SSPR sfidează Comisia Parlamentară a Revoluţionarilor?

Legea 341/2004 a prevăzut 2 filtre de verificare pentru cei care doresc să dobîndească certificatul de luptător în revoluţie: Secretariatul de Stat pentru Revoluţionari (SSPR) şi Comisia Parlamentară a Revoluţionarilor (CPRD). Citind procesele verbale ale şedinţelor CPRD, puse pe saitul camerei deputaţilor (procesele verbale ale şedinţelor SSPR nu sînt disponibile) se crează impresia că acolo chiar are loc o verificare serioasă, fie şi numai prin sondaj, a dosarelor, în unele cazuri dosarele fiind respinse.

De pildă, în şedinţa Comisiei Parlamentare din 9 septembrie 2008 s-a verificat dosarul generalului Ion Suceavă, care în 22 decembrie 1989 a aderat la revoluţie, după cum a spus la TVR şi colonelul Ruşi. Dar în 21 decembrie 1989 Suceavă a comandat trupele din Piaţa Romană care au împrăştiat demonstranţii din acel loc. Chiar dacă în zona respectivă n-a murit nimeni, faptul împrăştierii demonstranţilor, al arestării unora dintre ei, constituie acţiune împotriva revoluţiei. Conform art. 8 din Legea 341/2004, această lege nu se aplică celor care au acţionat sau instigat „sub orice formă” împotriva revoluţiei. Corect a procedat deci CPRD în şedinţa amintită cînd, urmare a informaţiilor primite potrivit cărora Ion Suceavă „a avut acţiuni pînă în data de 21 decembrie 1989 care se încadrează în art. 8 din Legea 341/2004”, a hotărît în unanimitate să nu dea avizul preschimbării certificatului pentru Ion Suceavă (pag. 4-5 din procesul verbal).

În ciuda acestui fapt, pe saitul SSPR putem vedea despre Ion Suceavă: a avut certificat nr. 7434 conform vechii legi 42/1990 şi a primit certificat seria LRM-S nr. 00058 conform noii legi 341/2004, noul certificat fiind tipărit în 5 decembrie 2005 (cu aproape 3 ani înainte de şedinţa CPRD care refuză avizarea!) şi probabil deja înmînat. Nu rezultă în nici un fel de pe saitul SSPR că, urmare a respingerii dosarului lui Ion Suceavă de către Comisia parlamentară, SSPR ar fi acţionat în vreun fel pentru anularea acelui certificat pe care deja îl emisese. Aşadar: Comisia parlamentară poate să spună ce vrea, pînă la urmă tot SSPR este cel care hotărăşte.

Un caz asemănător găsim şi pentru Marin Oană, comandantul militar care a apărat televiziunea, prezentat deja pe blogul nostru. Arătam acolo că, înainte de a deveni apărător al televiziunii, Marin Oană a acţionat pentru împrăştierea manifestanţilor din 21 decembrie 1989 din Bucureşti. Din aceeaşi şedinţă CPRD (pag. 5-6) aflăm că Marin Oană „a avut acţiuni pînă în data de 21 decembrie 1989 care se încadrează în art. 8 din Legea 341/2004” şi că „a acţionat împotriva revoluţiei, potrivit adresei Ministerului Apărării Naţionale nr. DL/S/11.06.2007 înregistrată la CPRD 89 sub nr. 42/445/12.06.2007”. Ca urmare, CPRD hotărăşte în unanimitate neacordarea avizului de preschimbare pentru Marin Oană.

Cui îi pasă? Pe saitul SSPR apare Marin Oană cu certificat de rănit în revoluţie nr. 117 după vechea lege 42/1990, care a primit şi certificat preschimbat după Legea 341/2004, cu seria LRT-O nr. 00002, tipărit în data de 23.11.2005 (iarăşi, cu aproape 3 ani înainte de şedinţa CPRD în care i s-a respins preschimbarea). Mă gîndesc că poate o fi doar o coincidenţă de nume şi e vorba de un alt Marin Oană, dar pe saitul SSPR nu apare nici un alt Marin Oană (am căutat şi numele Oana). Or, dacă există un alt Marin Oană la care preschimbarea certificatului a fost respinsă, ar fi trebuit să apară pe saitul SSPR cu precizarea „respins”, cum se întîmplă în alte cazuri (vezi primarul Bucureştilor Sorin Oprescu). Deci, fie saitul SSPR este incomplet şi lipsesc o serie de date, fie SSPR neglijează hotărîrile CPRD iar certificatele deja emise rămîn valabile indiferent de ce se discută la CPRD.

Dacă luăm aceeaşi şedinţă din 9 septembrie 2008 a CPRD, mai găsim o serie de nume cărora li s-a respins preschimbarea certificatelor de revoluţionar, fapt care nu se menţionează pe saitul SSPR. La Lucian Dinu apare aprobat de CPRD în 14.02.2007, şi nu se face nici o referire la noua şedinţă CPRD din 09.09.2008 în care dosarul a fost respins. Numele Neculai Tăbăcatu, Ioan Farcaş, Petre Colţea, Stelian Bărnescu, Nicolae Cîrstoiu, Emil Enache, Călin Marinescu, Petru Nemeş, Ion Mustăcioară nu apar deloc pe saitul SSPR, de parcă persoanele acelea nici n-ar fi depus vreo cerere de preschimbare (fapt imposibil, căci n-ar fi ajuns să fie discutate la CPRD fără o asemenea cerere), iar Victor Socaciu, Liviu Iacob, Iacob Munteanu, Radu Toader, Emilia Vodea, Mihai Alexe, Valeriu Fasole, Ioan Moni, Constantin Gruescu, Constantin Dorinel Aleonte, Sorin Trifan, Luis Alberto Petrache, Nicolae Popeţ, Carol Matei Laszlo, Ioan Petrovici sînt prezenţi pe saitul SSPR fără nici o menţiune că dosarul lor a fost discutat şi respins de către CPRD. În cazul lui Victor Socaciu, acesta face acum el însuşi parte din CPRD; e de urmărit dacă comisia nu-şi va revizui părerea.

Din toate cazurile discutate şi respinse în şedinţa CPRD din 9 septembrie 2008, într-un singur caz, Liviu Bordea, apare pe saitul SSPR menţiunea „trimis spre avizare la CPRD, reţinut la CPRD”. Chiar şi în acest caz, corect ar fi fost să se scrie că a fost respins la CPRD, nu „reţinut”. Nu m-am ocupat de cazurile care nu au fost respinse ci doar s-a cerut o verificare suplimentară a dosarelor.

Concluzia pe care o trag din această verificare (n-am verificat toate şedinţele CPRD, ci doar şedinţa din 9 septembrie 2008) este că saitul SSPR are mari lipsuri în ceea ce priveşte informaţia despre cererile de preschimbare depuse, motivul acestor lipsuri fiind, presupun, dorinţa de a îngreuna eventualele contestaţii cu privire la aceste cereri. Totodată, SSPR ignoră hotărîrile de respingere a avizului pe care le ia Comisia Parlamentară, nu numai că nu acţionează pentru anularea certificatelor deja emise sau pentru a respinge el însuşi cererile respinse de CPRD, dar nici măcar nu menţionează pe saitul propriu faptul respingerii respectivelor cereri de către CPRD.

Citeşte şi:
Noua componenţă a comisiei parlamentare pentru revoluţionari
Situaţia preschimbării certificatelor de revoluţionar, raportată de Fesan
Secretarul de stat pentru revoluţionari, Puiu Fesan, la congresul BNR

72 de gânduri despre „SSPR sfidează Comisia Parlamentară a Revoluţionarilor?

