Emisiune la TV Europa Nova în iulie 1999 despre procesul Chiţac – Stănculescu

În iulie 1999, imediat după prima condamnare a generalilor Chiţac şi Stănculescu, am fost invitat la o emisiune a postului TV timişorean „Europa Nova”, împreună cu Traian Orban, pentru o discuţie pe tema acelui proces. Moderatorul emisiunii a fost Stelu Iordache. Am împărţit înregistrarea emisiunii respective în 2 părţi, pentru a putea fi urmărită mai lesne. Cred că gîndurile exprimate atunci sînt valabile şi acum.

6 gânduri despre „Emisiune la TV Europa Nova în iulie 1999 despre procesul Chiţac – Stănculescu

  1. A fi interesant daca ati gasi pe cineva mai priceput sa va faca acest site. E greu de parcurs, filmele de pe trilulilu nu merg decat cateva secunde si pare un pic dezorganizat.
    In rest, tot respectul pentru dvs. si pentru munca pe care o faceti in domeniul Revolutiei din 1989.

  2. Dacă nu merg filmele de pe trilulilu, apăsaţi în partea dreapta-jos a ecranului unde scrie trilulilu şi ajungeţi direct pe situl trilililu.ro, la filmul respectiv. Acolo daţi refresh de cîte ori e nevoie pînă se încarcă cum trebuie filmul.
    Legat de aspectul saitului, n-am bani să plătesc pe altcineva să mi-l facă aşa că-l fac după cum mă pricep. Învăţ din mers.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.