Valeriu Miclăuș, Palatul Parlamentului, 10 februarie 2023. Soție bolnavă după vaccin anticovid (video)

La conferința medicilor de la Palatul Parlamentului, din 10 februarie 2023, domnul Valeriu Miclăuș povestește despre soția sa, care în urma vaccinului anticovid primit s-a îmbolnăvit. Filmare făcută de Aurelian Popa. Cu litere cursive între paranteze drepte am inserat subtitluri.

De la aceeași conferință am mai prezentat:
Dr. Oana Secară: Tehnologia ARN mesager – dezastru în prevenție și crimă perfectă (video)
Dr. Anca Nițulescu: „E vorba de o dezinformare medicală la nivel instituționalizat” (video)
Dr. Răzvan Constantinescu: Abuzurile din UMF Iași (video)
Dr. Adrian Cacovean: Frauda e mult mai mare și nu sînteți pregătiți să o acceptați. Nimeni n-a izolat vreodată vreun virus (video)
Dr. Carmen Oțelea. Abuzul medical în ultimii 3 ani (video)
Marius Mioc: Obîrșia covid și ieșirea din OMS. Antonio Andrușceac: Nu știu ce să vă răspund vizavi de oportunitatea de a ieși din OMS. Mitrea Dumitrina: Nu putem să ieșim din toate organizațiile, că asta ar însemna să facem un gard pînă sus în jurul României, și nu ar fi în regulă (video)
Dr. Geanina Hagimă: Acțiunea covid: Premeditare, fraudă și trădare (video)
Dr. Dragoș Dinulescu: Fapta președintelui Iohannis se încadrează la înaltă trădare (video)
Dr. Sorin Muncaciu (deputat AUR): Pentru a se aproba vaccinul s-a desființat comitetul pentru siguranță al Agenției pentru Alimente și Medicamente din SUA. În viitor vaccinurile cu ARN mesager vor fi aprobate fără studii de toxicitate și eficiență (video)
Dr. Damian Baciu: „Organizația Mondială a Sănătății trebuie interzisă în România… Ceea ce s-a întîmplat în țară și în întreaga lume, este un dezastru, care nu mai poate fi mușamalizat” (video)
Dr. Alexandru Paul: „Avem de a face cu malpraxis de sistem” (video)
Ioana Coman. Efect advers postvaccinare (video)
Aurelia Druțu. Mamă moartă în spital, test PCR negativ dar trecută la covid (video)
Doina Murgociu povestește despre fiul ei Eduard Valentin Gherebe mort după vaccin anticovid. Bianca Volosciuc: Din 1979 OMS a reproiectat lista de codificare a bolilor și a eliminat posibilitatea de a se trece pe certificate moarte datorată vaccinării (video)
Adriana Nuțu, Palatul Parlamentului, 10 feb 2023. Frate ucis de kaletra (video)

Transcriere înregistrare:
Aurelian Popa: Așadar, cred că mai avem un apel telefonic. Domnul Miclăuș Valeriu. Despre soție.
Geanina Hagimă: Sînteți pe spicăr. Vă mulțumim foarte mult pentru că ați intervenit. Vă rugăm. Ascultăm mărturisirea dumneavoastră.

[Soția a făcut vaccinul ca să poată circula]

Valeriu Miclăuș: Da. Mă numesc Miclăuș Valeriu Liviu, locuiesc în orașul Oradea și soția mea Miclăuș Elisabeta a dorit să facă acest ser. Să facă această injectare pentru a avea liberă circulație. Am întrebat de ce vrea să facă. Pentru că să poată circula prin oraș, prin magazine…
Geanina Hagimă: Și a crezut că o poate ajuta acest produs și a ales să se vaccineze.
Valeriu Miclăuș: Da. Nu. Vaccinul era, sau serul ăla era condiționat. Dacă-l faci poți să circuli pe unde vrei. Deci pentru circulație, ca să poți circula.
Geanina Hagimă: Am înțeles. Cu ce s-a vaccinat soția dumneavoastră?

