Blogul lui Marius Mioc

despre revoluţia din 1989 şi ceea ce a urmat după ea

Emisiune radio despre revoluția din Timișoara (1). „De puține ori în viață m-am simțit așa de fain ca atuncea cînd am strigat Jos Ceaușescu” (audio) Februarie 1, 2016


De pe youtube, iată o emisiune difuzată de radio Vocea Evangheliei Timișoara cu privire la revoluția din 1989.

Invitații emisiunii sînt Viorel Tîrziu și Sorin Bulgăr, amîndoi membri ai comunității baptiste din Timișoara. Realizator Ioan Ciobota.

Invitații refac traseul revoluției. Viorel Tîrziu povestește cum după isprăvirea slujbei religioase la biserica baptistă „Betel” a plecat spre biserica reformată. „Cînd s-a terminat predica, 1000 de oameni care erau în biserică s-au îndreptat spre Piața Maria. Imediat cum am ajuns noi au început luptele. Oamenii au zis „vine încă o grămadă să ne susțină”. Ei nu știau săracii că majoritatea venea de la biserică… Atunci a început lumea să creadă că sîntem mulți… nimic nu ne mai poate opri”, povestește Viorel Tîrziu. „A fost un moment deosebit cînd am putut să dăm afară din noi toată mizeria și toată ura împotriva regimului. Cred că de puține ori în viață m-am simțit așa de fain ca și atuncea cînd am strigat „Jos Ceaușescu”, „Vrem căldură, pîine”, spune Sorin Bulgăr. Sînt relatate evenimentele din Piața Maria, Centru, dar și evenimente anterioare, precum vizita la Timișoara a pastorului baptist Billy Graham.

 

2 Responses to “Emisiune radio despre revoluția din Timișoara (1). „De puține ori în viață m-am simțit așa de fain ca atuncea cînd am strigat Jos Ceaușescu” (audio)”

  1. Valentin Says:

    Foarte interesant! Astept si partea a III-a sa o postati, daca se poate.


Lasă un răspuns