  1. am mai lasat un comentariu dar vad ca nu il luati in seama e clar nu are rost sa va mai contactez ptr ca vad ca aceeasi problema este nu va sinchisiti sa mai faceti dreptate asa este ma gandeam ca mai sunt si altfel de oameni macar in randul revolutionarilor dar se pare ca atunci cand iti pui sacii in caruta……… raman in continuare dezamagit continuati tot asa ce e bine buna ziua

  2. sotul meu are depus dosarul de preschimbare a certificatului de rev, din 19.09.2004/ nr 264, si nici pina la aceasta data 06.04.2009, nu i s-a preschimbat certificatul, din diverse motive, ba ca a fost retinut de domnul cuteanu, ba ca s-a pierdut si sa depunem din nou doasrul.intre timp sotul meu a decedat 21.o1. 2008, cu un of mare in suflet, iar pe mine ma poarta pe drumuri,(SSPR- CPDR), ca pe o minge de ping-pong fara sa primesc niciun raspuns. nu mai supot aceasta umilinta. sunt foarte bolnava ai am o pensie de 580 lei.

    1. mai sunt si alti in aceeasi situatie doar ca ei inca traiesc dar nu beneficiaza de nici un drept.fratele meu care a fost impuscat la revolutie are dosarul din 2004 sau 2005 si nici el nu este in regula .aceeasi problema,ba ca s-a pierdut dosarul,ba ca s-a pierdut poza,ba ca s-a acceptat la comisie…dar timpul trece si el nu are nici un beneficiu.are 54 de ani si lucreaza in combinat pe un salariu de 600ron.este ciuruit pe toata burta plus ca inca mai are alice in plaman darnu are drepturi de revolutionar iar un vecin al meu care nu stiu ce a facut in timpul revolutiei dar este revolutionar iar sotia lui este singura terorista declarete din tara cu acte in regula, el primeste pensie de 1700 ron si a primit si din urma vre-o 8500.

      1. Cum se numeste fratele dumneavoastra? As putea sa ma interesez de situatia lui, eventual sa il ajut (si eu am fost impuscat)

    2. Certificatul d-lui PELMUŞ GHEORGHE (dosar. 264) a fost trimis la imprimerie pe 10 iulie a.c. (la patru luni de la avizarea CPRD); la sfarsitul anului probabil ca doamna Rodica va putea sa se bucure, daca poate spune asa – va vedea, in sfarsit, certificatul sotului ei.

      Deci omul a asteaptat patru ani sa i se rezolve o cerere, a murit, iar cererea i s-a rezolvat la doi ani dupa ce a murit. In total 6 ani.

      Pur si simplu asta e cinism. Institutionalizat.

  3. @pelmus rodica
    Exista oameni care inteleg bine situatia si sufleteste sunt alaturi de dumneavoastra, dar nici ei nu pot face nimic. Macar sa stiti asta, poate va consoleaza un pic.

  4. Ce demersuri oficiale ar trebui facute pentru a se publica integral continutul dosarelor pentru preschimbarea certificatelor, aflate in custodia SSPR?
    Eu consider ca aceste dosare ar trebui sa fie publice.
    In momentul de fata SSPR interzice chiar si obtinerea unei copii simple dupa propriul dosar.
    Fostul secretar de stat Puiu Fesan sustinea ca a achizitionat software-ul necesar scanarii tuturor dosarelor, cu scopul publicarii, dar initiativa nu a fost dusa la bun sfarsit.

  5. am participat la revolutie si-mi doresc certificatul de revolutionar ca militar in termen in garnizoana bucuresti desi am toate actele doveditoare va rog sa ma ajutati ca a m facut cereri la sspr si mi sa sp ca nu se mai poate obtine certificatul doveditor. nu am facut dupa revolutie ca nu am stiut ca eu fiind militar in termen imi puteam obtine certificatul de revolutionar sa propuneti pana la alegerile din noiembrie un proiect legislativ in acest sens,desi nu mam prezentat la alegerile din 7 iunie ca am inceput sa nu mai am incredere in partidele politice dak ma ajutati ,sami obtin certificatul de revolutionar la viitoarele alegeri prezidentiale din noiembrie ma voi duce si voi vota cu dvs ,desi pana acum am fost prezent si am votat la toate alegerile astept raspuns urgent

    1. Nu candidez în alegeri, deci nu sînt interesat să obţin votul dv. Nu consider necesar nici un proiect legislativ nou pe problema revoluţionarilor. Ideea de a împărţi certificate de revoluţionar tuturor militarilor în termen care fugeau după terorişti în decembrie 1989, fără a fi capabili să prindă nici măcar un terorist, mi se pare inoportună.

  6. Domnilor ma bucur ca s-a prelungit termenul de preschimbare a certificatelor si de a da certificate si celor care nu au mai avut ,,Certificate tipizate in anul 1996.ROG ca cei de la SSPR sa se miste mai repede ,sa de-a drumul la dosare ,imediat la CPRD,pentru eliberarea de certificate noi ,sa primesc si eu o pensie mai mare si indemnizatie de revolutionar,,altceva nu cer.Am muncit in industria grea 34 ani,7 luni si am o pensie de 668 ron pe luna.Este posibil domnilor asa ceva,,pentru ce am luptat eu in 21-22-dec.1989,ca in luna martie 1989 ,era gata sa ma impuste securitatea,nu am fost membru atunci si nici acum.ROG COMISIA PARLAMENTARA A REVOLUTIONARILOR din DECEMBRIE SA faca public dosarul meu sa vada toti daca merit sau nu..Un ofiter sec,care vroia sa ma impuste are certificat de revolutionar si locuieste in pucioasa,acum nu stiu daca s-a mutat.Doresc multa sanatate tuturor revolutionarilor si familiilor acestora,,DUMNEZEU SA-I AJUTE..

  7. Domnul de mai sus are perfecta dreptate,am luptat si eu cu el si sint in aceeasi situatie,mai multe nu spun ca nu am curajul lui.

    Notă Marius Mioc: Acest mesaj a fost scris de la acelaşi IP ca cel a lui „Marin-revolutionar Dimbovita”.

    1. Domnule Marius Mioc,ne-am intilnit mai multi revolutionarBucuresti la un internet cafe,ca la noi la tara nu avem.AM INCERCAT LA INSTITUTIILE STATULUI SUS MENTIONATE,cu sesizari,dar nu ai cu cine sta de vorba ca sint paziti si nu ai acces,spune sa te inscrii pentru audienta si sa revii,dupa un timp stabilit de ei .La guvern in fata nu te baga nimeni in seama,parca dvs. nu stiti cum e treaba.Va doresc sanatate,dar cred ca poate si dvs.sinteti din aia cu ascultarea,dar noi nu avem nimic de ascuns,,,decit saracia,,,Sa auzim si fapte bune.marin-rev.Db.

      1. Aţi scris mesajul sub numele „MURESAN”, iar după adresa de e-mail indicată Mureşanu Adina, dar iscăliţi la sfîrşit „marin-rev.Db” (adică Marin-revolutionar Dimbovita din alte mesaje). Am înţeles ce era de înţeles.

