3 miliarde euro pentru apă sărată în loc de vaccin c0vid, pretinde „Adevărul”, citînd agenția Reuters

„Adevărul” publică în 25 februarie 2021 articolul lui George Andrei Cristescu „Escroci ar fi vândut unor state UE „apă sărată” în valoare de trei miliarde de euro, în loc de vaccin anti-COVID-19” (linc). Citim în articol:

Doi oficiali din cadrul Comisiei Europene au estimat că în jur de 400 de milioane de doze de vaccinuri „fantomă” au fost oferite de escroci la un preţ de pînă la 3 miliarde de euro.

„Este cu adevărat o cantitate mare. Nimeni nu are nicio idee ce se află de fapt în aceste flacoane… În cea mai bună situaţie acest lucru pur şi simplu nu funcţionează, iar în scenariul cel mai prost este o problemă foarte serioasă”, a declarat unul dintre oficialii UE. (…)

Un al doilea oficial, care s-a exprimat şi el tot sub protecţia anonimatului, a declarat că executivul comunitar este îngrijorat din cauza vaccinurilor „fantomă”. „Nu se ştie dacă acestea sunt doze de vaccinuri autentice sau dacă este vorba despre apă sărată în fiole mici”, a mai spus oficialul UE.

Uniunea Europeană a avertizat deja că fraudele cu vaccinuri sînt în creştere, în piaţă circulînd doze false de vaccin, dar amploarea problemei era necunoscută pînă acum, notează Reuters, preluată de agerpres.ro.

Continuă lectura

Minciuna, principala unealtă a propagandei covidiste

Actualizare 15 decembrie 2020 ora 19,10: Adăugare precizare despre actualizarea zilnică a datelor de pe worldometers.

„Suedia a ajuns într-o situaţie disperată: Paturile de la ATI, ocupate 99%. Medicii îşi dau demisia. Primarul din Stockholm solicită intervenţia Armatei”, este titlul unui articol din 13 decembrie 2020 de George-Andrei Cristescu în „Adevărul” (linc).
De cînd a început isteria covid, Suedia a fost ca un ghimpe pentru covidoisterici. Este exemplu de țară europeană dezvoltată care a refuzat să urmeze recomandările Organizației Mondiale a Sănătății, n-a impus purtarea măștilor, n-a luat măsuri de izolare socială. Și totuși, spre deznădejdea propagandiștilor covid, apocalipsa din Suedia nu a apărut! Dumnezeu nu le-a ascultat rugăciunile și numărul de morți de covid din Suedia a refuzat să crească în ritmul dorit de aceștia. La număr de morți de covid raportat la populație Suedia e pe la mijlocul țărilor europene. Fruntașele planetei la număr de morți covid la milionul de locuitori sînt Belgia, Peru, Italia și Spania, toate țări care au aplicat restricții dure și au impus obligativitatea măștilor.

Dacă nu există fapte care să arate ce rău a ajuns Suedia refuzînd să urmeze recomandările OMS, asta nu este o problemă pentru propagandiștii covidiști. Atunci cînd nu există fapte, se născocesc.

Mă uit pe worldometers. În ultimele 2 zile în Suedia, număr de noi cazuri de covid = 0 (zero), număr de noi morți de covid = 0 (zero).

Iar România cea ascultătoare, în care măștile sînt obligatorii, școala se desfășoară on-line, spectacolele și evenimentele spotive nu se mai desfășoară, a avut 109 morți de covid în ultima zi.

https://www.worldometers.info/coronavirus/?utm_campaign=homeAdvegas1?%22#countries

Notă: Pe worldometers situația se actualizează zilnic. Valorile precizate de mine sînt cele din momentul cînd am scris articolulul. După o zi de la scrierea articolului deja aceste valori s-au schimbat, tabelul arată 20 morți la Suedia și 204 morți la România. Chiar dacă nu-s zero morți la Suedia, situația rămîne mult mai bună decît în România. Se poate sorta tabelul crescător sau descrescător după oricare din valorile cap de coloană (număr de morți, de infectări, de morți la milion de locuitori, de morți în ultima zi etc.) https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries Continuă lectura

„Chinejii rîd în hohote de proștii care au luat în serios teatrul din Wuhan”

„Chinejii rîd în hohote de proștii care au luat în serios teatrul din Wuhan”, scriam în cartea „Covid, minciuna veacului” (linc), la pagina 11. În „Adevărul” din 13 noiembrie 2020 apare articolul lui Amir Kiarash „China a infectat planeta, acum încalcă orice normă sanitară: Imaginile spun totul (linc), care vine să confirme ce scriam în cartea mea. În China nu există restricții, măsuri de izolare socială. „Cînd restul planetei e îngenuncheată de covid-19, chinezii joacă nestingherit fotbal. Cu suporteri în tribune. Fără norme sanitare, fără distanțare fizică, fără măști!”, se arată în articol, care e însoțit de fotografii și de o filmare doveditoare.