[După vaccin, a zis că așa o doare că s-o las să moară]
Valeriu Miclăuș: Pe 10 april a făcut un ser Moderna la maternitatea din Oradea. După ce a făcut serul, 2 zile a mai fost bine, liniștită… și pe urmă a crescut temperatura și toate oasele și carnea a zis că așa o doare că s-o las să moară. Că nu mai vrea să trăiască, așa dureri mari. (neînțelegibil) algocalmin și i-a crescut temperatura, 39-40.
Geanina Hagimă: Cît timp a avut astfel de simptome?
Valeriu Miclăuș: 10 zile a durat (neînțelegibil). Spunea mereu că să nu-i mai fac nimic dar s-o las să moară.
Geanina Hagimă: Deci a făcut o doză de Moderna și a avut aceste simptome, cu temperatură, cu…
Valeriu Miclăuș: 38-39. Dureri insuportabile. Și am spus că chem salvarea și o duce. Și a spus să n-o duc, că o duce în spital, o va lega de mîini și picioare și o va omorî. O va întuba și o va omorî. Și n-am dus-o. De ce? (neînțelegibil) că eu știam că ei fac treaba asta, că am văzut cum se face cu bolnavi în spital.
Geanina Hagimă: Și după cele 10 zile de astfel de probleme, cum a evoluat?

[I-am dat suc de păpădie și de urzici și și-a mai revenit după 10 zile]
Valeriu Miclăuș: Am folosit în timpul ăsta, că era în april. Am folosit foarte mult suc de frunze de păpădie, crud, și suc de urzici îi dădeam să beie foarte mult. Și după 10 zile am reușit s-o stabilesc cumva să nu mai aibă așa mare temperatură. Și atuncea într-o vinerea dimineața, las că acum nu mai are temperatură, e O.K., s-a sculat să se ducă la internet. Că din ziua cînd s-o îmbolnăvit n-o mai fost la internet pînă atuncea. Na, acum am zis că deși am plecat, că voiam pe la 7 să plec la autobuz, zic lasă în pace internet că acum te faci (neînțelegibil) îi iei de la mine. Și atuncea eu am plecat (neînțelegibil) pe la 8-9 am sunat să văd ce face, nu dă răspuns. Am sunat la 10, nu mi-o răspuns…
Geanina Hagimă: Îmi cer scuze. Nu se aude foarte clar. Aș vrea să rezumați așa, cam ce s-a întîmplat cu acele 10 zile. Am înțeles că a scăzut temperatura în urma tratamentelor aplicate. Și și-a revenit complet soția dumneavoastră?
Valeriu Miclăuș: Nu. Dureri. A mai avut temperatură, dar nu a mai avut așa mari, insuportabile.
Geanina Hagimă: Dureri, unde?
Valeriu Miclăuș: N-o mai avut așa dureri insuportabile.
Geanina Hagimă: Am înțeles.
Valeriu Miclăuș: Deci ca să nu le poată suporta. S-o mai liniștit. S-o mai liniștit. Și temperatura, și durerile.
Geanina Hagimă: Da. Ce diagnostic i s-a stabilit? A fost văzută de un medic în final?
Valeriu Miclăuș: Nu, că a spus că dacă chem salvarea, o aduce și o bagă la intubare legată de mîini, picioare și o omoară. Deci, nu, a spus că nu, mai prefer să moară atunci acasă decît să chem salvarea.
Geanina Hagimă: Am înțeles. Și-a revenit soția dumneavoastră? În prezent este sănătoasă, bine?
Valeriu Miclăuș: (neînțelegibil) 8 minute. Și atunci dimineața, pe la 10-11 am sunat, a răspuns. La 12 am fugit acasă. Am ajuns acasă…