    2. fratilor, au trecut douazeci de ani. Vreau sa va spun ca nu inteleg cum dupa atatia ani apar pretinsi revolutionari.
      Din anii ’90 am tot spus ca in memorii primul punct sa se detalieze :”ce te-a determinat in 16-22 decembrie ’89 sa iesi in strada si sa protestezi” ? spun asta ca am intalnit multi revolutionari, spuneau prin 1992 ca le este frica sa depuna memoriu, pai atunci nu cred ca are de revendicat fapte sau atitudini care sa merite consideratie.
      Decembrie 1989 a fost, istoric vorbind, ultima zvacnire a terorii comuniste, dar m-am inselat. Am participat la luptele de strada din ianuarie si din februarie 1990, si bataile luate de la „mineri”in piata universitatii si apoi arestarile la magurele si baneasa. In lupta dusa din decembrie 89 am fost consecvent si am fost opozantul venirii esalonului doi din sistemul comunist. Armata, militia, garzile patriotice, securitatea, chiar daca au avut un rol in victoria revolutiei nu trebuiau amestecati cu civilii, meritul trebuie recunoscut de arma respectiva, pot aparea confuzii prin beneficiul legii revolutionarilor si beneficii pe linie militara, bine stim cum au ajuns din subofiteri, ofiteri superiori pana la generali revolutionarii militari.
      Si eu care am suportat traume psihice si fizice si nu pot sa mai lucrez in standardul cerut locului de munca se reflecta prin diminuarea salariului, COMPARATIV CU UN MILITAR, EU CIVIL NU POT PROMOVA LA SALARIU DECAT PE PERFOMANTA, SCAZAND RANDAMENTUL SALARIUL SE DIMINUEAZA IMEDIAT, PE CAND MILITARUL ARE UN SALARIU PE GRADE MULT MAI MARE FATA DE 1990 SI CONSTANT IN VALOARE, PECAND EU IL AM MULT MAI MIC CA IN 1990 IAR LA PENSIE ASTA SE CALCULEAZA. Deci, civilul revolutionar fata de militarul revolutionar este mult in pierdere ! iar indemnizatia pentru cel ce a constientizat revolutia este binevenita dar e de ras fata de militari. Care militar era in strada la ordin.

  8. DOMNILOR sint in aceeasi situatie ca acei oameni de mai sus,sint din Arad si am ajuns la concluzia ca totul se face preferential,sa nu-si mai bage nasul nici presedintii de organizatii..SSPR-ul are dosarele sa le dea drumul,cred ca acolo umbla toata lumea -ca la balamuc,numai bine tuturor.

    Notă Marius Mioc: Acest mesaj a fost scris de la acelaşi IP ca cel a lui “Marin-revolutionar Dimbovita” şi a lui „Revolutionar-DB”.

  9. citind toate comantariile de pe acest blog si am observat ca domnul marius mihoc,la revolutie avea 21 ani,va intreb,erati militar atunci,sau dezertor?? acum cine sinteti cu adevarat,informator seku??? dati-mi raspuns pe acest blog,daca sinteti cine spuneti.

  10. am asteptat raspuns de la dvs.domnule mihoc,ca prea a-ti facut valuri,iar tacerea dvs.la raspuns este afirmativa,a-ti vazut cum v-am prins cu mita in traista,ca sinteti impotriva adevaratilor revolutionari?????????????

    1. Activitatea mea la revoluţie este descrisă într-una din cărţile mele disponibilă pe internet, lincul la aceasta fiind pus la pagina „Despre mine şi acest blog”. N-am fost militar în revoluţie. Faptul că dv. sînteţi incapabil să căutaţi informaţia şi puneţi întrebări la care de mult s-a răspuns, este problema dv., nu a mea. Că se apucă unii de la Buzău să stabilească cine sînt „adevăraţii revoluţionari” e tipic pentru evoluţia societăţii româneşti în ultimii 20 de ani. În spatele anonimatului de pe internet vă puteţi permite orice. Voi continua să cer eliminarea impostorilor dintre revoluţionari indiferent cît ar deranja asta.

  11. Domnule Mihoc,eu sint dusmanul de moarte al nedreptatilor si al ticalosilor care se da acum cine nu sint.,dupa cum stiti de la revolutie incoace fiecare a scris cite o carte ,,asa sint timpitii.La Timisoara jumi,seku si jumi revolutionari ,ca primul interes a fost al seku,sa darime regimul,ca nu putea scoate la vedere tot ce furase de la popor.Acum ii vedem in prima linie,va rog nu o mai dati cotita ca m-am interesat cine sinteti..De ce sinteti impotriva celor care are dreptul–adevaratii REVOLUTIONARI–ca nu va mai ajunge voua ciolanul???sa va fie rusine ./

  12. sint un revolutionar ne multumit de felul cum a fost verificat dosarul meu nr. 13250 de preschimbare a certificatului de revolutionar va reamintesc .IN21 DECEMBRIE 1989 SINT RETINUT SI SECESTRAT DE SECRETARUL DE PARTID DDROBANTU LA INTEPRINDEREA DE LEGUME SI FRUCTE SOSEAUA VESTULUI AVETI LA DOSAR DECLARATI in22DECEMBRIE 1989 SINT RANIT IN TIMP CE IMI CONDUCEAM OAMENI SIMANIFESTIND ALATURI DE EI LA PLOIESTI AM DEPUS LA DOSAR O ADEVERINTA MEDICALA DAR NIMENI NU MIA COMUNICAT CA TREBUIE LEGALIZAT mi se elibereaza un certificat cu nr.17747 1n2002dar nu de ranit acum cereti alte probe pentru ca eu am luptat inpotriva dictaturi comuniste si nu am crezut vreodata ca acei care au luptat inpotriva regimului comunist din rominia vor primi ceva de la noua organizare poliyica dar daca acest guvern a aprobat o lege care sa acorde niste merite revolutionarilor cred ca am si eu dreptul find un instigator anticomunist daca vreti veti vedea acest lucru in dosar va multumesc astept telefonul si sonfirmarea te.0244480655

  13. este foarte bine ca sa facut aceasta verificare dar ceva este putred la misloc si cum adevaratii revolutionari dorim ca istoria sa fie scrisa cu bune si cu rele pentru ca sa nu se mai repete ODIHNEASCASE IN PACE EROI ROMINIEI SI IDEALURILE LOR SA FIE INDEPLINITE CA JERFA LOR SA NU FI FOST IN ZADAR CEI CE DORESC SA MA CONTACTEZE TELEFONIC NR.0244480655 IAR CEI CE POT PRIN MIEI MIRICAGHEORGHE@YAHOO.COM ACESTEA SINT ADRDSELE MELE EROII NU MOR NICODATA LIBEBTATEA SE CISTIGA LUPTIND ASEMENEA DEMOCRATIEI VA MULTUMESC ASTEPT CONFIRMARI

  14. ADEVARATI I REVOLUTIONARI ISINT FACUTI UITARI IAR ALTII FARA VRUN TRECUT ANTI COMUNIST SE LUPTA PENTRU PUTERE DESTEPTATIVA NU DATI LA OPARTE REVOLUTIONARII CU UN ISTORIS SI NU LE PURTATI PICA INFELUL ACESTA ROMINIA ARE DE CISTIGAT IN TOATE PLANURILE DE RELANSARE OCCIDENTUL VA VEDEA LA FEL SI EUROPA NUMA DATI UTARI TARA PIERDE CA MINE MAI SINT VA ROG CONTACTACTATIMA TE 0244480655 SAU MIRICAGHEORGHE@YAHOO.COM ASTEPT ADEVARATI REVOLUTIONARII

  15. foarte bine ati dat o lege dupa ce smecheri cu tupeu lea fost schimbat certificatu leati anulat pe acelea care nu au trecut prin aceasta lege . este tardiv pentru mine pentru ca eu nu mai9 am de unde sa le mai iau dar a fi instigator anticomunist pentru victoria revolutiei romine din decembrie 1989 nu ar fi deajuns ,felul cum schiba legile nu este bun am fost si ramin un revolutionar democratia nu am invatato dupa anul 1989 cred ca cei care sau facut democrati dupa 1989 are nevoie de multi ani sa se destepte iar sa se uite atenti oare e vreo manevra bolsevica la misloc . va multumesc frontul democrat romin sem. mirica a gh. brazi

