Ioana Coman, Palatul Parlamentului, 10 februarie 2023. Efect advers postvaccinare (video)

Continui prezentarea conferinței medicilor din 10 februarie 2023 de la Palatul Parlamentului cu intervenția Ioanei Coman, care relatează despre efecte adverse ale vaccinului anticovid observate în familia ei. Din respectiva conferință am prezentat pînă acum:
Dr. Oana Secară: Tehnologia ARN mesager – dezastru în prevenție și crimă perfectă (video)
Dr. Anca Nițulescu: „E vorba de o dezinformare medicală la nivel instituționalizat” (video)
Dr. Răzvan Constantinescu: Abuzurile din UMF Iași (video)
Dr. Adrian Cacovean: Frauda e mult mai mare și nu sînteți pregătiți să o acceptați. Nimeni n-a izolat vreodată vreun virus (video)
Dr. Carmen Oțelea. Abuzul medical în ultimii 3 ani (video)
Marius Mioc: Obîrșia covid și ieșirea din OMS. Antonio Andrușceac: Nu știu ce să vă răspund vizavi de oportunitatea de a ieși din OMS. Mitrea Dumitrina: Nu putem să ieșim din toate organizațiile, că asta ar însemna să facem un gard pînă sus în jurul României, și nu ar fi în regulă (video)
Dr. Geanina Hagimă: Acțiunea covid: Premeditare, fraudă și trădare (video)
Dr. Dragoș Dinulescu: Fapta președintelui Iohannis se încadrează la înaltă trădare (video)
Dr. Sorin Muncaciu (deputat AUR), Palatul Parlamentului, 10 februarie 2023. Pentru a se aproba vaccinul s-a desființat comitetul pentru siguranță al Agenției pentru Alimente și Medicamente din SUA. În viitor vaccinurile cu ARN mesager vor fi aprobate fără studii de toxicitate și eficiență (video)
Dr. Damian Baciu, Palatul Parlamentului, 10 februarie 2022: „Organizația Mondială a Sănătății trebuie interzisă în România… Ceea ce s-a întîmplat în țară și în întreaga lume, este un dezastru, care nu mai poate fi mușamalizat” (video)
Dr. Alexandru Paul, Palatul Parlamentului, 10 februarie 2023. „Avem de a face cu malpraxis de sistem” (video)

Filmarea a fost făcută de Aurelian Popa.

Transcriere înregistrare:

Aurelian Popa: Ioana Coman de la Cluj, activist civic. Te rog frumos să spui 2-3 cuvinte să vedem dacă te auzi.

Ioana Coman: Sînt Ioana Coman. Mă auziți. Mă interesează și dacă se aude bine.

Pompiliu Diplan: Da, se aude perfect.

[Mama mea a avut probleme la ochi după vaccin. Va trebui toată viața să ia anticoagulant]

Ioana Coman: O să spun foarte repede ce am de spus ca să nu iau din timpul altora. Am scris cîteva idei, o să citesc. Sînt unele care mi le-am scris acum, rapid. Îmi cer scuze în mod indirect, dar familia mea a fost victima spălării pe creier de către autorități, victimă a unei campanii de așa-zisă informare care (neînțelegibil) efectele adverse ireversibile tuturor. Anul trecut mama mea mi-a scris că se va vaccina anticovid deși i-am spus să nu facă acest lucru pentru că (neînțelegibil) studiul clinic de fază trei și va fi cobai al Big Farma. Ea mi-a răspuns să nu mă bag, că ea vrea să fie cobai și că e vorba de corpul ei și de alegerea ei. Nu pot să explic groaza și durerea pe care am simțit-o cînd am primit un astfel de răspuns și mi-am dat seama că trebuie s-o las să facă un lucru care îi va afecta sănătatea. În ianuarie 2022 mama m-a sunat să-mi spună că nu mai vede cu un ochi și că merge la medic să afle ce se întîmplă și că i s-a spus că a făcut o tromboză. Cu durere i-am spus că se poate să fie cauza vaccinul și mi-a confirmat că aceasta i-a spus și medicul cardiolog la care a mers pentru investigații. După ce a mers pe la mulți medici, într-o cursă contracronometru, pentru că în cazul în care nu se găsea cauza mai repede și nu primea tratament corespunzător ar fi putut să-și piardă vederea. Mi-a trimis analizele ei în care a zis că după ce și-a făcut testele genetice a reieșit că are o trombofilie, adică o boală care poate determina probleme de coagularea sîngelui. Și aici corelarea cu cele două doze de vaccin Pfizer pe care le-a primit mama mea și care a determinat formarea trombului. Ca și tratament mi-a zis că a primit injecții în burtă care au costat-o 600 de lei plus analize și investigații care au costat-o o căruță de bani. Și de aici înainte va trebui să ia toată viața ei un anticoagulant care costă în jur de 300 lei pe lună, din care mai decontează și statul. (neînțelegibil) mama mea această boală genetică, dar acea corvoadă nu s-a oprit aici.

[Și sora mea a suferit după vaccin. A trebuit să-și ia concediu medical]

Acum 2 sau 3 luni m-a sunat tot mama și mi-a zis că (neînțelegibil) boala pentru că sora mea nu se mai putea ține pe picioare. La care eu am spus ce dracu a făcut? O problemă gravă de sănătate. A început să aibă vertijuri [amețeli] că a trebuit să-și ia concediu medical. Eu și sora mea avem păreri opuse legate de vaccinul anticovid și cînd s-a vaccinat pe timpul pandemiei a încercat să-mi ascundă acest lucru. Dar într-o conversație pe care am avut-o cu ea am realizat că și ea a devenit cobai pentru industria farmaceutică și am întrebat-o dacă nu realizează că tocmai a fost într-un experiment unde în mod normal cei care aleg să intre în studii clinice primesc bani serioși, dar ea a ales să facă acest lucru pe gratis.