[Acum soția cu chiu cu vai poate merge pînă la toaletă]
Geanina Hagimă: Mă scuzați, să știți că nu se aude foarte bine și ar trebui rezumat totul. Vă întreb acum: soția dumneavoastră este bine? Iar pe viitor o să vă cer niște acte medicale să-mi trimiteți, ca să mă informez mai bine despre cazul dumneavoastră. Deci acum, soția dumneavoastră este bine, și-a revenit?
Valeriu Miclăuș: Am continuat cu tratamentul natural și ulterior a început să ridice piciorul (neînțelegibil), mîna nu (neînțelegibil).
Geanina Hagimă: Deci nu este bine soția dumneavoastră. Este imobilizată, înțeleg.
Valeriu Miclăuș: E acasă, la pat. Dar și-a revenit piciorul drept și cu chiu cu vai se ridică și poate să meargă pînă la toaletă și înapoi în pat.
Geanina Hagimă: Am înțeles. Deci, a avut ceva probleme de sănătate înainte să se vaccineze?
Valeriu Miclăuș: Înainte, nu pot să zic. Na, că fiecare om nu pot să zic că e 100% bolnav sau 100% sănătos. Dar n-a avut problemele pe care le-a avut după vaccin, de genul ăla.
Geanina Hagimă: Ce vîrstă are soția dumneavoastră?
Valeriu Miclăuș: Acuma va fi, în martie, 67 de ani.
Geanina Hagimă: 67. Și probleme de sănătate anterioare?
Valeriu Miclăuș: Păi, în viața ei, de cînd a fost ea în viața ei a fost cu tensiune. Toată viața. Dar nu mare. Tensiune, că ei i se măsura tensiunea.
Geanina Hagimă: Da. Vă mulțumim foarte mult. O să mai vorbim altă dată. Să mă informez mai bine asupra cazului. Este clar că aceste probleme au apărut la scurt timp după vaccinare. Deci cu siguranță au legătură.
Valeriu Miclăuș: Doamna doctoriță Turdaș (?) care a fost la maternitate la spitalul județean din Oradea de servici a spus că a făcut tromboză, toată e plină de cheaguri. Și eu văd cheagurile, tromboze ca boabele de fasole pe sub piele.
Geanina Hagimă: Am înțeles.
Valeriu Miclăuș: Deci a făcut tromboză după vaccin. După nebunia asta.
Geanina Hagimă: Da. Vă mulțumim foarte mult, este un act de curaj din partea dumenavoastră că ați vorbit. Și ținem legătura ca să mă informez mai bine asupra cazului dumneavoastră, să-l prezentăm mai coerent pe viitor. Vă mulțumesc.
Valeriu Miclăuș: Doamnă, un minut. Deci am întîlnit la piață un prieten care mi-a spus că (neînțelegibil) după medicamente, cu vaccinuri și la 3 zile l-am îngropat și a murit. Deci pur și simplu a murit după 3 zile.
Geanina Hagimă: O să luăm legătura și cu prietenul respectiv. Vă mulțumesc frumos. Numai bine.

Mai citește:
Conferință a medicilor la Palatul Parlamentului: „Medicină bazată pe dovezi sau dictatură cu față medicală?”. Amenințări ale Colegiului Medicilor (video)
Vox populi. Reacțiile de pe facebook la cererea Colegiului Medicilor de a pedepsi medicii care au participat la conferința de la Palatul Parlamentului
Cum miliardele de dolari consacrate luptei cu covidul au făcut spitalele să prioritizeze tratamente care au omorît mai degrabă decît au vindecat pacienți
Ordonanța pentru scutirea medicilor de malpraxis (video)
Feluri diferite de omorîre a oamenilor în vremea covid (video)
Institutul Național de Statistică dezvăluie: 112855 morți suplimentari în 2020 și 2021 comparativ cu 2019
112000 de români morți ca urmare a politicii sanitare a guvernului (video)
– alte articole despre problema coronavirusului la pagina covid-19.

Un gând despre „Valeriu Miclăuș, Palatul Parlamentului, 10 februarie 2023. Soție bolnavă după vaccin anticovid (video)

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.