Donald Trump, părintele vacsinurilor antic0vid (video)

Un votant a lui Donald Trump își exprimă dezamăgirea față de acesta. Am tălmăcit intervenția sa pentru cititorii acestui blog.

Transcriere înregistrare:
00:00 Trump a fost întrebat pînă la urmă despre certificatele de vacsinare și pretenția de a trebuie să arăți certificatul de vacsinare ca să poțo mînca la un restaurant. Răspunsul său nu mai are nevoie de lămuriri.

00:07 Maria Bartiromo (înregistrare din emisiune Fox News): Aș vrea să vă știu părerea despre nevoia de a dovedi că ești vacsinat cînd mergi la restaurant sau prăvălie. Ce gîndiți despre obligativitatea măștilor care se reinstituie? Acum, Agenția Federală (FDA) a aprobat a treia doză de vacsin antic0vid, care e recomandată celor deja complet vacsinați. Veți lua a treia doză de vacsin?

00:34 Donald Trump: Lăsați-mă să spun. Sînt mîndru de vacsin. Se presupunea că nu vor apărea vacsinuri mai repede de 3-5 ani. Am stăruit la Agenția Federală. Nimeni n-a vorbit la Agenția Federală la fel ca mine. Ei nu mă simpatizează prea mult. Avem un vacsin care cred că a salvat milioane de vieți în întreaga lume. Cred că avem o situație ca la gripa spaniolă din 1917. Asta cred. Poate 100 sau 50 de milioane de oameni. Sînt foarte mîndru de vacsin. Și eu m-am vacsinat. Pe de altă parte unii nu vor să se vacsineze. Cînd eu eram președinte nu exista această problemă că oamenii nu vor să se vacsineze. Ei nu se vacsinează fiindcă nu au încredere în Biden și în administrația Biden. Cînd eu eram președinte nu existau oameni care să protesteze împotriva vacsinurilor. Gîndiți-vă la asta! Toată lumea voia vacsin. Și facem acum peste 1 milion de vacsinări zilnic. Actualul președinte face treabă proastă cu c0r0navirusul, C0r0navirusul s-a întors. Dacă asta s-ar fi întîmplat în perioada mea… La sfîrșitul mandatului meu c0r0navirusul era practic sfîrșit. Acum revine prin „delta” sau cum vor s-o numească. Oricum îl numesc, virusul chinezesc revine. Cum face treabă bună? A făcut treabă proastă cu SARS, cu H1N1 (viruși mai vechi). O treabă mizerabilă, o glumă de lucrare. Dintr-o dată se spune că se face treabă bună. Eu sînt cel care a făcut treabă bună, eu sînt cel care a procurat toate echipamentele, eu sînt cel care a realizat vacsinurile, eu sînt cel care a făcut treabă bună. Vă închipuiți că dacă aș fi fost președinte și (virusul) ar fi revenit, iar nivelurile ar fi fost la fel de rele ca acum, presa m-ar fi tocat.

02:19 El nu numai că arată zero preocupare pentru lucrătorii medicali care au lucrat pentru el și sînt siliți să se vacsineze ori pentru muncitorii care l-au votat. El vede oportunitatea ca un vînzător de mașini folosite, să facă reclame la produsele sale, și minte că unii nu vor vacsin fiindcă Joe Biden e președinte.

02:39 Donald Trump: Cînd eu eram președinte nu exista această problemă că oamenii nu vor să se vacsineze. Ei nu se vacsinează fiindcă nu au încredere în Biden și în administrația Biden. Cînd eu eram președinte nu existau oameni care să protesteze împotriva vacsinurilor. Gîndiți-vă cum era!