China a înțeles un lucru simplu: NU E NEVOIE DE NICI O NORMĂ SANITARĂ SPECIALĂ pentru covid. De fapt chinejii au știut asta de la început, cum am explicat în cartea mea „Covid, minciuna veacului”. Motivele pentru care guvernul chinez a inițiat isteria covid sînt complet extramedicale, cu caracter pur politic, și după ce acest guvern a atins obiectivele politice dorite (potolirea populației din Wuhan, întărirea controlului asupra Hong Kong-ului, întărirea generală a controlului asupra populației) nu mai are motiv să continue mascarada. Continuă lectura

Cartea „Coronavirusul, alarmă falsă?” de Sucharit Bhakdi și Karina Reiss, pe lista celor mai bine vîndute cărți din Germania

Am fost primul care, în contextul problemei covid-19, m-am apucat să tălmăcesc în românește intervenții ale profesorului Sucharit Bhakdi, vestit microbiolog german, cu privire la această problemă. Vedeți:

– Dr. Sucharit Bhakdi (Germania) despre isteria coronavirusului: Măsurile sînt absurde și primejdioase. Concetățenii noștri bătrîni au tot dreptul să fie făcute eforturi pentru prelungirea vieții lor. Contactele sociale, evenimentele sociale, teatrul, muzica, călătoriile, vacanțele, sportul, toate acestea îi ajută să-și prelungească viața. Speranța de viață a milioane de oameni e scurtată cu măsurile anticoronavirus (video)

– Profesor Sucharit Bhakdi, 5 întrebări către Angela Merkel. În infecțiologie a fost mereu o deosebire elementară între infecție și boală. Un studiu făcut în Franța arată că mortalitatea la COVID-19 e asemănătoare cu cea dată de alți coronaviruși (video)

Fapta mea i-a determinat pe cei de la „Laboratorul de Analiză a Războiului Informațional și Comunicare Strategică” (LARICS) să publice în „Adevărul” și pe alte saituri un articol de demascare a mea ca „aliat (in)voluntar al Kremlinului” (linc). Am comentat deja acel articol: LARICS mă citează ca fiind printre „apostolii dezinformării” legate de covid-19 și cere cenzurarea interviului cu profesor Sucharit Bhakdi încărcat de mine pe youtube (linc).

Profesorul Bhakdi (vezi referințele despre el pe „google academic” – linc) nu s-a lăsat intimidat de Nicolae Țîbrigan de la LARICS ori de ziarul „Adevărul”, care îl numeau „apostol al dezinformării” și „idiot util” al Kremlinului (aceleași calificative fiind sugerate și pentru mine, ca tălmăcitor în românește al spuselor dumisale) și îi puneau la îndoială competența pe motiv că nu are cont de facebook. Împreună cu Karina Reiss (vezi referințele prin google academic despre dînsa – linc) a scos o carte – „Coronavirusul, alarmă falsă?” care este pe lista celor mai bine vîndute cărți din Germania publicată de Spiegel Kultur (linc). Cartea s-a tălmăcit deja și în engleză iar ediția germană a înregistrat vînzări de 200000 de exemplare pe hîrtie și 75000 exemplare ca e-book în 6 săptămîni (linc). Nu am citit cartea respectivă, dar conform prezentării de pe Amazon, ea oferă date despre următoarele subiecte: Continuă lectura

Lista rușinii. Instituții de presă care s-au înscris la șpaga de 200 milioane lei pentru propagandă covid

Despre OUG 63/2020 prin care guvernul alocă 200 milioane lei pentru propagandă în problema covid am mai scris: Guvernul liberal finanțează cu 200 milioane lei propaganda covid (linc).

În 26 mai Secretariatul General al Guvernului a publicat un raport preliminar cu privire la cererile de împărțire a acestor bani. Pe saitul guvernului României se anunță (linc):

Raport preliminar OUG nr. 63/2020 privind organizarea și desfășurarea unor campanii de informare publică în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea COVID-19.

Având în vedere numărul mare de solicitări cu documentație incompletă, termenul de depunere va fi prelungit prin act normativ, cu 10 zile, astfel încât să fie posibilă completarea documentației conform prevederilor legale.

RAPORTUL INFORMATIV poate fi accesat aici: .xls

Am descărcat fișierul excel cu firmele care au cerut să fie înscrise în acest program de „informare publică” (de fapt de propagandă în favoarea măsurilor guvernamentale). Sînt acolo televiziuni, radiouri, saituri internet, ziare, unele cu acoperire națională, altele doar regională. Chiar și firme de publicitate care au panouri stradale s-au înscris în acest program.

