De ziua națională am fost reținut, încătușat și amendat de jandarmerie

De ziua națională am mai luat o amendă (a 6-a, de cînd cu „pandemia”). Eram în centru, unde trebuiau să se desfășoare manifestările de 1 Decembrie. Venisem înainte de începerea manifestărilor, că auzisem că pe ăia nevaccinați nu-i lasă. Aveam pancarda cu „C0vid = epidemie de teste de laborator” și hanoracul cu „Te-ai vacsinat? Ia distanță! Sînt alergic la proști” (este același desen cu tricoul similar pe care l-am prezentat pe blog – linc; fiind mai frig mi-am făcut și un hanorac de același fel). Îmi zic jandarmii să plec de acolo. Le zic că nu vreau, vreau să asist la manifestările pentru ziua națională, ca un patriot ce sînt. M-au luat cu forța, mi-au sucit mîinile la spate, m-au trîntit la pămînt, mi-au pus cătușele și m-au dus la sediul lor, unde mi-au dat amendă fiindcă sanchi, n-am purtat masca corect.

Voi contesta și această amendă, ca și pe celelalte 5.

Aveți amenda în poză. Fapta care mi se impută în procesul verbal e următoarea: „În ziua de 01.12.2021 ora 10,30, locul Parcul Scudier, a săvîrșit următoarele: Nu a purtat masca de protecție astfel încît să îi acopere gura și nasul pe timpul desfășurării manifestărilor cu prilejul zilei de 1 Decembrie, deși i s-a atras atenția în mod repetat. Persoana este cunoscută ca fiind un protestatar care îndeamnă la nepurtarea măștii și la nevaccinare”.

Pancarda pe care o aveam în momentul în care am fost reținut. Am folosit-o și la alte mitinguri.

Obiecțiunile mele, consemnate la rubrica „alte mențiuni” din procesul verbal, sînt: „Cele consemnate nu corespund adevărului. Masca mi-a căzut cînd am fost încătușat și trîntit la pămînt de jandarmi. Nu mi s-a atras atenția să port masca corect”.

Ar mai fi de adăugat că manifestările pentru ziua de 1 Decembrie nu începuseră cînd am fost eu reținut, ele au început abia la ora 11, iar reținerea mea a fost puțin mai repede de 10,30 cum scrie în procesul verbal. În parc era puțină lume la acel moment. La sediul jandarmeriei am fost ținut aproape o oră.

Mai citește:
Am fost amendat la mitingul împotriva restricțiilor covid de la Timișoara
– Încă o amendă, primită de mine prin poștă
– Noua amendă primită de mine, ca locțiitor de președinte de secție de votare
– Autoritatea Electorală Permanentă m-a exclus din corpul experților electorali
– Nouă amendă primită de mine și felul cum am contestat-o. „Sînt cuprins de remușcări pentru faptul că am avut declarație pe proprie răspundere asupra mea”
– Azi la Judecătoria Timișoara începe procesul legat de amenda luată de mine ca locțiitor de președinte de secție de votare
– Am contestat în instanță hotărîrea Autorității Electorale Permanente de a mă exclude din corpul experților electorali
– Întîmpinarea jandarmeriei la unul dintre procesele legate de amenzile mele
– Întîmpinarea Jandarmeriei în procesul despre 2 din amenzile mele
– Judecătoria Timișoara respinge plîngerea mea împotriva amenzii luată ca locțiitor de președinte de secție de votare. Textul sentinței
– Am cîștigat (primă instanță) procesul pentru amenda din carantină
– Procesul pentru amenzile din 8 și 15 noiembrie 2020, amînat pentru 3 decembrie. Excepțiile de neconstituționalitate și nelegalitate depuse de mine
– Procesul pentru amenda din carantină: Apelul Jandarmeriei și întîmpinarea mea din apel
Am mai încasat o amendă
– alte articole legate de problema c0r0navirusului la pagina c0vid-19.

12 gânduri despre „De ziua națională am fost reținut, încătușat și amendat de jandarmerie

  1. Domnule Mioc, va apreciez mult pentru tot ce faceti legat de Revolutie, dar nu va inteleg deloc pentru ce faceti legat de pandemie.

  2. In mod normal aceasta amenda se anuleaza in instanta, atata timp cat nu exista o lege organica care sa prevada obligativitatea purtarii mastii in aer liber. Bineinteles, cunoscand foarte bine specimenele din cadrul jandarmeriei care nu stiu decat sa dea cu bulanu si gaze lacrimogene si eventual sa mai imparta si amenzi aberante (minte multa nu se cere…), ceea ca ati patit este perfect rezonabil intr-un stat abuziv si totalitar, un stat in slujba caruia se afla cele mai reprobabile personaje.

  3. domnule Mioc
    atentie:
    astia simt oportunitatea de abuz,
    data viitor nu mai purtati nici un fel de masca si replicati-le cat mai scurt ca
    NU AU DREPTUL!
    (si puteti continua cu injuraturi si blesteme,
    SINTETI IN DREPT!)
    -adica cu duritate verbala fara loc de subintelesuri.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.