  16. m-am dus pe strada vasile lupu la arhiva unde militianul de la postul de militie de pe platforma brazi innoaptea de 21-22 decembrie 1989 ma inregistrat atit militia dar si domnul director bivolaru corectia primita de la MAI in autobuz si afara lungit cu miinile pe pereti lovitla picioare de soldati in loc sa imi caute dosarul comandantul de pe vasile lupu accepta sa fiu facut nebun prin raspunsul pe care il primesc atentie adevaratii revolutionari sechelele comuniste va vor distruge atit psihic dar si fizic trebuie sa necautam reciproc tu care vei incerca sub acoperire sa distrugi cea ce noi am cistgat in decembrie 1989 retragete cit mai ai timp tl 0244480655

  17. nu stiu cine esti dar daca ai ginduri comuniste oprestete nu mai inainta timpul lor a trecut democratia sa prospere in toate planurile noi am luptat cu un regim totalitar :alaturate celor ce lupta pe4ntru dreptate libertate si democratie nu copiata de a alte tari care nu au trecut si nu au avut de suferit de pe urma altor popoare dar daca poate sa ajute rominia sa o faca ne conditionat astai democratie multumesc dar nu mai sterge punele la loc si pe celelante MIRICA A GHEORGHE BRAQZI TL.0244480655

  18. domnule director iliuta dece inchideti ochi cind va uitati in dosarul meu nr. 13250 ,aveti la dosar nu doar doua probe si mai multe ,dar depinde cum vreti sa le intreoetati juridic vorbind aceste probe consta in felul cum sa exprimat toti aceia care au dat declarati inclusiv eu in declaratia de la inteprinderea de legume si fructe ploiesti domnul ghelmescu nicolaie da aceasta declaratie si adeverinta in acelasi timp declaratia lui este cu mai multe capete ,mentionez ca poarta stampila servicului personal din acea inteprindere unde in 1989 21 decembrie am fost retinut de organele de securitate inpreuna cu secretarul de partid dorobantu nicolaie incerc sa mai aduc inca probe dar sint suficiente probe la dosar daca acest dosar sar judeca corect tininduse de declaratia adeverinta de la serviciu personal. de si ranit am continuat lupta in vederea cistigari bataliei cu comunisti si am cistigat inpreuna cu adevaratii revolutionarii de ce nu mi sa comunicat cind am adus asa zisa declaratia de consultare va reamintesc medicii avocati politie ec. in timpul serviciului nu dau declarati de consult si certificate medicale prin urmare aici eu nu inteleg consider ca reanalizarea dosaruluimeu nr.13250 tininduse cont si de precizarile mele se valamuri cu multa stima pentru adevaratii revolutionari care nu au incetat lupta cu mafia comunista infiltrata printre revolutionari in puncte chiar cheie la revedere democratia si libertatea se cistiga luptind

  19. CNSAS SI GUVERNUL ROMINIEI VA ROG SCOATETI AFAFA PE NUMITUL DINU MARIN AVETI GRIJA ESTE UN FOST SECURIST ALUCRAT CA INGINER IUTAC BUCURESTI LA CATELU LINGA LIUCEUL DE CHIMIE PINA PRIN 1992 NU STIU EXACT DAR VI SPUN CU MINA PE INIMA CARE RAU MA DOARE, ACEST INDISID INPREUNA ALTI MAISTRI SI INGINERI INCLUSIV SERVICU PERSONAL IN ANUL 1987 CIND CEAUSESCU NICOLATE A FACUT UN REFERENDIUM NATIONAL PENTRU REDUCEREA CHELTUIELILOR MILITARE EU MIRICA A GHEORGHE AM REFUZAT SA SEMNEZ AM FOST DAT AFARA DIN SERVICI CU DOII COPII SI O SOTIE BONLAVA NU MA PUTEAM ANGAJA SECURITATEA INTEPRINDERI NU IMIDADEA CARTEA DE MUNCA CU AJUTORUL UNOR PRIETENI CARE LUCRAU LA REMAT FIER VECHI AM REUSIT SA SUPRAVETUIESC CRESCINDUMI COPII LUPTA ANTICOMUNISTA O DESFASURAM INCONTINUARE SUB DENUMIREA FRONTUL DEMOCRAT ROMIN CEI CARE MAU DAT AFARA SI UNI DINTRE ACESTI INDIVIZI I-AM CAUTAT SI LEAM ADUS AMINTE E MULTE DE SPUS .SE NUMEAU SECRETAR DE PARTID MILITIAN VULPE ION -SOARE GHEORGHE , TILIMPEA PETRE ,, DINU MARIN , DUPA CARE COLONELBUNESCU NICOLAIE IAR LA CAMERA 42 VASILE LUPU ALTI AVOCATI I ACEST DINU MARIN DE PROFESIE INGINER MECANIC SI RESTUL GRUPULUI AFLASE SI EI DE EXZSTENTA FDR SI NU NUMAI EI SINT MULTI SEFI CARE ACUM SINT TOT SEFI FOST I.U.T.A.G. LG .CHIMIE BUC. TREBUIE DEMASCATII . VETI VEDEA SI ORIGINEA UNOR PARTIDE DACA ACESTE3A VOR RECUNOASRE MERGIND PE PREMIZA : O GRESEALA RECUNOSCUTA PE JUMATATE IERTATA DATELE DATE CONSIDERATI INSUFICIENTE CONTACTATIMA LA TEL. NR. 0244480655 SAU miricagheorghe@yahoo.com. iertatimi unele greseli la revedere . F.D.R. MIRICA

  20. NU INTELEG CE CAUTA UN NUMAR DE CONT BANCAR PE ACEST SAIT BINE ATI VENIT IN NUMELE REVOLUTIEI CONT:RO82RN RNCB0082008257600003 BCR SCURSALA BUCURESTIUNIREA SECTOR 3 ATASAT LA MONITORUL IN ERATA 277BIS PRECUM SI CELELANTE NU ACEASTA ESTE DEMOCRATIA VA ROG INDREPTATI EROAREA PRICINUITA OPRITIVA AM MAI SPUSO SI O REPET NUMI PLACE ACEST MOD CUM LUCRATI / A CE MIROASE!.ROMINI BUCURATIVA FARA SANTAJE . F.D R. NU DOARME .ASTEPT CONFIRMAREA MIRICA

  21. DACA VRETI UN ADEVAR MERGETI LA MUZEUL DE ISTORIE DIN ALBA IULIA LA ANUL 1974 FEBROARIE SI VETI GASI UN ADEVAR FRONTUL DEMOCRAT ROMIN NU MOARE SE REGENEREAZA VA MULTUMESC ASTEPT SA FIU CONTACTAT LA TEL.0244480655. LA REVEDERE MIRICA F.D.R. NU UTATI TRECUTUL

  22. va rog apel la constinta .daca cei care mau vazut in anul 1989 la revolutie cind mergeam in bat la ploiesti in jurul casi albe si aceasi persoana ma recunoscut si la rafinaria brazi ilrog sa ma contacteze la tel.0244480655. frontul democrat romin nu doarme SEREGENEREAZA MIRICA VA MULTUMESC PENTRU INGADUIRE LA REVEDERE

