Vaccidentele, elemente obișnuite în Noul Normal

Vaccident se cheamă cînd pilotul unui avion ori șoferul unei mașini produce un accident în urma unui leșin brusc care n-are absolut nici o legătură cu faptul că șoferul/pilotul se waccinase antic0vid. În limba engleză s-a încetățenit sub forma „vaxxident” (linc), iar la o căutare pe internet pentru „vaxxident” veți găsi o mulțime de rezultate. Pe simplewiki (linc) se precizează: „Înainte de isteria c0vid-19, vaccident însemna infectare accidentală cu pojar”. Iată deci cum c0vidul a schimbat și limba engleză, vechiul înțeles al cuvîntului vaccident fiind înlocuit cu un înțeles nou, care să corespundă vremurilor nou-normale (linc) pe care le trăim.

Pe lîngă fenomenul morților subite la adulți care a apărut recent (linc), fiind doar o coincidență că această apariție a urmat campaniei de waccinare cu serurile experimentale c0vid, apare și un alt fenomen: piloți de avioane care leșină brusc în timpul zborului și astfel provoacă accidente.

Bogdan Constantin Adomniței, fratele fostului ministru al educației Cristian Adomniței, era un om de afaceri priceput, proprietar de avion personal (spre deosebire de mine care, deși de cîțiva ani am lansat pagina de donații pentru elicopterul meu personal – linc, nu m-am dovedit capabil să strîng bani pentru aparat de zbor personal). După cum ne anunță „Libertatea” (linc), avionul în care se aflau Bogdan Constantin Adomniței și instructorul său de zbor, Marcel Ilieșe, s-a prăbușit, iar cei doi pasageri au murit. „Monitorul de Suceava” explică că „Marcel Iliese este unul din cei mai cunoscuți instructori din zbor din România. Este fost pilot militar și de linie, pilot de elicopter, considerat unul din cei mai experimentați piloți din România”.

Ciudat cum s-a prăbușit un avion care-l avea la bord pe „unul din cei mai experimentați piloți din România”. Dar nu e singurul caz de avion care se prăbușește.

După cum anunța saitul Realitatea.net pe 27 august 2022, un alt avion se prăbușise la Letca Nouă, județul Giurgiu (linc). Au fost atunci 2 morți – Valentin Anghel, directorul aerodromului din Letca Nouă, „pilot experimentat” și o rudă a sa. Iar în mai puțin de o zi de la acea întîmplare, un alt avion mic se prăbușise în lacul Colibița, județul Bistrița-Năsăud (linc). În acest caz doar unul dintre cei doi pasageri a murit.

În ultimele 3 săptămîni am avut în România 3 avioane de mici dimensiuni care s-au prăbușit, accidente din care au rezultat morți. Îmi amintesc, din Epoca Înainte de C0vid, de cazul din 2014 cu un avion prăbușit în Apuseni. A vuit presa multă vreme despre el. La 7 ani după întîmplare apăreau articole care aminteau despre acest eveniment de parcă ar fi fost ceva excepțional (linc). Ei, acum că am ajuns în Noul Normal, asemenea cazuri devin banale.

Fenomenul nu este limitat doar la România. „The C0vid Blog” relatează un caz recent de peste ocean în care 11 oameni au murit ca urmare a prăbușirii unui avion (linc).

La avioane mari pe lîngă pilot există și un copilot. Dacă leșină pilotul, poate copilotul să salveze situația. Așa s-a întîmplat la sfîrșitul lui august cu un avion Boeing care plecase din Anglia către Turcia, dar a aterizat de urgență în Grecia (linc).

Piloții de avioane trec regulat prin controale medicale. De cînd cu isteria c0vid, multe firme aeronautice au impus waccinarea obligatorie a piloților. Destul de repede au apărut și cazuri de piloți morți brusc. În iunie 2021 deja se anunțase moartea a 4 piloți de la British Airways (linc). Astea sînt coincidențe apărute la scurt timp după waccinare, coincidențele pe răstimp îndelungat nu s-au cercetat. De ultimul Crăciun, 8000 de zboruri au fost anulate în lume (linc), motivul oficial fiind „lipsa de personal pe fondul răspîndirii variantei Omicron și a vremii nefavorabile”. Răspîndirea „variantei omicron” este ea însăși dovadă a ineficienței waccinurilor, și amintesc că din prima zi cînd a început waccinarea în România (27 decembrie 2020) am atras atenția că se va încerca să se tăgăduiască ineficiența waccinurilor pretinzîndu-se că au apărut noi tulpini de c0vid (linc), dar am vaga bănuială că „lipsa de personal” e datorată și rezultatelor controalelor medicale care au declarat inapți mulți piloți care se waccinaseră antic0vid (în multe cazuri, siliți chiar de angajatori). Iată însă că în ciuda acestor controale medicale stricte, apar destule cazuri de piloți care leșină chiar în timpul zborului, punînd în primejdie pasagerii. Mă văd nevoit să repet ceea ce am spus pe acest blog începînd din ianuarie 2021: Să vă intre bine în cap: E doar o coincidență! (linc).

Mai citește alte articole despre problema c0r0navirusului la pagina c0vid-19.

Un gând despre „Vaccidentele, elemente obișnuite în Noul Normal

  1. „vaccinul anti-COVID NU A FOST TESTAT niciodată cu privire la OPRIREA TRANSMITERII, înainte de a fi pus pe piață.

    Testele au urmat după aceea, chiar pe cobaii umani care își injectau tâmpiți de propagandă serul experimental.”

    -„continutul” venea pe LOTURI,flacoanele aveau serie unica, EI nu AU pastrat mostre;
    initial injectarile au fost CU PROGRAMARE,
    suspiciune in privinta selectarii „cobaiului”(am remarcat coincidente- decese la 73 de ani;”lovituri militare chirurgicale”,
    asta poate intelege si talambul de Gheorghita);
    „recensamintul” poate are rol in chestiunea asta,
    „meta-data”, datele personale care plutesc peste tot- criterii in „studiu de caz”……

    -NU AVEM INDOIELI:
    componenta mARN contie multa informatie, se preteaza la modificari la infinit
    e caz(!) identic cu „update de software” de la bill gates (responsabil pentru „gain of function” al familiei NT,
    „new technology” – cica windows xp tocmai a implinit 21 de ani,
    e major si vaccinat!)

    dealtfel „stiinta medicala” nu ne contrazice
    cica „exista bolnavi nu boli”,
    EI pot fabrica la infinit „boli”,
    progressul a/s/ccelerat al Stiintei cica cere asta;
    au mai fost si niste „protocoale”.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.