Blogul lui Marius Mioc

despre revoluţia din 1989 şi ceea ce a urmat după ea

Declarații despre revoluție pe alt sait al meu – documente1989. Brateș, Kemenici, Isac Decembrie 19, 2015


Pe alt sait al meu – documente1989.wordpress.com – am publicat noi documente legate de revoluția din 1989, și anume:

Declarația lui Teodor Brateș despre revoluție (linc), dată în 26 februarie 2009 în fața procurorului Liviu Sutiman. Teodor Brateș, fiul lui Ștrul și Fanny, a condus emisiunea TVR din decembrie 1989, după fuga lui Ceaușescu. La pagina TVR în decembrie 1989 puteți găsi multe intervenții ale sale televizate din acea perioadă.

Declarația lui Andrei Kemenici despre revoluție (linc), dată în 24 martie 2010 în fața procurorului Codruț Mihalache. Kemenici a fost comandantul unității militare din Tîrgoviște în care au fost reținuți, judecați și executați soții Ceaușescu.

Declarația lui Constantin Isac despre revoluție (linc), dată în 10 decembrie 2009 în fața procurorului Codruț Mihalache. Constantin Isac s-a aflat în același blindat cu Gheorghe Trosca, cînd s-a deschis focul asupra lor, dar a scăpat cu viață. A stat ascuns o noapte întreagă sub o mașină.

Totodată, am reluat publicarea cărții „Pe marginea prăpastiei” pe saitul meu istoriaromaneasca.wordpress.com. Cartea fusese scoasă de regimul Antonescu după înăbușirea rebeliunii legionare din 1941. Mi s-a stricat hardul pe care țineam mai multe documente scanate, și abia recent am izbutit să recuperez datele, cu destulă cheltuială. Din acest motiv pentru o perioadă oprisem publicarea serialului „Pe marginea prăpastiei”. Declarațiile lui Brateș, Kemenici și Isac (și multe altele) tot pe hardul stricat le aveam.

 

One Response to “Declarații despre revoluție pe alt sait al meu – documente1989. Brateș, Kemenici, Isac”

  1. cadurom@yahoo.com Says:

    Lista finala cu toti revolutionarii actualizati,este gata,cati au ramas in final?

    Blogul lui Marius Mioc a scris:

    > a:hover { color: red; } a { text-decoration: none; color: #0088cc; } a.primaryactionlink:link, a.primaryactionlink:visited { background-color: #2585B2; color: #fff; } a.primaryactionlink:hover, a.primaryactionlink:active { background-color: #11729E !important; color: #fff !important; } /* @media only screen and (max-device-width: 480px) { .post { min-width: 700px !important; } } */ WordPress.com mariusmioc posted: „Pe alt sait al meu – documente1989.wordpress.com – am publicat noi documente legate de revoluția din 1989, și anume: – Declarația lui Teodor Brateș despre revoluție, dată în 26 februarie 2009 în fața procurorului Liviu Sutiman. Teodor Brateș, fiul lui „


Lasă un răspuns

