturii Ceauşescu. Ulterior, cînd locuia în statul Colorado, a fost preşedinta asociaţiei românilor din acest stat – Romanian American Freedom Alliance (linc).

Mai citeşte:
Manifestaţie a românilor din Chicago, 24 decembrie 1989. Soră-mea cere arme pentru România, dar precizează că nu e nevoie de trupe

 

2 Responses to “Shanghai (China). Conferinţă internaţională despre sisteme de iluminat inteligente. Participă şi soră-mea”

  1. Andrei Says:

    Okay, dar ce treabă are asta cu revoluţia?! Nu mai stiti cum sa va laudati, domnul Mioc?


Lasă un răspuns