  23. secretariatul cu probleme revolutionare a comunicat ca sau pierdut dosarul meu si ute asa ,am facut vreo cinci dosare pe care o parte din ele a fost depus de ulisteanu florin vasiliu ion rotaru magdalena . si multe alte acte originale pentru ca nu au vrut copii bani nu am avut si nici nu am pentru legalizari notariale .nu mam gindit nicodata ca cei care se ocupa cu aceste dosare le vor pierde . si in proportie de 99% sau regasit pina la urma iar acum am cinci dosare . un certificat de luptator cu merite dedsebite si un brevet de ce asa ? am luptat pentru victoria revoluti chiar cu riscul sa im pierd viata . acllas lucru il voi face incontinuare cite zile voi avea as ruga sa se tina cont de faptul ca am un trecut anticomunist si va rog numi purtati pica iar numele meu sa ramina anonim .va multumesc pentru ingaduinta si toata tara romineasca sa se lupte drept si cinstit ca istoria sa nu se mai repete . istoria noastra este foarte veche si sau jertfit foarte multi pentru tara romineasca cauta sa vezi puterea de lucru a colegilor in familie in societate si nui pune bete in roate dupa pruverb daca nu poti sa il ajuti lasal in pace daca nu deranjeaza si fai cunoscut meritele fara bataie de joc dafaimindul ca cel fara valoare sa iasa in relief .acest lucru se intimpla in mare parte la noi romini sa ne iubim semeni nostri ca pe tine insati sa ne iubim tricolorul ca pentru el sa luptat doresc ca tricolorul rominesc sa fie tiparit pe absolut tot ce ne inconjoara nu vreau sa copiem din alte tari ale lumi dar conducatori ai rominiei luati masuri iubiti pamintul rominesc si nu il instrainati ca revolutionar va rog legile si decretele pe care le dati nu faceti ca romini sa se dusmaneasca intre ei opritiva prea multi bani in judecati avem nevoie de oameni destoinici in tara sa isim la liman curati si cu fruntea sus faceti ca in scoli icopiii sa invete si disclipina civica de conportare cetateneasca stiu ce veti spune nu numai profesori trebuie sa ii invete si parinti la uni care parinti . am multe de spus dar deocamndata ma opresc aici lupta si nu astepta, sa lupte alcineva va multumesc la revedere mirica si frontul democrat romin

  24. NU INTELEG CUM DUMITRU MAZILU A INTRAT IN EVENIMENTELE REVOLUTIONARE IN 1989 LA TIMISOARA SI SA UITE DE FRONTUL DEMOCRAT SI APROXIMATIV CU 11 PUNCTE CERT CA NE ERA LEGALIZAT SI INPREUNA CU DOINEA CORNEA SAI SPUNA „FRONTUL UNIC MUNCITORESC SAU CAM ASA CEVA .DOMNILOR NU SE POATE ASA . ISI READUCE AMINTE DAR NU A CONSEMNAT NIMIC DE ACEASTA STRUCTURA ANTI COMUNISTA SI IN NUMELE CARUIA SAU JERTFIT ROMINI .ACUM VINE SI SPUNE CA NU STIE DACA CEI CARE AU FOST PE LISTE AO FOST REVOLUTIONARI SAU NU CONSIDER DIN PUNCT DE VEDERE JURIDIC CA ACTIUNEA LUI DE A OPRI ELIBERAREA CERTIFICATELOR DIN ERATA TARDIVA SI PRIN URMARE sa fie si el verificat numi purtati pica SEMNEAZA MIRICA LA REVEDERE

  25. eu unul vad alfel felul cum a ajuns ca certificatu meu de revolutionar sa poarte un numar record : s-au eliberat inainte certifictificate care intradevar erau adevarate dar printre ele au dat drumul unor certificate nu stiu cit de adevarate ,stind faptul ca cei lasati la urma vor contesta si vor cistiga , dar nu numai asta timpul trece si sa iasa si ei la pensie ,mai mari ,loc de munca sigur ,dar dupa parerea mea create artificial ca magistratura, trebuie sa ramintesc ca rominia nu a dus lipsa de legi si decrete ,care sa fie schimbate de la o zi la alta in discuti purtate in rominia cu diverse persoane pe teme revolutiomare misa spus ca tot revolutiponari sint aceia care le schimba de exemplu legea 214 si 118 care prevedea faptele comise dinanul1945 in rezistenta anticomunista pina an anul 1989 respectiv 22 decembrie 1989 a fost scimbate in mai multe rinduri domnilor care schimbati aceste legi daca aveti certificate sisint incadrate normal pina pe 22 decembrie iar benificiati de drepturi rog ,ca parchetul general sa se sezizeze, si sa ia masuri in cosecinta asa nu se poate de vorbit e multe de spus dar sper sa se inteleaga la revedere va spune mirica va muitumesc

  26. DOSARUIL MEU ESTE CONPLET INCA DE LA INCEPET DAR INDIVIZI CA PESTE TOT LA ARUNCAT STIU EU PE UNDE ,DAR SURPRINDERE MARE CA SAU GASIT B. TOT CE CAUT ACUM NU ARE LEGATURA CEL PUTIN ASA CRED EU ,SPUM ACEST LUCRU INTRUCIT AM DEPUS ACTELE IN TIMOUL ACORDAT IAR ACUM CAUT RESTUL CE A MAI RAMAS DIN FRONTUL DEMOCRAT ROMIN PENTRU CA ASA LAM DENUMIT SI NU A FOST INSPIRAT DE NICAIERI SPER SA INTELEAGA . AM SUFERIT PENTRU ADEVAR SI DREPTATE DE AICI INAINTE ,SA NU PATEASCA NIMENI CA AM PATIT EU LA REVEDERE MIRICA FRONTUL DEMOCRAT ROMIN SE REGENEREAZA INCA O DATA MIRICA

  27. da cum se face ca uni chiar multi la numar au certificat de revolutionar … si ei de fapt au stat in fata televizorului … unul concret Puiu Laurentiu din Timisoara … detine pensie si alte drepturi puse in vigoare …. dar el nu a lucrat toata viata lui … a facut bisnita cu diferite produse, lucru ce se poate verifica in cartea lui de munca. …. deci trageti concluzii …

    1. Domnule nelu, Legea 341/2004 vă dă dreptul să faceţi contestaţii cu privire la oricine credeţi că ar fi primit nemeritat certificatul de revoluţionar. Pe de altă parte, faptul că cineva a fost sau încă mai este bişniţar nu este un motiv legal de contestare a calităţii de revoluţionar. Pentru probleme din acestea vă puteţi adresa eventual gărzii financiare. Contestarea certificatului de revoluţionar o puteţi face fie în temeiul art. 8 din Legea 341/2004 – dacă respectivul a fost colaborator cu securitatea sau a acţionat, sub orice formă, împotriva revoluţiei -, fie pe motiv că respectivul n-ar fi participat la revoluţie în forma cerută de lege. Pe lista răniţilor revoluţiei din Timişoara, pe care am publicat-o într-una din cărţile mele http://timisoara.com/newmioc/68.htm figurează un Puiu Laurenţiu, care avea 17 ani în 1989, şi a suferit leziuni prin lovire în 17 decembrie 1989 la Consiliul Judeţean Timiş, fiind şi arestat.

  28. cine mai are acces la acest blog apare in welcome to!numele revolutiei certificate trimise la inprimarie 27 iulie si 13 august 2009 mirica gheorghe brazi .remarcat remarcat 17747.erata m.of.277bis vs.. cel ce a scris in numele revolutiei acest lucru nu a procedat bine .frontul democrat romin mirica noroc bun .ai grija pe unde mergi posibil sa cazi .