Dau mai jos lista pomanagiilor de bani de la buget, care în schimbul acestor bani vor susține măsurile legate de covid ale guvernului. Unele dintre instituțiile de presă din listă au publicat și probabil vor mai publica articole/emisiuni în care să explice că cei care contestă măsurile guvernamentale sînt mercenari plătiți de agenturili străine. De menționat că unele firme dețin mai multe instituții de presă, chiar din tagme diferite (televiziuni naționale, televiziuni regionale, radiouri naționale, radiouri regionale, publicații tipărite, saituri internet) și atunci s-au înscris de mai multe ori pe listă, pentru fiecare din mijloacele de informare în masă pe care le dețin. De pildă, firma RCS&RDS SA s-a înscris pe listă cu 4 televiziuni naționale, 2 radiouri naționale și 2 saituri internet (și o altă firmă de la aceeași adresă are a 5-a televiziune națională), „Adevărul Holding” s-a înscris cu 8 saituri internet și 10 publicații tipărite, firma Prestige MediaPHG SRL s-a înscris cu 46 de saituri internet, Stil Media SRL din Suceava s-a înscris cu 8 radiouri regionale. Continuă lectura

Internetul rapid și ieftin din România, un lucru care ar putea deveni istorie

„Astăzi, oamenii care locuiesc în București, România, au acces la un internet mai rapid decît cea mai mare parte a americanilor. Acest lucru este inacceptabil și trebuie să se schimbe”, spunea pe twiter, în 2 martie 2016, Bernie Sanders, candidat la președinția SUA (linc).

Fiindcă am rude în SUA și informații asupra problemei, adaug că internetul din România nu e doar mai rapid ci și semnificativ mai ieftin decît cel din SUA. Continuă lectura

Ziarul „Adevărul” demască „marile manipulări ale revoluției din 1989”

Costel Crângan publică în 19 decembrie 2018 pe saitul „Adevărul” articolul „Marile manipulări ale revoluției din 1989. Cum a fost fabricată știrea cu Rambo de România care a alungat tancurile rusești peste graniță” (linc), în care combate idei larg răspîndite în trecut chiar de ziarul „Adevărul”. Citim în articol:

Presupusa implicare a ruşilor în evenimentele legate de Revoluţia română din Decembrie 1989 a generat o sumedenie de scrieri în ultimii 29 de ani. Au picat la testul istoriei, între timp, foarte multe dintre informaţiile cu aer apocaliptic (…). Astfel, nimeni nu a probat vreodată că a existat o invazie de agenţi KGB în România (între 15.000 şi 30.000, după cum scriau unele ziare) (…). O situaţie care a stîrnit multe valuri, deşi n-a fost niciodată dovedită, este legată de o iminentă invadare a României, în 22-23 decembrie 1989, de către armata sovietică, eveniment care ar fi fost evitat „la mustaţă” în urma unor acte de curaj extrem ale unor militari români. Relatări ale unor martori există, însă în documentele oficiale nu s-a consemnat niciodată nimic. Mai mult decît atît, declaraţiile martorilor sînt contrazise flagrant chiar de către cei care, teoretic, au fost eroii de conjunctură ai acelor presupuse evenimente dramatice.

Continuă lectura

Cenzură la ziarul „Adevărul”: Articol despre revoluție dispărut de pe sait

În 15 decembrie 2018 ziarul „Adevărul”, la rubrica de știri locale din Timișoara, a publicat articolul lui Ștefan Both „Cum și-a riscat viața Laszlo Tokes în decembrie 1989. Rolul pastorului reformat în declanșarea revoltei anticomuniste” (linc). Articolul a fost disponibil pe sait cam o zi, timp în care a strîns destui cititori și comentarii. Continuă lectura

Moartea fostului președinte american George Bush, nou prilej de propagandă ceaușistă în „Adevărul”

ziarul chişinăuan „Tinerimea Moldovei” relatînd despre întîlnirea Bush-Gorbaciov de la Malta

Fostul președinte american George Bush, care în decembrie 1989 s-a întîlnit cu Mihail Gorbaciov în insula Malta (linc), a murit. Cu acest prilej George Andrei Cristescu publică în „Adevărul” articolul „Omul care a contribuit decisiv la căderea lui Ceauşescu. Fostul preşedinte al SUA, George H.W. Bush, a murit de Ziua României” (linc).

De fapt, George Bush n-a murit de ziua României ci în 30 noiembrie, cum scrie Washington Post (linc). Dar asta-i o inexactitate măruntă pentru presa românească „quality” (linc). Este de remarcat, în articolul din „Adevărul”, că i se atribuie lui George Bush rolul „decisiv” în căderea lui Ceaușescu. „Malta este considerat locul unde s-a decis soarta lui Ceauşescu”, explică „Adevărul”.

Pe malurile Dîmboviței poate „Malta este considerat locul unde s-a decis soarta lui Ceauşescu”, dar această afirmație nu a fost făcută niciodată de nimeni dintre cei implicați în întrunirea de la Malta. Mihail Gorbaciov chiar a dezmințit categoric (linc) existența vreunei discuții la Malta legată de răsturnarea lui Ceaușescu. George Bush personal nu știu dacă a spus ceva pe acest subiect, cred că nu l-a întrebat nimeni direct. Continuă lectura