02:53 El nu spune că îi susține pe protestatari ci zice că dacă ar fi președinte n-ar exista proteste. Ăsta e conducătorul opoziției pentru libertate din America, care e probabil cel mai popular om de pe planetă, întrebat despre cea mai importantă problemă de pe planetă, care influențează Australia, Marea Britanie, New York, Los Angeles, în curînd toate cele 50 de state (ale SUA). Și lui nu-i pasă de problema asta. Nu dă doi bani pe tine. Încerc să spun asta oamenilor de un an. Pentru că am ascultat ce spune și pot să-i spun că nu-i pasă. Acum în sfîrșit a răspuns la o întrebare evitînd răspunsul la întrebare. A făcut reclamă la vacsinul său ca un vînzător de mașini folosite. Eu, eu, eu, eu eu, dar nerăspunzînd deloc (la întrebarea pusă).

03:34 Donald Trump: Eu sînt cel care a făcut treabă bună, eu sînt cel care a procurat toate echipamentele, eu sînt cel care a realizat vacsinurile, eu sînt cel care a făcut treabă bună.

03:40 E atît de mîndru că a grăbit vacsinarea pentru public, e atît de mîndru că a promovat testările în masă, e atît de mîndru că a făcut rost de aparate de respirat. Ăsta este omul. Știu că oamenii nu-și dau seama, că are mulți fani. Toată lumea acționează fascinată. Cînd e un eveniment sportiv, „vai ce tip fain este”. Sînt postere cu el alături de Nikola Tesla și John F. Kenneddy Jr. stînd într-o conductă de apă subterană. Oamenii ăștia nu sînt preocupați de realitate, de ceea ce a spus și a făcut. Asta devine o mare problemă. Republicanii moderați sînt tot atît de răi ca și republicanii lui Bush, chiar dacă cred că sînt altfel. Cu atitudinile parlamentarilor despre Afganistan… Uită de Afganistan! Trebuie să arăți acte ca să poți sta la un restaurant în New York, cel mai mare oraș din țara noastră. Asta e o problemă mai importantă Și nimeni nu-l întreabă despre asta pe președinte. Nici n-am fi știut cît de puțin îi pasă dacă Maria Bartiromo n-ar fi întrebat. Tuturor celorlalți le-a fost frică să-l întrebe pe președinte. Cum ar putea fi el un conducător eficace al acestei mișcări dacă el nu analizează această problemă importantă? Nu este! Nu este un conducător eficace! Te-a condus în 2020 cu  măsuri de izolare socială, operațiunea „warp speed” (de aprobare grăbită a vacsinurilor), ponegrirea Suediei. te-a condus spre eșecul evenimentului de la Capitoliu. Nu e un conducător eficient! Serios! Poți găsi scuze pentru tot ce am spus, dar dacă aduni cei mai proști conservatori de la orice organizație, 1000, nu dintre cei mai buni sau răi conservatori, și îi întrebi același lucru: ce credeți despre faptul că trebuie să arăți acte ca să ai voie să stai la un restaurant, în New York? Oricare dintre aceștia va răspunde la întrebare mai bine decît Donald Trump. Serios, a fost cel mai prost, fals și evaziv răspuns pe care l-am auzit vreodată.

05:06 Maria Bartiromo: Vreau să vă știu părerea despre nevoia de a dovedi că ești vacsinat cînd mergi la restaurant sau în unele prăvălii.

05:14 Donald Trump: Vedeți, cînd eu eram președinte nu exista această problemă că oamenii nu vor să se vacsineze. Ei nu se vacsinează fiindcă nu au încredere în Biden (MINCIUNĂ) și în administrația Biden. Cînd eu eram președinte nu existau oameni care să protesteze împotriva vacsinurilor. Gîndiți-vă cum era!

05:29 Fapt e că acest om nu e privit critic de mișcarea conservatoare, e idolizat ca un mîntuitor al omenirii, cînd de fapt este exact opusul și îți spune că e opusul și îți spune atît de limpede că nu îi pasă deloc.

05:44 Donald Trump: Mi se cere să fac serviciu de comunicare publică, să îndemn oamenii spre vacsinare. Într-un fel eu sînt părintele vacsinului.

