Blogul lui Marius Mioc

despre revoluţia din 1989 şi ceea ce a urmat după ea

Marş în amintirea eroilor revoluţiei la Timişoara Decembrie 17, 2015

Filed under: Timisoara — mariusmioc @ 10:08 pm
Tags:

După cum am anunţat (linc), în seara aceasta a fost programat un marş în cinstea eroilor revoluţiei din 1989. Marşul a fost organizat de galeria de suporteri ai echipei Poli Timişoara şi a urmat traseul Piaţa Maria (locul unde a început revoluţia) – Catedrala ortodoxă – Asociaţia Memorialul Revoluţiei – Cimitirul eroilor. Marşul a început ceva mai tîrziu decît fusese iniţial plănuit, adică la ora 19,00 în loc de 18,30, dar lumea se adunase în Piaţa Maria de la 18,30. Am fost şi eu printre mărşăluitori, la Memorialul Revoluţiei am ţinut şi un mic discurs. Văd că au apărut deja pe youtube imagini din timpul marşului. Le prezint şi eu.

Iată şi imagini cu marşul de anul trecut:

 

Lasă un răspuns

