Blogul lui Marius Mioc

despre revoluţia din 1989 şi ceea ce a urmat după ea

Apariţii ale mele la televiziuni la aniversarea revoluţiei Decembrie 18, 2014


Digi TV mi-a luat un interviu în direct, în 17 decembrie 2014. Eram în sala de consiliu a primăriei, unde tocmai se lansase cartea asociaţiei „17 Decembrie”  – „Libertate te iubim, ori învingem, ori murim!” (linc).

Puteţi vedea intervenţia mea în programul de ştiri DigiTV aici (linc). Eu nu vedeam ce se transmite la TV, doar auzeam în cască întrebările reporteriţei.

http://www.digi24.ro/embed/Stiri/Regional/Digi24+Timisoara/Stiri/Revolutia+prin+ochii+revolutionarilor?video=0&width=600&height=400

Tot în perioada asta s-au difuzat fragmente dintr-un interviu cu mine şi la TVR1 (linc), în cadrul unui serial de interviuri numit „Atunci şi acum” în care s-au dat interviuri şi altor participanţi la evenimentele din 1989. Interviul pentru TVR a fost realizat mai demult. Din motive pe care nu le cunosc, TVR a scris în prezentarea materialului că am fost arestat în 19 decembrie 1989, deşi eu le-am spus că arestarea mea a fost în noaptea de 16/17 decembrie 1989.

http://stiri.tvr.ro/embed.php?video_id=78780

 

Lasă un răspuns

