TVR 22 decembrie 1989. Petre Mihai Băcanu: Cînd am ieşit din închisoare, am sărutat pămîntul românesc (video)

Actualizare 5 septembrie 2010: Înlocuire înregistrare de pe trilulilu.ro cu înregistrare de pe youtube şi trimitere la pagina TVR în decembrie 1989.

Apariţia lui P. M. Băcanu la TVR în 22 decembrie 1989.

Transcriere înregistrare:
00:02 Mircea Dinescu: Fraţilor, concetăţenilor, prieteni. Sînt alături de Petre Mihai Băcanu, care acum o jumătate de oră a ieşit din beciurile securităţii. Aş vrea să vă spună cîteva cuvinte.
00:16 Petre Mihai Băcanu: Stimaţi telespectatori şi concetăţeni, emoţiile mele sînt extraordinar de puternice. Acum 2 ore cînd am ieşit din închisoare, primul gest care l-am avut, am sărutat pămîntul românesc. Poate voi avea ocazia să vă mai povestesc cîte ceva, acum tot ce vă rog este să aveţi înţelegere faţă de toate cîte se întîmplă în ţara noastră, să se acţioneze cu calm, pentru că pentru ceea ce am luptat noi, iată că s-a realizat. În linii mari, am fost arestat acum un an de zile, am scos un ziar care s-a numit „România”, organ al alianţei „R” pentru restructurare, reconstrucţie şi redresare. Vă mulţumesc.

Pentru alte înregistrări din emisiunea televizată din decembrie 1989 vezi pagina TVR în decembrie 1989

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.