05:51 Subliniezi faptul că nu-ți pasă. Tu devii problema. Deși apoi a vorbit bine despre a treia doză, a spus că Pfizer o promovează pentru bani, ăsta fiiind vechiul Trump pe care-l iubim.

06:03 Maria Bartiromo: Revin la ideea celei de-a treia doze.

06:07 Donald Trump: Asta îmi miroase ca o operațiune de cîștig de bani pentru Pfizer. Gîndiți-vă la banii implicați. Zeci de miliarde. Ce afacere bună e asta!

06:21 Sînt criticat pe multe pagini pentru că sînt cel care face analiză adevărată. Nu sînt la ordin, nu fac parte dintre fani. Nu stau pe margine fluturînd lozinci ca o majoretă, ci fac analiză adevărată a știrilor. Nu fac doar propagandă, cum fac alte saituri. Am scris cum Trump ar putea deveni unul din mlaștina marilor firme farmaceutice. A primit 1 milion de dolari de la Pfizer pentru ceremonia sa de inaugurare, l-a numit pe Alex Azar, lobbyist al industriei farmaceutice, ca șef al serviciului de sănătate din SUA și toată lumea știa că vei asculta de industria farmaceutică cînd pui un lobbysy al ei în această poziție. Sînt taine cunoscute, există o platformă pe internet accesibilă oricui care arată donațiile făcute de industria farmaceutică. Donald Trump era acolo pe locul doi, după Joe Biden. Unii îmi spun că sînt propagandist camuflat. Nu sînt eu cel care ia bani de la industria farmaceutică. Donald Trump este, sînt republicanii și sînt democrații. Știam toți că cele 2 partide sînt corupte, dar Donald Trump a spus că se luptă cu corupții. În mare parte a devenit unul dintre ei, și în unele cazuri o versiune mai rea a lor. Și voi nu vă dați seama. Asta devine o problemă. Eu m-am schimbat ori Donald Trump a devenit din sceptic al vacsinurilor agent de vînzări și majoretă a lor? (în imagine, articol New York Times: Președintele Trump despre vacsinuri, de la sceptic la majoretă) De ce parte a fost în 2016? A luat toți acești bani de la industria farmaceutică, a numit în funcții oamenii acestei industrii, a emis ordine executorii în favoarea vacsinului antigripal. Dintr-odată s-a prefăcut din sceptic în cel mai mare agent de vînzări de pe planetă. Și voi îl susțineți. Îmi pare rău, dar nu sînteți mai buni decît republicanii lui George Bush. Sînteți la fel de răi și eșecul din Afganistan îl dovedește. Iar George Bush, așa mincinos cum era, ni l-a dat pe Clarence Thomas, probabil cel mai bun judecător de la Curtea Suprewmă pe care l-am avut vreodată. Donald Trump pretindea că salvează America și ne-a dat-o pe Amy Coney Barret, care a susținut vacsinarea obligatorie a studenților la Universitatea din Indiana. Și pentru că nu fac doar propagandă și nu mă port ca o majoretă de liceu, ca mulți alții, am știut asta și am atras atenția de anul trecut că Amy Coney Barret a susținut măsurile orweliene de izolare socială. Pregătește președintele Trump America pentru eșec (titlu unei postări din 21 septembrie 2020 care apare pe ecran) Am văzut asta cu mult înainte și fiindcă ea deja își dase verdictul pentru asemenea probleme. Și Brett Kavanaugh, pe care toți îl iubiți și l-ați