Autoritatea Electorală Permanentă m-a reînscris în corpul experților electorali

Am relatat pe acest blog despre procesul pe care l-am avut cu Autoritatea Electorală Permanentă, care mă exclusese din corpul experților electorali după ce, la alegerile din 6 decembrie 2020, fusesem amendat pentru că purtasem necorespunzător masca, încălcînd astfel regulile stabilite de guvern pentru așa-zisa luptă cu pandemia:
– Autoritatea Electorală Permanentă m-a exclus din corpul experților electorali
Am contestat decizia Autorității Electorale Permanente de a mă exclude din Corpul Experților Electorali
– Am contestat în instanță hotărîrea Autorității Electorale Permanente de a mă exclude din corpul experților electorali
Curtea de Apel Timișoara amînă procesul meu cu Autoritatea Electorală Permanentă
Curtea de Apel Timișoara a stabilit: Amenda pentru nepurtarea măștii nu poate fi temei pentru excluderea din corpul experților electorali
Recursul din procesul meu cu Autoritatea Electorală Permanentă. ÎCCJ respinge cererea de suspendare a procesului
Am cîștigat definitiv procesul cu Autoritatea Electorală Permanentă

Trebuie să spun că nici pînă azi n-am primit motivarea hotărîrii Înaltei Curți de Casație și Justiție pronunțată cu jumătate de an în urmă în acest proces. Pe portalul instanțelor apăruse însă faptul că recursul Autorității Electorale Permanente a fost respins și că hotărîrea acesteia de a mă exclude din corpul experților electorali a rămas anulată, cum hotărîse Curtea de Apel Timișoara. Prin urmare, am scris un e-mail către Autoritatea Electorală Permanentă în care am cerut să pună în aplicare hotărîrea judecătorească.

Am primit, tot prin e-mail, decizia pe care o alătur a Autorității Electorale Permanente, prin care sînt informat că am fost reînscris în corpul experților electorali. Decizia e semnată de Toni Greblă, președintele AEP, fost senator PSD de Gorj, fost judecător la Curtea Constituțională, fost membru în Comisia Parlamentară a Revoluționarilor, el însuși deținător de certificat de revoluționar din 1989. Vine la timp această decizie, chiar înaintea alegerilor din 9 iunie. Deci probabil voi putea participa la aceste alegeri în calitate de președinte ori locțiitor de președinte de secție de votare.

Autoritatea Electorală Permanentă mi-a plătit și cei 301 lei cheltuieli de judecată pe care mi-i datora.

Mai citește:
– Noua amendă primită de mine, ca locțiitor de președinte de secție de votare
Azi la Judecătoria Timișoara începe procesul legat de amenda luată de mine ca locțiitor de președinte de secție de votare
Judecătoria Timișoara respinge plîngerea mea împotriva amenzii luată ca locțiitor de președinte de secție de votare. Textul sentinței
Judecarea apelului la procesul meu pentru amenda luată ca locțiitor de președinte de secție de votare. Cererile mele de dovezi au fost respinse
După ce mi-a respins toate cererile de dovezi în proces, Tribunalul Timiș concluzionează: „apelantul nu a făcut dovada existenţei unei alte situaţii de fapt decît cea reţinută în procesul verbal de contravenţie, deşi sarcina probei îi incumbă”
– alte articole legate de probleme juridice apărute în perioada plandemiei la subpagina Covid-19 – Justiție.

Un gând despre „Autoritatea Electorală Permanentă m-a reînscris în corpul experților electorali

  1. udmr s-a legitimat ca neapartinand Statului Roman si nu vrea să respecte Constitutia Romaniei. (udmr) este singura formatiune etnica din Tara noastra, avand idei si activitate nationalist sovina, rasista, extremista. udmr s-a inregistrat ca persoană juridică română fără scop patrimonial, fără scop lucrativ, la Judecătoria Sect. 1, Bucureşti, prin Sentinţa Civilă nr. 45/PJ/1990 in conformitate cu Decretul nr. 31/1954 privitor la persoanele fizice şi persoanele juridice.Este inscrisa in Registrul National ONG la Asociații, nu la Uniuni (nr. inreg. 812/A/2003 in urma mutarii sediului la adresa actuala din sectorul 5, Bucuresti). I s-a aprobat sa-si pastreze denumirea. De ce nu s-a inregistrat la Uniuni, daca vrea sa se numeasca in continuare Uniune? Nefiind înregistrată ca partid politic (conform Legii nr. 14/2003, cap. IV) a devenit totusi membră a Partidului Popular European in 2007. Din 2015 udmr putea sa se inscrie ca partid politic si sa nu mai apeleze la exceptii. N-a facut-o.

    Art. 30, alin.(7) stabileste: „Sunt interzise de lege defăimarea ţării şi a naţiunii, îndemnul la război de agresiune, la ură naţională, rasială, de clasă sau religioasă, incitarea la discriminare, la separatism teritorial sau la violenţă publică, precum şi manifestările obscene, contrare bunelor moravuri.”

    Art. 40, alin.(2): Partidele sau organizatiile care, prin scopurile ori prin activitatea lor militeaza impotriva pluralismului politic, a principiilor statului de drept ori a suveranitatii, a integritatii sau a independentei Romaniei sunt neconstitutionale.si OUG 31/2002 privind interzicerea organizațiilor și simbolurilor cu caracter fascist, rasist sau xenofob și a promovării cultului persoanelor vinovate de săvârșirea unor infracțiuni contra păcii și omenirii. Udmr omagiaza criminali de razboi precum: Horthy, Albert Wass, Károly Kratochvil, Nyiro Jozsef.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.