Blogul lui Marius Mioc

despre revoluţia din 1989 şi ceea ce a urmat după ea

O nouă carte a mea: Revoluţia română, explicată pentru toţi Aprilie 28, 2014


revolutiaexplicataActualizare 8 mai 2014: Cartea se poate găsi și la librăria Eminescu din centrul Timișoarei şi la firma Libris (linc) din Braşov.

Actualizare 29 aprilie 2014: Cartea poate fi comandată şi on-line, la librăria Eminescu din Bucureşti (linc).

La editura Artpress din Timişoara a ieşit de sub tipar o nouă carte de-a mea: Revoluţia română, explicată pentru toţi. Este  o reeditare, cu unele schimbări, a cărţii mele „Revoluţia din 1989 pe scurt” tipărită tot la Artpress, în 2006, şi care este practic epuizată.

Principala schimbare pe care am introdus-o în carte este reevaluarea modului cum s-a stricat mitingul lui Ceauşescu din 21 decembrie 1989 de la Bucureşti. Am introdus nişte observaţii pe care le-am găsit în teza de doctorat a domnului Richard Andrew Hall – vezi episodul „Cine a aruncat petarda?” (linc) tradus pe acest blog. Am făcut şi alte schimbări, inclusiv adăugarea unor fotografii şi facsimile de documente.

Cartea este mică – 80 de pagini format 11*16 cm – iar preţul cu amănuntul la care vreau s-o comercializez în librării este 7,95 lei (inclusiv TVA). Librăriile care doresc să comande cartea pot să-mi scrie pe e-mail marius_mioc@excite.com. Cartea se livrează prin colet poştal, cu factură, plata făcîndu-se după vînzare.

Deocamdată cartea poate fi găsită la Timișoara doar la magazinul Banat Souvenir de pe strada Lucian Blaga. În curînd va putea fi găsită la Librăria Eminescu din București și Memorialul victimelor comunismului din Sighet. Cu timpul voi încerca să distribui cartea și în alte locuri.

Celelalte cărți ale mele care pot fi comandate le găsiți la pagina Cărțile mele.

 

One Response to “O nouă carte a mea: Revoluţia română, explicată pentru toţi”

  1. Poate aflam in sfarsit si cine au fost teroristii super antrenati care trageau din toate pozitile asa cum ne glasuia tov iliescu la televiziunea romana libera imediat dupa fuga ceausestilor !


Lasă un răspuns

