Lista rușinii. Instituții de presă care s-au înscris la șpaga de 200 milioane lei pentru propagandă covid

Despre OUG 63/2020 prin care guvernul alocă 200 milioane lei pentru propagandă în problema covid am mai scris: Guvernul liberal finanțează cu 200 milioane lei propaganda covid (linc).

În 26 mai Secretariatul General al Guvernului a publicat un raport preliminar cu privire la cererile de împărțire a acestor bani. Pe saitul guvernului României se anunță (linc):

Raport preliminar OUG nr. 63/2020 privind organizarea și desfășurarea unor campanii de informare publică în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea COVID-19.

Având în vedere numărul mare de solicitări cu documentație incompletă, termenul de depunere va fi prelungit prin act normativ, cu 10 zile, astfel încât să fie posibilă completarea documentației conform prevederilor legale.

RAPORTUL INFORMATIV poate fi accesat aici: .xls

Am descărcat fișierul excel cu firmele care au cerut să fie înscrise în acest program de „informare publică” (de fapt de propagandă în favoarea măsurilor guvernamentale). Sînt acolo televiziuni, radiouri, saituri internet, ziare, unele cu acoperire națională, altele doar regională. Chiar și firme de publicitate care au panouri stradale s-au înscris în acest program.

Dau mai jos lista pomanagiilor de bani de la buget, care în schimbul acestor bani vor susține măsurile legate de covid ale guvernului. Unele dintre instituțiile de presă din listă au publicat și probabil vor mai publica articole/emisiuni în care să explice că cei care contestă măsurile guvernamentale sînt mercenari plătiți de agenturili străine. De menționat că unele firme dețin mai multe instituții de presă, chiar din tagme diferite (televiziuni naționale, televiziuni regionale, radiouri naționale, radiouri regionale, publicații tipărite, saituri internet) și atunci s-au înscris de mai multe ori pe listă, pentru fiecare din mijloacele de informare în masă pe care le dețin. De pildă, firma RCS&RDS SA s-a înscris pe listă cu 4 televiziuni naționale, 2 radiouri naționale și 2 saituri internet (și o altă firmă de la aceeași adresă are a 5-a televiziune națională), „Adevărul Holding” s-a înscris cu 8 saituri internet și 10 publicații tipărite, firma Prestige MediaPHG SRL s-a înscris cu 46 de saituri internet, Stil Media SRL din Suceava s-a înscris cu 8 radiouri regionale. Continuă lectura

Isteria gripei în România, în anii trecuți. „Aproximativ 65000 de cazuri de gripă au fost înregistrate în toată țara. Conducerea centrului național de supraveghere și control al bolilor transmisibile consideră că nu este nevoie să fie declarată oficial epidemia de gripă. În acest context populația este liniștită” (5 video)

Înainte de isteria coronavirusului din 2020, la care m-am referit într-un articol anterior de pe acest blog (Dr. Wolfgang Wodarg despre isteria coronavirusului: „Regele e gol” (video) – linc), au existat și în anii anteriori isterii mediatice pricinuite de gripă. Amintesc pentru cititorii acestui blog cîteva știri de acest fel:

Gripa a făcut 47 de morți. Știrile Pro TV, 29 ianuarie 2019

Cod roșu de gripă. 54 de morți. Știrile KanalD, 29 ianuarie 2019 Continuă lectura

Propaganda ceauşistă reluată în forţă în mass-media dîmboviţeană

Am-gasit-banii-lui-Ceausescu

„Am găsit banii lui Ceauşescu. Wow biz rescrie istoria” este anunţul făcut de televiziunea Kanal D, pentru emisiunea Wowbiz a lui Mădălin Ionescu. Pe saitul „Starea naţiunii” (linc) se anunţă în titlul unei ştiri că s-au găsit 50 miliarde euro în contul secret al soţilor Ceauşescu, iar în textul ştirii se spune că un oarecare Ştefan Stroie a descoperit că în banca canadiană „Royal Bank” sînt 100 miliarde euro rămaşi de la Ceauşescu. Continuă lectura