susținut cînd a avut nevoie de ajutor, a fost de partea Centrului de Control al Bolilor în problema moratoriului evacuării chiriașilor, care distruge proprietarii din țară, pregătind noua eră cînd nimeni nu mai stăpînește nimic în țara asta cu excepția marilor corporații care își pot îngădui asemenea pierderi. Nu vreau să mă bat pe spate cu aceeași tîmpiți de pe instagram care spun cam așa: „Acum e doar spectacol, fiindcă John F. Kenneddy Jr. va veni să salveze lumea. Trump e eroul meu! Am o păpușă!”. Am înțeles. E mișto. Nu vrei să înfrunți realitatea, nu faci analize reale ca mine și halucinezi că Donald Trump e o ființă supranaturală care va salva lumea, ca în filmul „Transformers”. Asta e mișto. E cam ce făceam la grădiniță. Ești o femeie de 35 de ani care face asta acum. E mișto. Ăștia sînt oamenii care mă numesc propagandist camuflat. M-au numit propagandist camuflat cînd am spus asta: În martie 2020, înainte să se ia măsurile de izolare socială, am zis că vor folosi asta pentru a impune dictatura medicală, vacsinare obligatorie, opriri de activități impuse de guvern, guvern autoritar, chiar și cenzură mărită. Viața nu va mai fi la fel și Trump nu are vreun plan magic ca să te salveze. Am spus asta înaintea celor „15 zile pentru a încetini răspîndirea” (virusului) Și știți cine mă ura pentru ce am spus? Nu erau libertarzii la care te-ai aștepta, erau cîțiva urmăritori, susținbători ai lui Trump și oameni obsedați de acest ins, care erau furioși că le spusesem adevărul, că (Trump) nu are vreun plan să te salveze. Nu am spus cu răutate, am intenționat să fie o inspirație. Trebuie să acționezi. Trebuie ca în mod pașnic și legal să nu te supui. Nu poți doar să stai pe canapea mîncînd porumb și halucinînd că John F. Kenneddy Jr. îți va salva viața. Este jalnic, stînjenitor și e același lucru pe care l-au făcut bolșevicii cu opoziția controlată prin „Operațiunea Încredere”, cînd au spus unui grup de petrioți că niște generali de armată îi vor salva și ei nu trebuie să facă nimic, că altfel ar ajunge în Gulag și țara va fi prelată de comuniști. Este tactica copiată din manualul opoziției controlate, pe care voi tîmpiților o urmați, motiv pentru care mereu greșiți și sînteți în urma evenimentelor și salivați după politicieni de felul lui Donald Trump, pentru care de altfel și eu am votat. L-am susținut. Am făcut jurnalism adevărat și analize cînd presa principală îl distrugea. Dar în 2020 el s-a schimbat. Și acum, cînd avem nevoie de un conducător care să se lupte cu adevărat pentru libertate și să ia o atitudine clară, el nici nu răspunde la o întrebare despre impunerea vacsinurilor. În loc de asta, el se laudă cum a salvat 100 de milioane de oameni de o molimă precum gripa spaniolă prin grăbirea vacsinurilor și presiuni asupra Agenției Federale. El este acum „domnul Big Pharma” și pare chiar să fie împotriva celor care protestează. A spus: dacă eu aș fi fost președinte, nici n-ar fi existat proteste. Ei nu vor să se vacsineze din pricina lui Joe Biden. E un mincinos!

