Atacul de cord – arma serviciilor secrete (video)

Transcriere înregistrare:
– Nu vreau să spun nimic despre vaccin. Aș avea foarte multe de spus, dar din cauză că toți prietenii mei care s-au exprimat împotriva vaccinului au fost uciși…

– Pe scurt, în Germania încă nu știe nimeni, în SUA au fost uciși un mare număr de medici alternativi și oameni de știință, pretinzîndu-se că au fost sinucideri.

– Da, acum 3 ani, au trecut aproape 3 ani, am fost în Chicago la o mare conferință legată de autism, și prietenul meu foarte bun și apropiat, Jeff Bradstreet, era cercetătorul principal care studia cum se pot vindeca copiii care suferă de autism și a publicat multe studii despre pagubele pricinuite de vaccinuri și despre adjuvanții conținuți de acestea. El a menționat la această întîlnire din Chicago despre o nouă metodă de a vindeca creierele copiilor autiști și o săptămînă mai tîrziu a fost găsit împușcat, plutind în rîu [Știre din 2015 despre moartea lui Jeff Bradstreet – linc; vezi deasemeni articol în Washington Post: Doctor antivaccinist susținător al unor terapii primejdioase pentru autism găsit mort – linc]. Și știu că Jeff… dacă am cunoscut vreodată pe cineva care nu avea absolut nici o tendință de sinucidere, acela era Jeff. A fost interpretat ca sinucidere, dar știu de la angajați ai serviciilor secrete americane că este demult cunoscut că nu a fost sinucidere, ci o crimă făcută de specialiști. De atunci au fost deja peste 30 de medici și oameni de știință găsiți morți într-un mod asemănător. Unii pur și simplu au dispărut sau prin atac de cord prin inducție, care este o metodă preferată acum. Știu despre asta, am văzut cu ochii mei aceste aparate, seamănă cu un pistol, se trage în inimă cu microunde și provoacă imediat infarct. Prieteni care sînt în CIA mi-au arătat asta prin experimente pe animale, cît de avansate sînt aceste arme acum. Sînt cîțiva prieteni și cunoscuți care sînt în aceste cercuri, iar eu îmi fac gînduri unde se află numele meu pe această listă. Cît de sus sînt pus, dar acum încă trăiesc.

– Să sperăm că va rămîne așa!

– Dar cum am spus, ceea ce au toți în comun cei care au fost găsiți morți este lupta împotriva actualului program de vaccinare, este lupta împotriva unor toxine de mediu și folosirea unor metode foarte eficiente de vindecare nefarmaceutice. Există ceva în comun, sînt unele lucruri pe care nu le spun în amănunt aici în interviu

– Odată mi-au poruncit să găsesc o otravă care nu poate fi detectată. Ceva ce ar simula un atac de cord, ceva ce ar ucide și ar face ca victima să pară că a avut un atac de cord. Am găsit așa ceva.

Audiere în Senatul american, 1975:

– Poți trage o săgeată cu acest pistol?

– Da, domnule președinte. Și a fost dezvoltată o săgeată care poate pătrunde ținta fără ca ținta să poată observa.

– Otrava înghețată s-a transformat într-un fel de săgeată și a fost împușcată cu o viteză foarte mare, iar cînd a lovit persoana, otrava se dezgheța în trupul ei. Ar fi doar un mic punct roșu pe trup care ar fi foarte greu de detectat și nu ar fi nici un ac sau altceva de găsit.

– Ați adus vreunul din aceste dispozitive care ar fi permis CIA să folosească această otravă pentru a ucide oameni?

– Partea rotundă din partea de sus funcționează electric. Bateriile sînt în mîner. Se poate folosi o săgeată mică.

– Și săgeata însăși, cînd lovește ținta – victima simte ceva și simte că este pe cale să moară?

– A fost dezvoltată una specială (săgeată) care ar trebui să facă posibilă pătrunderea țintei fără a fi observată.

– Ca o unealtă de crimă, aceasta este maximul de eficiență pe care-l poți avea.

– Este o armă, o armă foarte puternică.

– Și otrava nu s-ar putea depista la autopsie?

– Da. Nu ar exista nici un mod de a depista că ținta a fost lovită. [Despre acest tip de armă dezvoltată de CIA găsim informații și pe saitul Europa Liberă – linc, cu subtitlul „arma infarct”]

(Tainele CIA – film din 1998 – Ralph McGehee, Phil Agee și alți foști ofițeri/agenți CIA)

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.