„Covid, minciuna veacului” și alte cărți ale mele, disponibile și la Iași

Covid, minciuna veacului, editura Partoș, 2020

Am trimis la Sedcom Libris Iași, care are mai multe librării în oraș (Junimea, Casa Cărții, Tătărași, Esculap) mai multe cărți ale mele, și anume:

– „Covid, minciuna veacului”, ultima mea carte (vezi vezi prezentarea – linc)
– Istoricii și revoluția din 1989. Minciuni, falsificări, manipulări
– Revoluția de la Timișoara prin mărturii (vezi prezentarea acestor 2 cărți – linc și filmare de la lansarea lor – linc)
– The anticommunist Romanian Revolution of 1989 (engleză, ediția a 5-a)
– La revolution roumaine de 1989 (franceză).
Ele au ajuns deja acolo și sînt disponibile pentru cei interesați, cel puțin la librăria Junimea (care le-a anunțat pe pagina sa de facebook), dar probabil și în celelalte librării ale firmei Sedcom Libris.
Pînă acum cărțile mele nu erau disponibile la Iași, deci, după știința mea, și pentru titlurile mai vechi e prima oară cînd ajung în librării din acest oraș.

Pe lîngă Iași, cărțile mele se mai găsesc la Constanța (Prăvălia cu Cărți, str. Ștefan cel Mare 31, care le oferă și la vînzare prin internet – linc), la Brașov, la firma Libris (str. Mureșenilor, unde deasemeni se pot comanda prin internet – linc), iar în Timișoara la librăria Esotera (str. Lucian Blaga, lîngă Piața Libertății) și la anticariatul de lîngă Careffour Shopping City Calea Șagului. În Timișoara, cărțile mele despre revoluție se mai găsesc și la „Două Bufnițe” (Piața Unirii), dar acolo n-au vrut să ia și „Covid, minciuna veacului”.
La București, librăria Eminescu (linc) cu care colaboram n-a vrut să ia din noua carte „Covid, minciuna veacului”, ba chiar mi-a spus că vrea să încetăm relațiile contractuale, adică să-mi returneze și cărțile despre revoluție pe care le mai aveau de la mine. Sînt interesat așadar să găsesc o editură din București care să-mi vîndă cărțile. Nu cer plata decît după vînzare efectivă.
Cărți ale mele pot fi cumpărate și prin comandă direct de la mine, cum explic în pagina Cărți de vînzare (linc). La mine puteți comanda cărțile și în format electronic, inclusiv unele cărți mai vechi care nu se mai găsesc în librării. Cei care comandă de la mine beneficiază și de oferta cu cartea gratuită Titus Suciu – Reportaj cu sufletul la gură (linc).

2 gânduri despre „„Covid, minciuna veacului” și alte cărți ale mele, disponibile și la Iași

  1. 1.nu exista niciun covid!
    2.istoria se lamureste
    „din aproape in aprope”- ne-am mai desteptat si noi si am inteles ca SERBIA NU A COMIS NICIUN GENOCID!
    SA NEGAM CAT SE MAI POATE,
    serbia a fost atacata de islamisti,cum este europa astazi,ca siria,ca libia,ca egiptul,ca tunisia,ca irak,ca afghanistan,in prima faza,pana la „interventia” genocidara americana.
    sper,d-le mioc, ca acum ati inteles cat exact trebuie sa dureze o „revolutie”-cam 1 AN!
    (metoda revolutiei este anarhia,vezi „starea de haloimis” in care e bagata azi planeta).
    ca sa orientam gandirea:
    -de vina este CHINA!
    poate aflam si care a fost rata de participare prin sectiile de votare din toamna asta….

  2. nu mai citatati,va rugam, din „worldometers” sau din „piszdometers”-acolo sunt pacanelele lu arafatu,lu fauci,etc,etc,etc.
    nu vom astepta 20 ianuarie sa-l declaram pe trump cretin-omu e cretin,da,a scapat deja 400 de zile cu non-interventia lui.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.