10:54 Donald Trump: Știți, cînd eu eram președinte nu exista această problemă că oamenii nu vor să se vacsineze. Ei nu se vacsinează fiindcă nu au încredere în Biden și în administrația Biden. Cînd eu eram președinte nu existau oameni care să protesteze împotriva vacsinurilor. Gîndiți-vă cum era!

11:09 Ori și-a pierdut mințile, precum Joe Biden, ori e un escroc, ori ne-a trădat. Nu știu, trebuie să-ți faci părerea proprie. Dar cea mai puțin probabilă variantă e aia pe care o susțineți pe toate paginile de propagandă: El e eroul care ne va salva! Cum ne va salva cînd el a fost președinte în 2020 și nu ne-a salvat de măsurile de izolare socială? Știu că nu faceți jurnalsm adevărat, dar în aprilie, cînd Suedia a hotărît să nu impună măști sau izolare socială, președintele Trump făcea propagandă comunistă, spunînd că izolarea socială e bună, izolarea socială e bună, Suedia e rea, Suedia e rea.

11:44 Donald Trump: Ce e rău că am închis unele activități? Am salvat milioane de vieți! Multă lume zice să nu suferim. Să suferim! Întrebați-i cum o duc în Brazilia. E un bun prieten al meu. N-o duc bine. Ați auzit de Suedia, da? Întrebați-i cum o duc. Am salvat milioane de vieți!

12:02 Alți formatori de opinie conservatori l-au urmat, fiindcă oamenii n-au o identitate a lor. N-au creier propriu. Devin personaje precum cele cu care faceți mișto de liberali. Ăștria sînteți voi. N-aveți gîndire proprie. Sînteți păcăliți de orice truc, orice capcană, orice artificiu de vorbire, orice izolare socială, orice narativă. Nimeni nu vrea să vă audă vorbind 20 de minute despre Afganistan. Cui îi pasă cum arată oglinzile lor? Aveți oglinda George Floyd, oglinda satanică generală, vă suprasexualizați copiii la parade de mîndrie homosexuală. Știți asta. Și credeți că aveți vreo democrație de răspîndit în Afganistan? Voi, care nu credeți că există democrație aici, după alegerile din 2020? Voi sînteți fățarnicii despre care tot vorbiți. Sînteți la fel de răi ca liberalii ori ca republicanii lui Bush. Știu că nu asta vor oamenii să audă, dar este ceea ce trebuie să audă. Fiindcă nu sînt doar stîngiștii și falșii republicani care acaparează această țară și trădează milioane de oameni care caută o conducere. Voi ați devenit falșii republicani despre care mereu vorbiți. La fel a devenit Trump. Nominalizarea sa pentru judecător la Curtea Supremă e grețoasă. Oamenii aleși de el pentru serviciile secrete folosesc legea „Patriot Act” a lui George Bush probabil împotriva ta, numindu-te pe tine terorist. Și tu încă mai crezi narativa acțiunilor peste hotare pe care a folosit-o George Bush ca să irosească trilioane de dolari în Afganistan și care se pare doar a revigorat culturile de mac și negoțul mondial cu heroină pe care talibanii îl stîrpiseră și a risipit bani care ar fi fost buni în țara noastră? Voi salivați după vacsinul Moderna și agentul de vînzări a vacsinurilor Ronald Reagan? Cînd Reagan a fost cel care a dat legea despre vătămările în urma vacsinurilor copilăriei, care a deschis calea pentru firma ca Pfizer și Moderna să nu fie răspunzătoare pentru vătămările pricinuite de produsele lor? Acele produse pentru care salivează Donald Trump? Ăștia vă sînt idolii? Nu-i de mirare că țara asta se prăbușește. Nu e vina talibanilor ori a liberalilor, ci a voastră!

13:45 Donald Trump: Mi se cere să fac serviciu de comunicare publică să determin lumea să se vacsineze. Uite, într-un fel sînt tatăl vacsinurilor fiindcă am stăruit pentru ele.

13:53 Voi sînteți falșii republicani! Voi sînteți șerpii din epoca Bush! Voi sînteți propagandiștii! Nu vreți să relatați aceste fapte. Donald trump, conducătorul Partidului Republican și de fapt conducătorul lumii libere, sînt milioane de oameni în întreaga lume care se uită la Trump pentru îndrumări, fiindcă el a fost atîta vreme tipul pe care toți îl iubim, a fost întrebat despre certificatele de vacsinare și a evitat răspunsul. A dat răspunsul opus. Lui nu-i pasă de tine. Și cu cît mai multă vreme vă trebuie ca să înfruntați această realitate, cu atît mai mult el și politicieni ca el au motivație să continue să vă mintă și să vă trădeze Pentru că vă place asta. El e agentul de vînzări și voi cumpărați ceea ce oferă. Va fi nevoie de mai mult decît de un agent de vînzări ca să salveze această țară, dacă agentului de vînzări efectiv nu-i pasă de problema principală a acestei țări.