  29. dosarul nici nu a vazut comisia ,ma interesat am avut audienta in 13 oct. 2009 ,asa cum am spus am depus mai multe acte dar toate se repetau finca dispareau ,secretarul de stat imi comunica ca am depus acte pina in 2009 nu este adevarat m-am contrazis cu ia am spus sa verifice nu a vrut ,am un timbru vocal foarte puternic , i sa parut ca ma restesc la ia mi-am cerut scuze mia comunicat sa depun si actele medicale la dosar asta ma suparat intradevar foarte tare ,leam depus la dosar inca de cind a aparut legea preschimbari cred ca cineva a avut interesul sa o faca secretara cu problemele revolutionare este dezinformata puternic ,doamna lidia sabau cu doamna secretar de stat cu problemele revolutionare mi spus sa fac o cerer si sa anexez actele medicale ,am facut cererea si i-am comunicat in cerere sa caute in dosar , nu o vad bine pe aceasta doamna frontul democrat romin mirica . foloseste procedeie ca model funia de nisip teroare mirica poate aude sa se opreasca eu unul nu cersesc , sint multe dar obisnuiestete sa citesti si printre rinduri mirica la revedere.

  30. ieri 13 octombrie m-am dus la sediu unde isi avea birourile I.U.T.A.G. BUCURESTI sa desfintat a ramas un singur om serviciu personal ,am cautat sa vad pe seful serviciului personal VLAD mi sa comunicat ca acesta decedase cu multi anii in urma sa mai sters ceva mai caut nu are legatura cu dosarul meu. frontul democrat romin mirica.

  31. in 1987 am fost dat afara din inteprindere pe motiv ca se face reducere de personal ,adevarul era ca am refuzat sa semnez referendiu lui ceausescu iar cel ce ma dat aeara se numea dinu marin cu certificat revolutionar si dosar 13245 .inginer securist sint mai multi de fapt dar au fost chemati pentru judecata pe lumea cealanta pacat ca nu au fost judecati si pe lumea asta cine este in masura sa il verifice pe acest individ dinu marin .sef I.U.T.A.G..BUCURESTI . LINGA LICEUL DE CHIMIE BUCURESTI , ASTAZI .S.C.O.M. SI VLAD A MURIT I-AM CAUTAT FRONTUL DEMOCRAT ROMIN MIRICA NOROC BUN .

  32. tu care te lauzi ca ai vazut la revolutie la ploiesti nu ai vazut am mers si in bat tu nu ai auzit traiasca frontul democrat romin ,in ce zi ai fost ca din comentariu tau nu rese decit situatia scuteristilor care facea cerc in jurul casei albe la ploiesti nu te supara daca ai vazut si auzit este bine dar eu unul nu am auzit ce ai auzit tu nu te supara din 22decembrie pina pe 25 decembrie am fost mai tot timpul in fata consiliului colecul meu IACOB LIVIU DADEA DE MINCARE ai vazut si pe astea nu te supara aduti aminte tel 0244480655 .astept sa ma contactezi mirica frontul democrat romin ,noroc bun nu te supara frate. revolutia .

  33. Am scris comentarii, despre fondul „Libertatea” cu cât au contribuit colegii mei prin mine în 29.12.1989, cu 305484 lei, precum eu personal cu 6.512 lei. Pe cine a transportat din Arad, la Timişoara, autobuzul cu nr. 31 AR 404, precum altele din 17.12.1989, inclusiv tărăgănarea rezolvări dosarului meu, dar văd că toată lumea tace !?. De aceea solicit instituţiei abilitate expulzarea mea intr-un stat desemnat de mine şi mă opun civic, să mai plătesc din buzunarul meu de pensionar,orice O.N.G., precum pe cei din Justiţie şi Interne, etc !?.

  34. nu trebuie sa te superi si eu am contribuit cu sume mici pentru asociatia 21 decembrie la PLOIESTI presedinte vasiliu ion a spus ca are nevoie pentru sa se legalizeze acum vad alfel lucrurile si intreb pe vasiliu ion ? ai terminat cu asociatia sau ai fost o parte a celei din bucuresti care a fost infintata cea de la ploiesti sau cea de la bucuresti ,nu inteleg , mirica frontul democrat romin . noroc bun vasiliule ma cunosti i !!!!!

  35. am fost intimplator la o sedinta la bucuresti am fost si la mitingul de pe chiselev dar nu puteam sta in picoare si am stat pe motocicleta ma vazut la sedinta cum revolutionari votau drept democratic mam inregistrat pe procesul verbal frontul democrat romin il puteti citi ca dovada ca am fost acolo si perju a fost in alegerea respectiva revolutionari au ales cei din sala , daca spuneti ca sinteti revolutionari toti vreti sa fiti sefi asa am vazut eu democratic vorbind e cel care are cel mai mare merit si recunoscut de ceilantii alegeri liber consimtite si acum daca nu va convine jos cu ei ,pe cine puneti sau facem prin rotatie nu ascultati de cine trebuie frontul democrat romin mirica noroc bun si numi purtati pica tot mirica

  36. auzi domnule care propui sa spuna ce ia determinat pe revolutionari sa iasa in strada cine est tu de recomanzi sa se tina cont de ce spui tu oprestete omule democratia nu se dicteaza este libera lasa pomulin pace si nu te amesteca ce sa zic eu acum iti pun o intrebare ? ce faceai sau parinti tai cind eu eram batut de securitate , sa zicem in 1987 ca este mai aproape . ati facut ce ? vi cu propuneri poate ca uni slabi de minte asculta ce spui tu si face numai prosti de alfel unul ca asta exista in la revolutionari ii pierd numele lui acum tot cu o propunere a venit iar prosti au pus gura daca nu faci focul nu iese fum sper sa auzi sa o lasi balta la ce ai facut tu dupa revolutie ca dai de dracu . pe mine unul nu ma intereseaza de revolutionari deveniti dupa 1989 si nici de apucaturile lor justitia asa cum este ia buna sau rea se ocupa de voii eu asa ca ai grija oprestete cit mai ai timp si nu da friu liber prostiei ca si asa avem destula in rominia numi purta pica revolutionar mirica vezi nu este anonima :////

  37. O CHESTIE DA CERTIFICAT DE REVOLUTIONAR PRESCHIMBAT IAR DACA AI UN VENIT MAI MARE NUTI ACORDA BANII CA ASAI LEGEA RECUNOSTINTEI NU INTELEG NU SE FACE RECUNOSTINTA LA TOTI REVOLUTIONARI CA ATUNCI LA REVOLUTIE NU ERAU PATRONI CA AU AJUNS MAI TIRZIU ASTI MERITU LOR CA GUVERNU NU LEA DAT NICI UN SPRIJIN FINANCIAR , MAI MULT PE CEI DE LA SSPR BUCURESTI NICI NU IA INTERESAT DE MINE CA AM FOST DAT AFARA DE LA MUNCA DISCIPLINAR NE ADEVARAT NE PROBAT JUSTITIA A APROBAT LA PLOIESTI ACUM INPARTE DREPTATE LA CURTEA DE APEL PLOIESTI TRAIASCA ROMINIA DAR FARA JUSTITIE OARBA LA COMANDA NOROC BUN MIRICA VOTATI LA DOUA STAMPILE LIPSESTE RUBRICA DE OBSERVATI ELECTORALE MIRICA , F.D.R.

