Autoritatea Electorală Permanentă m-a exclus din corpul experților electorali

După cum cititorii mai vechi ai acestui blog cunosc, am participat în mai multe rînduri la alegeri în calitate de președinte ori locțiitor de președinte de secție de votare. Particip la alegeri în aceste funcții încă din anii ’90 și ca urmare a acestui fapt după ce s-a înființat Autoritatea Electorală Permanentă am fost trecut pe listele acesteia în calitate de „expert electoral”, fără a mai trebui să urmez un curs special de pregătire. La ultimele alegeri, cele parlamentare din 6 decembrie 2020, am primit o amendă pe motiv că n-am purtat corect masca (linc).

Recent am primit din partea Autorității Electorale Permanente o scrisoare prin care mi se comunică că am fost exclus din corpul experților electorali ca urmare a faptului că am fost sancționat contravențional „în legătură cu alegerile sau cu un referendum”. Sînt în total 24 de persoane care au fost excluse din Corpul experților electorali pe acest motiv, ceea ce înseamnă că în viitor respectivele persoane nu vor mai putea ocupa funcții de președinți ori locțiitori de președinți de secții de votare. Nu știu exact ce sancțiuni au primit celelalte 23 de persoane, dar în cazul meu nu a fost nimic legat de legea alegerilor ori de corectitudinea numărării voturilor, ci doar de legea 55/2020, respectiv prevederile ei legate de purtarea măștii astfel încît să acopere nasul și gura.

Am contestat la Judecătoria Timișoara amenda respectivă, încă din decembrie 2020, dar încă nu s-a stabilit un soroc de judecată. Se mișcă foarte încet justiția din România.

Mai citește:
– Am fost amendat la mitingul împotriva restricțiilor covid de la Timișoara
– Încă o amendă, primită de mine prin poștă
Am contestat amenzile primite de la jandarmerie. Îl cer ca martor în apărare pe Nelu Tătaru, ministrul sănătății. Deasemeni, cer expertiză judiciară pentru a se stabili dacă obligația de a purta măști în aer liber este o măsură care să micșoreze riscul asupra sănătății populației
Noua amendă primită de mine, ca locțiitor de președinte de secție de votare

8 gânduri despre „Autoritatea Electorală Permanentă m-a exclus din corpul experților electorali

  1. Primesc de fiecare data anunt ca aveti o noua postare pe blog. Functie de titlu, le citesc. Nu va inteleg insa deloc in privinta implicarii dvs. in teoriile conspirationiste legate de pandemie. Nu pot sa cred ca sunteti un adept sincer al acestor teorii. Tocmai de aceea nu pot intelege de ce va bagati in ele.

    1. Teorii conspirationiste au putut fi numite până când conspiratorii nu și-au început aplicarea programului și nu au început să iasă în față și să vorbească! Dar după ce ei și-au început aplicarea programului și au început să iasă și să vorbească public cum mai poate fi numită „teorie conspirationista”?

  2. pentru a 3a oara:
    -cati au participat in sectia dvs. la vot?!
    (de ex. la o sectie in bucuresti la „referenduum” participare mica gen 18%; au fost doar 2 voturi pozitive-membrii comisiei in unanimitate au identificat 1 singur suspect…da,pentru familia nesanatoasa;rata de pozitivare,deci,e de 50%-nu e chiar slabutza).

  3. La cât va presupun de onest, în maxim două legislaturi, ați fi demisionat singur pentru că democrația viitorului nu va fi prea deosebită de cea comunistă!

  4. La cât va presupun de onest, în maxim două legislaturi, ați fi demisionat singur pentru că democrația viitorului va fi precum cea din comunismul alalalt!

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.