14:37 Simpatizant Trump, ianuarie 2021: Sînt 100% sigur că Donald Trump va fi președinte în următorii patru ani. (după ce prima minciună a căzut:) Donald trump va reveni la postul său în august!

14:45 Dacă vă amintiți, măsurile de izolare socială n-au început în 2021. Ele au început în 2020, cu un președinte republican și un Senat republican. Și dacă n-a putut opri măsurile atunci, ce vă face să credeți că le va opri acum, dacă agentul de vînzări are cîștig de cauză? E ca morcovul ținut în vîrful unui băț ori ca o roată de hamster, și voi nici nu vă dați seama ce ați devenit. Lucrurile astea probabil nu vreți să le auziți. Vă place mai mult să fac mișto de cei de stînga, să fac reportaje despre dictatura medicală. Dar ăsta-i mesajul pe care oamenii trebuie să-l audă. N-am pretenții de la Joe Biden. Nu m-ar mira dacă într-o zi s-ar căca în pantaloni și ar fi dus afară din biroul său. Dar cînd echipa mea și oamenii cărora le pasă de libertate și constituție sînt înșelați de propagandiști cărora le pasă mai mult de bani, faimă și popularitate decît să facă reportaje adevărate, să respecte acuratețea faptelor și să ceară răspundere din partea oamenilor noștri, tabăra noastră va fi dată deoparte. Vom ajunge precum Canada, Marea Britanie și Australia, cu amîndouă partidele fiind mizerabile. Și deja s-a ajuns aici. Au tipărit trilioane de dolari în 2020 și republicanii s-au lăudat cu asta. Ne iau impozit pe venit în fiecare an. Cu adevărat sînt deja atît de răi. Și vor deveni și mai răi pentru că voi aplaudați ca focile și halucinați cu teorii despre vrăjitorul magic care vă va salva. E vremea să vă treziți Dumnezeu să vă binecuvînteze pe voi, familia voastră, America, lumea. Mulțumesc că m-ați ascultat și transmiteți filmarea celor care au nevoie s-o vadă. E timpul ca noi să fim schimbarea pe care o vrem în țară. Trebuie să încetăm să mergem prin lume să spunem altora ce să facă și să postăm fotografii din alte țări. Dacă vrei să pui fotografii din altă țară, vorbește de Australia. Ce se întîmplă acolo e o nebunie. Dar țara noastră e importantă. Să ne concentrăm o dată la ce se întîmplă aici. Liberali și republicani, concentrați-vă la noi înșine! Vă rog. Acum e vremea. Dumnezeu să vă binecuvînteze și să aveți o zi bună!

Mai citește alte articole despre problema c0r0navirusului la pagina c0vid-19.

4 gânduri despre „Donald Trump, părintele vacsinurilor antic0vid (video)

  1. alo,domnu,
    trump has left the building!
    mai bine sa discutam despre WTC7 si 11 septembrie:

    47 de etaje,cladirea roshiatica din stanga turnurilor gemene,
    nici un singur avion si totusi a cazut…..
    (are legatura cu covid:
    sunt aceeasi CONSPIRATORI,
    „statul paralel”).

  2. Pentru cei care nu au inteles nici acum „jocul” pe care este nevoit Trump sa il faca…nu cred ca mai e ceva de spus, ..cautati informatii, exista, si veti afla de ce a facut acel comentariu…are legatura cu vaccinarea soldatilor si cu faptul ca asa va forta Big farma sa faca public continutul serului…totul are noima…nu este fara pacat dar mesajele si gesturile lui nu sint pentru toata lumea.Unii le inteleg altii, le condamna..dar asta nu inseamna ca este de partea…raului.

  3. „c0r0navirusul ,vacsinurilor ,antic0vid”
    se pare ca va incearca paranoia:
    spunetzi „vagginare” daca va convine!
    FOLOSIREA akismet
    contravine legilor,e instrument de cenzura.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.