Blogul lui Marius Mioc

despre revoluţia din 1989 şi ceea ce a urmat după ea

12 martie 1989 la Chișinău. Primul tricolor? (video) Martie 10, 2017

Filed under: Republica Moldova — mariusmioc @ 8:01 am
Tags: , , , , ,

Despre protestele din 12 martie 1989 de la Chișinău am mai scris pe acest blog: 12 martie 1989: La Chişinău mulţimea ia cu asalt sediul CC al Partidului Comunist (linc). Am găsit pe yotube, pus de Sorin Bucătaru, niște filmări din acea zi pe care le prezint și cititorilor mei. Titlul pus pe youtube este „Protestele din 12 martie 1989. Primul tricolor”, de unde deduc că Sorin Bucătaru afirmă că în acea dată tricolorul românesc roș-galben-albastru (care se vede în filmare, fără stemă) a fost pentru prima oară folosit la manifestații publice în RSS Moldovenească. Nu am avut posibilitate să verific informația.

Mai citește alte articole despre evenimentele din 1989 din Basarabia, la pagina RSS Moldovenească 1988-1990.

 

Lasă un răspuns