[Vaccinul a fost promovat nu pe bază de studii medicale serioase, ci ca posibilitate de a ieși la cafea cu prietenii. Contraindicațiile în cazul celor care au diferite boli nu au fost luate în seamă]

Se pare că mesajul meu nu a ajuns la ea, pentru că nici nu a împlinit bine fiul ei 5 ani, că împreună cu soțul ei, au decis să-l vaccineze și au scris pe facebook că e alegerea copilului. Pentru că el vrea să iasă afară, să se joace cu copiii. Eu, cîteva zile, cînd am aflat (suspină) că mi-a fost vaccinat nepoțelul (neînțelegibil, suspine), vă rog frumos să mă scuzați, nu reușeam să mă adun, că mie mi-era clar că rezultatul spălării pe creier efectuate de către autorități în frunte cu fostul premier Florin Cîțu, care nu a avut nici o pregătire medicală și care (suspină), vă rog să mă scuzați un minut, și care spunea că să ne vaccinăm anticovid ca să ieșim la o cafea cu prietenii. Nu pentru că ar fi avut la bază studii medicale serioase. Din păcate rudele mele nu au raportat efectele adverse pe care le-au avut pentru că, o dată nu cred că ar trebui să facă acest lucru și în al doilea rînd ele încă își mai pun problema dacă a fost de la vaccin. Nu contează dacă mamei mele i s-a confirmat de către medic că a fost în urma vaccinării. Deci spălarea pe creier a avut succes.

Testele genetice nu sînt decontate de CAS. Trombofilia afectează foarte multe femei în România, pentru că se știe că aceasta e una din cauzele principale pentru care femeile nu pot concepe copii. Sînt foarte, foarte multe femei în România pentru care aceasta este una din cauzele principale pentru care nu pot concepe copii și se înțelege, adică e foarte ușor să faci niște legături, să-ți dai seama că foarte multe femei au fost presate să se vaccineze fără ca cineva să le sugereze măcar să facă teste genetice. Adică nu s-a gîndit absolut nimeni dacă cumva există vreo contraindicație la vaccinare.

[Am primit amenzi ce însumează 10000 lei pentru participare la proteste în pandemie]

Eu am ținut mai multe proteste în pandemie. Au fost proteste unde, ca să particip, trebuia să fiu și vaccinată, și cu mască, pentru că nu se accepta nici măcar testarea. Deci, nu contează că aș fi putut să fac ceva efect advers ireversibil care, cine știe, să-mi cauzeze chiar și moartea. Pentru că în cazul trombofiliei, cînd mergi la medic, trebuie să spui că eu s-ar putea să am sau am o rudă care are trombofilie, pentru că la operație tu poți să mori. Am luat amenzi de aproximativ 10000 de lei, dar ce mai contează. Deși am trimis și la poliție, jandarmerie și primărie că nu înțeleg de ce mă tot amendați pentru că nu există diferență între vaccinat și nevaccinat. Pentru că și unii și ceilalți se îmbolnăvesc de covid. În plus eu se poate să am contraindicații la vaccinare, exact ce am zis, din moment ce mama are trombofilie și se poate să am și eu. Dacă vrei să te legi de un medic care a omorît oameni în pandemie, nu poți, pentru că el e liniștit dacă a respectat protocolul. Dacă am fost amendată de jandarmi, chiar dacă eu nu am reprezentat nici un pericol pentru absolut nimeni, nu am avut covid, jandarmul e liniștit. Că el a fost la serviciu și a respectat un ordin. Nu poți face nimic legal să-l tragi la răspundere. Pentru că legile sînt de așa natură încît e protejat. Pentru că politicienii sînt în buzunarele industriei farma, care fac lobby puternic și au dat legile să favorizeze această industrie. Au contribuit spălarea pe creier, prin acea așa-zisă campanie de informare. De aceea această ieșire a mea nu înseamnă că m-aș aștepta la bine din partea politicienilor ci pentru că sper că mesajul meu va ajunge la suficienți oameni care să se protejeze ori de cîte ori autoritățile vor dori să facă experimente medicale pe o masă mare de oameni. De asemenea, îmi doresc ca adevărul să triumfe și cei care au fost responsabili de abuzurile din pandemie să răspundă pe măsură. Mai ales că după ce am spus o parte din această poveste, inclusiv pe canalul de youtube a lui Aurelian, au început să cenzureze astfel de informații. Cu alte cuvinte, nici măcar nu mi s-a permis să spun că în familia mea au fost efecte adverse, pentru că au fost platforme care au avut grijă să (neînțelegibil). Și mulțumesc frumos pentru că mi-ați dat posibilitatea să spun aceste lucruri. (aplauze)

Aurelian Popa: Mulțumim.

Mai citește:
Conferință a medicilor la Palatul Parlamentului: „Medicină bazată pe dovezi sau dictatură cu față medicală?”. Amenințări ale Colegiului Medicilor (video)
Vox populi. Reacțiile de pe facebook la cererea Colegiului Medicilor de a pedepsi medicii care au participat la conferința de la Palatul Parlamentului
Ordonanța pentru scutirea medicilor de malpraxis (video)
Feluri diferite de omorîre a oamenilor în vremea covid (video)
Institutul Național de Statistică dezvăluie: 112855 morți suplimentari în 2020 și 2021 comparativ cu 2019
112000 de români morți ca urmare a politicii sanitare a guvernului (video)
– alte articole despre problema coronavirusului la pagina covid-19.

2 gânduri despre „Ioana Coman, Palatul Parlamentului, 10 februarie 2023. Efect advers postvaccinare (video)

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.