Noua amendă primită de mine, ca locțiitor de președinte de secție de votare

La alegerile din 6 decembrie 2020 am fost locțitor de președinte de secție de votare la secția 123 Timișoara. Cu acest prilej am primit o nouă amendă, findcă am purtat o mască de protecție ruptă și n-am vrut s-o schimb la cererea jandarmului. De fapt, aveam o mască din care păstrasem un singur strat din cele 3, pentru a putea respira mai ușor. Cînd jandarmul mi-a spus să-mi schimb masca, am refuzat, spunînd că nu are competența să se pronunțe asupra calității măștii pe care o port. Pentru a avea un temei legal, jandarmii au adăugat la procesul verbal și că masca nu mi-a acoperit nasul și gura „în totalitate”.

În rest alegerile au decurs fără probleme deosebite în secția mea.

Mai citește:
– Am fost amendat la mitingul împotriva restricțiilor covid de la Timișoara
– Încă o amendă, primită de mine prin poștă
Am contestat amenzile primite de la jandarmerie. Îl cer ca martor în apărare pe Nelu Tătaru, ministrul sănătății. Deasemeni, cer expertiză judiciară pentru a se stabili dacă obligația de a purta măști în aer liber este o măsură care să micșoreze riscul asupra sănătății populației
– alte articole despre problema coronavirusului la pagina covid-19.

Un gând despre „Noua amendă primită de mine, ca locțiitor de președinte de secție de votare

  1. ha,ha,ha
    deci ati lucrat pentru amenda,oneros.
    daca tot ati fost la locul faptei (contraventiei…),care a fost scorul,procentual in participare?

    juranalistu se plange de amenda de parca-l jelim prea mult,nu a auzit de BOICOT.hai,care a fost participarea in „sectia mea”?????

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.