  38. imi pare rau ca il dezamagesc pe securist ca daca eram prost ma termenau cind m-au prins aici in ploiesti ,a trebuit sa am capul intro parte picoarele in alta iar ramuri in toata tara ma multe se pare au fost in timisoara , daca nu gindeam eram termenat dar revolutia tot incepea cind nuputeam sti ramurile erau raspindite in tara dar foarte putin afara , dar baza o aveam in tara lucru dovedit ,sa nu creada cineva ca daca eu erm prins ,se termina cu revolutia ,stiu eu poate incepea mai repede pentru ca cei contactati le spusesem cite ceva in caz ca punea mina pe unul din noi practic ,altul nu mai gasea, ceva ceva stia si generalu gusa verifica arhivele ale mai bucuresti in 1987 si vei vedea ceva dar fara numele meu ,vam spus cam multe si mie nu are cine ma proteja cum este mister FSN.noroc bun mirica votati daca nu vedeti scrieti FRONTUL DEMOCRAT ROMIN si stampilati ,nu are rubrica de observati electorale ,observatori sint politici o dovedeste singuri astia nu tin cu tara pentru ca nu sint nici romini si traiesc inafara granitilor ROMINIEI aveti grija ce faceti si nu uitati ce a zis FRONTUL DEMOCRAT ROMIN noroc bun.

  39. PINA CIND MINTITI OPRITIVA,DACA DOSARUL MEU ERA INCOMPLET NU TRECEA PRIN COMISIE CA ATARE A TRECUT CA SA GRESIT NUI VINA MEA CU SA FIE IN ERATA LA COMPLETARI TREBUIA SA MIL DEA DE RANIT DE CE MINT ASTAI OBICEIUL SA NU CREADA CA ARE IN FATA UN PROST SI UN ADEVARAT REVOLUTIONAR CARE NU LUSTRUIESTE PANTOFI CU SPAGA TREBUIA SA SDAU IN JUSDECVATA SSPR PENTRU CA NU A ELIBERAT CERTIFICATU LA TERMEN ,NU AM VRUT , SI MERGETI SDIN PROSTIE IN PROSTIE ATITA TIMP CIT AVETI PRINTRE VOI ELEMENTE COMUNISTE .. SDE CE NU RASPUNZI LA MEMORIU SDIN 13 OCTOMBRIE2009 NR.9860 SDOAMNA MINISTRU SECRETAR SDE STAT SSPR BUCURESTI .MIRICA

  40. dse ce nu raspundse sspr la memoriu meu sdin 13 octombrie nr9860 dsin 2009 a promis ca raspunsde sdoamna secretar sde stat cu problemele revolutionare poate reusesc sa maninc si eu fara sdureri ca am vazut ca sau creat niste lucruri rentru revolutio .noroc bun mirica.

  41. DIN ANUL 2001 SI PANA LA DATA DE AZI MA LUPT CU MAGISTRATII SECURISTII SI COMUNISTI PE LA TOATE INSTANTELE DIN TARA PENTRU RECUNOSTERA CALITATII DE PERSECUTAT POLITIC ANTICOMUNIST IN ANII DICTATURII COMUNISTE . FOSTII TORTIONARI SECURISTII STATUL ROMAN DE AZI I-A RECOMPENSAT CU PENSII DE LUX RECUNOSCAND ASTFEL CONTRIBUTIA ADUSA DE ACESTIA PENTRU SPRIJINUL SI ZELUL CU CARE FOSTII TORTIONARII AU APARAT SISTEMUL CRIMINAL COMUNIST . CINE DORESTE II POT TRIMITE DOSARUL MEU FACUT DE SECURITATE .
    tapusconstantin@yahoo.com

  42. am primit mesajul tau si in curind se poate face dreptate ,poate profesori de drep or vedea daca nu am fost deacord cu politica comunista oare neau inbratisat si felicitat noroc cu internetu daca o sal lase liber ca informatile ajung repede citeste vezi ca sint frontul democrat romin initiatorul revolutiei romine votati frontul democrat romin scrieti cu creonul si stampilati votat numai asa putem cistiga la vot si votatiF.D.R. MIRICA REVOLUTIONARU ANUNTA SI PRIN JURUL TAU ACELAS LUCRU COMUNICAT DE MINE FRONTUL DEMOCRAT ROMIN .NOROC BUN.

  43. toti care nu au primit certificate de revolutionar preschimbate parere poate le vor da dupa ce guvernul nu mai are nimic in butoi a ajuns la fundul butoiului da certificate adevaratilor revolutionarii ca stie exact ca nu are ce sa le dea razbunare comunista bolsevici in haine democrate profesori de drept judecatori reforma vor sa faca democratie ce cine ca democratia este o lupta continua iar in rominia sa mostenit din ginerati intregi sa lupte alti iar alti sa culeaga roadele ,dar au uitat ca acum nui dictatura si un inceput al democratiei nu vor sa vada acest lucru atentie nu copiati de la alte tari democratia ca intelegeti gresit ,deoarec ati facut studi de drept in rominia cu profesori care vad democratia ca un dusman al lor, propunere sa faca studi studenti de la drept in tari democrate , chear in numar mai mic la inceput ei sint vitorii discipoli democratici in rominia . sa treaca trei patru generati de studenti la drept in diferite tari cu traditie in democratie dispare coruptia din rominia sa facut o miscare ,au fost dati afara o serie de magistrati romini dar sint profesori si predau incontinuare ce preda prosti studenti sa invete sa judece corect se face in afara studind si practicind in perioada studentiei , actuali magistrati cit sar canuni nu pot vedea decit intrun singur fel si nu se auto sesizeaza ca nui intereseaza si asa ajung oameni pe drumuri dar asta tot in folusul lor li se maresc salarile ,opritiva stimati magistrati si judecatii si nu purtati ranchiula daca o faceti o faceti in afara tribunalelor si nu in hotatiri de judecata nu va suparati pe un adevar cautati si intelegeti si cititi dosarele inculpatilor si nu doar vorbiti de ele sa umplut inchisorile cu gainari costa mai mult intretinerea lor decit paguba pe care a facuto , va uitati mirati poate la ce spun dar sint sigur ca stiti dar nu puteti aplica ca nu vretii, 10 chemari in istanta 10 milioane pai nui bine daca sint procese doar 5 atunci venitu este mic de 5 opritiva ,frontul democrat romin , nu vrem asfel de judecatori si o reforma a justitiei in felul aratat mai sus incaz contrar vom duce prostia mai inainte numi purtati pica revolutionar mirica . traiasca frontul democrat romin mirica revolutionaru.

  44. IOAN CHIS ESTE OMUL CARE STIA DE FRONTUL DEMOCRAT ROMIN CU MULTI ANI INAINTE DE PRIN 1980 CIND LUCRA CU MINE LA CONSTANTA LA COMBINATU DE FIRE SI FIBRE SINTETICE SUGTC BUCURESTI . SI MIAM MAI ADUS AMINTE CEVA CRED CA SI LUI IAM DAT O CACIULA DIN REBUTURI DIN FIBRE SINTETICE NU MAI RETIN BINE DAR MAI FACEAM PENTRU MINE SI COLEGII , SPER SA ISI ADUCA AMINTE MIE MI SA SPUS DE EL SUB ALTA FORMA DE FIRMA CARE O ARE EL DAR NU AM STIUT CA ARE FIRMA MACARINA CAM ASA CEVA . SA ASCUNS LA PLOIESTI TOTUL DEACEIA CEI CE CITESC LA TIMISOARA SAL ANUUNTE SA TELEFONEZE EL 0244480655 MIRICA FRONTUL DEMOCRAT ROMIN nu va dati in laturi ascultati daca vreti sa fie in rominia bine astept contactarea furtuna ai grija ai tradat .

  45. AZI 8 FEBROARIE AM INTREBAT PRIN TELEFON SSPR NU MIAU COMUNICAT NIMIC DOSARUL MEU APARE CU CERTIFICAT TIPARIT IN 2007 DAR NU APARE NUMARUL CERTIFICATULUI CRED CA ESTE O CACEALMEA DE PE URMA PROSTILOR SINT SATUL DE PROSTI SPER SA NU SE MAI INMULTEASCA CA DE SCAPAT DE EI NU SCAPAM, CONFORM LEGI 341 AVIZUL IL DA ASOCIATILE PINA IN 1992 ASA AM INTELES ACUM VINE SI SPUNE CA POATE DA AVIZE SI PERJU DANIEL EUROATLANTICA , CE SA MAI CRED EU AM FOST IN ILEGALITATE FRONTUL DEMOCRAT ROMIN VIN CU PRECIZARI CIT DE CURIND DAR NUI DEAJUNS SPUNE PERJU DAR EU NU AM CERUT SA FAC DOVADA CU FRONTUL DEMOCRAT ROMIN ACTELE DE LA DOSAR SPUNE TOT . PRACTIC NU MA INTERESEAZA CINE PROMOVEAZA DOSARELE DE REVOLUTIONARI TOT SA FIE CU ADEVARATI REVOLUTIONARII SI NU INVERS CUM FACE IN PORTALUL REVOLUTI ROMINE APARE CERTIFICAT 12350 IN COMENTARIU FACUT DE PERJU DANIEL LA ADRESA MEA DACA NU STIA NUMARUL DOSARULUI NU TREBUIA TRECUT NICI UNUL AM VAZUT AL CUI ESTE DOSARUL PINA AICI OPRITIVA FRATILOR PROPUN SA FIU ADMIS IN COMISIE PENTRU REVOLUTIONARI SA TERMINAM CU TOATE ACESTE LUCRURI CEI DIN SSPR SPUN CA NU DA RELATI PRIN TELEFON APOI DE CE A SPUS CA DA RELATI INTRUN BLOG PRACTIC SA MA DUC DE DOUA ORI IN BUCURESTI CA NU RASPUNDE LA MIEI URI DE CE OARE . ACESTI OAMENI SINT …SPUN CA TREBUIE SA TERMINE CU DOSARELE ,PAI CE AU FACUT 17 ANI DE ZILE TREBUIE SA IASA LA PENSIE ,FRONTUL DEMOCRAT ROMIN MIRICA.

  46. MARIUS AM GASIT MIRICA A GHEORGHE FRONTUL DEMOCRAT ROMIN PE UNDEVA PE ACESTE BLOGURI ESTE PUS DE TINE SAU PERJU LA PUS CUNVA DACA LAI PUS TU SI EXISTA INTRO CARTE DE A TA AS FI CURIOS SA O VAD DAR NU NUMAI FRONTUL DEMOCRAT ROMIN SI NUMELE MEU SI AMANUNTE DIN TIMISOARA DIN REVOLUTIE SUB CONDUCEREA FRONTULUI DEMOCRAT ROMIN DAR TOTUL A FOST ASA CUM AM VRUT SA FIE DE LA COPIL DE BIBELON PINA LA BARBA ALBA ASA AM DISCUTAT CU ELECTRONISTU IN 1987 SINT INTERESATE NISTE ZIARE LOCALE DE FRONTUL DEMOCRAT ROMIN ,IN CE CARTE AI SCRIS DE MINE SI FRONTUL DEMOCRAT ROMIN ? SANATATE SI SA SE INPUTINEZE PROSTI CA DE SCAPAT DE EI NU SCAPAM SA NU SE MAI INMULTEASCA MACAR ATIT AS VREA STIU ESTE INPOSIBIL DAR SPER ,TRAIASCA FRONTUL DEMOCRAT ROMIN ADERATI FRONTULUI DEMOCRAT ROMIN SI ROMINIA VA CISTIGA SI O DATA CU IA SI POPORUL ROMINIEI .NOROC BUN MIRICA .

  47. ATENTIE CE SPUNE PERJU DANIEL CA DOSARUL ESTE INCOMPLET EL STAPILESTE PENTRU CARE DIN EVENIMENTE NUI DOSARUL COMPLET DIN 21 DIN 22 DIN 1974 DE RANIT 22 TIMPITUL GASESTE TINPITI EU SPAGA NUI DAU DAR SA FIE SIGUR CA CU MINE O INCURCA CINE A STERS CASETA CINE FALSIFICA REVOLUTIA LA PLOIESTI PERJU DANIEL LIGA EUROATLANTICA CINE A DAT CERTIFICATE DE REVOLUTIONARI LA MILITIENI AVOCATI PROCURORI IN PLOIESTI PERJU DANIEL SI EL ESTE UN FALS REVOLUTIONAR CAUTA SA INDREPTE CEVA DAR TOT CU O MINCIUNA IMI DA UN NUMAR DE CERTIFICAT FALS PERJULE TERMINA CU FALSURILE CA DAIDE DRACU ITITERMIN . RESPECTA CA TEAI PUS LA ADAPOST CU FALSI REVOLUTIONARI SI SINGUR ITI PUI PE PORTARUL REVOLUTI DIVESIUNI PERJULE PROPUN SA FIE RETRASE TOATE CERTIFICATELE DE REVOLUTIONARI DE LA MILITIENI PROCURORI AVOCATI DIN PLOIESTI MA AUZI SECRETAR DE SRTAT AL REVOLUTIONARILOR SAU SCRIU PE BLOG SA NUTI DAU IN CAP ITI DAU FI SIGUR SI IN CAP AI VENIT AI PLECAT DACA ESTI PROST ESTE NEVOIE DE UN OM CARE SA DESPARTA FALSI REVOLUTIONARI RETINE CEI SCRIS DE MINE

  48. in dimineata zilei de 23.12.1989,am fost in cel de-al treilea camion asupra caruia s-a tras in fata aerogarii Otopeni,la vremea respectiva fiind militar in termen.Pana in prezent,nu am obtinut certificat de revolutionar cu toate ca ceilalti camarazi au obtinut.Specific ca nu am fost ranit.
    As putea ca dupa 20 de ani sa intru in posesia acestui certificat,si daca pot ce documentatie imi este necesara?

  49. cred ca pot sa iti raspund eu dai in judecata pe ofiteri care a comandat foc inpotriva camionului ca dupa cum sti la otopeni sa murit din cauza unor ofiteri cauta vezi cum ii cheama si dai in judecata motivul viata in pericol ramas cu sechele , cam atit stiu dai in judecataMAPN CARE A EMIS ORDINUL DE FRONT SI INCLUSIV OFITERI CARE A COMANDAT FOC INPOTRIVA CONVOIULUI MILITAR. succes.

  50. Daca poate sa-mi spuna cineva care este scopul sspr de alunga pe cei care cer informatii referitoare la depunere de documente pt certific de revolutionar sau vor sai ascunda pe cei ce au obtinut certificatul platindul nespunind nici odata daca se mai depun acte ,totusi nu inteleg care este scopul chiar al anumitor guverne de a mai elibera cite o transa de certificate care cred ca ajung la simpatizanti respectivelor ,partide de la guvernare,In decembri 1989 prin radio sau tv eram chemati in strada pt afi participanti si de a apara pt ai alunga pe Ceausescu iar cind sa ni se recunoasca meritele uita de noi,spun ca a fost data pt depunere de acte dar veteranii din a- l2-lea razboi au primit recunostinta dupa 20 de ani in primi 10 ani vedeam morti de linga mini din 89 inclusiv aveam cosmaruri cu acele persoane care au murit linga mine ,si acum vad fetele celor de au murit in curtea polatului regal(muzeul de arta)in noaptea de 22/23 decembrie 89 mai am multe de spus deoarece am vazut multe in acele zile de decembri ,ma poate contacta chiar si domnul procuror Voinea poate mai descilcim din cele intimplate in acele zile „gasiti aresa de email”

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.