Nouă prorogare a legii 341/2004

OUG 84/2009 prorogase termenul pînă la care SSPR preschimbă certificatele de revoluţionar pînă la 1 ianuarie 2010. Prin legea 391/2009 (linc), publicată în Monitorul oficial nr. 921 din 28 decembrie 2009, s-a aprobat cu modificări OUG 84/2009, termenul respectiv fiind prelungit pînă la 30 aprilie 2010 inclusiv.

Este a 8-a prelungire a acestor termene. De fiecare dată s-a spus că e ultima prorogare. Prorogările anterioare au fost: OUG 133/2004, Legea 37/2005 aprobă cu modificări OUG 133/2004 acordînd o altă prelungire, OUG 182/2005, OUG 132/2006, OG 1/2008, Legea 47/2009 de aprobare cu modificări a OG 1/2008 (aceeaşi tehnică legislativă: întîi se dă o ordonanţă pentru prorogarea termenelor, iar prin legea de aprobare a ordonanţei termenele se mai prelungesc o dată), OUG 84/2009 şi Legea 391/2009. De la 6 luni iniţiale, problema preschimbării certificatelor se lungeşte acuma la 5 ani şi 10 luni. Prelungirile repetate fac ca verificarea finală să fie amînată, iar infracţiunile săvîrşite în problema certificatelor să se prescrie.

Trebuie spus că, dacă atunci cînd prorogarea a fost propusă de Emilian Cutean, membrii CPRD s-au împotrivit, Raymond Luca trimiţînd şi o scrisoare prim-ministrului Emil Boc ca să-şi arate împotrivirea (linc) (fără izbîndă, Boc emiţînd OUG 84/2009), la şedinţa CPRD din 3 noiembrie 2009 (linc) CPRD a fost întrutotul de acord cu legea privind aprobarea OUG 84/2009 (vezi punctul 3 al ordinii de zi, pagina 4 din procesul verbal).

Tempi pasati. Pe vremuri, Raymond Luca era împotriva prorogării

Am mai tratat subiectul pe acest blog, citiţi articolele mele anterioare pe acest subiect:

Emisiune TVR din 1997 despre certificatele de revoluţionar
Dumitru Dincă îl acuză pe George Costin
Fesan: Hrebenciuc şi Sechelariu au primit certificate de revoluţionar fără să ceară
Fesan: în jurul meu sînt numai falsuri, falsuri şi falsuri. Ţi-e groază să mai deschizi un dosar
450 de luptători în Timişoara şi 12000 în Bucureşti
Nouă prorogare a termenelor pentru certificatele de revoluţionar
CPRD şi SSPR se încaieră public
– Un Bebe Ivanovici liberal: Raymond Luca (partea întîi şi partea a 2-a)
CPRD se pronunţă împotriva unei noi prorogări a termenelor Legii 341/2004
Cînd a spus Emilian Cutean adevărul?
Discuţiile din CPRD despre prorogarea termenelor Legii 341/2004
Asociaţiile de revoluţionari din Timişoara protestează împotriva prorogării termenelor Legii 341/2004
Guvernul Boc prorogă iar termenele pentru preschimbarea certificatelor de revoluţionar
CPRD s-a opus degeaba prorogării termenelor Legii 341/2004
Productivitatea muncii la verificarea dosarelor pentru certificatele de revoluţionar. Comparaţie între anul 1996 şi situaţia actuală

10 gânduri despre „Nouă prorogare a legii 341/2004

  1. lea trebuit 20 de ani ca sa elibereze certificate de revolutionarii acum cu prelungiri barem sa iasa domni din SSPR la pensie din givern , revolutionarii nu vedeti isi bat joc de voi ei esu la pensie cu circa 80 de milioane lei voi ramineti cu cit 10 milioane daca ??? sint frontul democrat romin si vad multe dar voi nu tineti cont de ce spun eu , de ce nu sint in SSPR a facut cineva propunere NU A FACUT NIMENI DECIT EU DAR FARA SUSTINERE NU FAC NIMIC REVOLUTIONARI DACA VRETI CONTACTATIMA URGENT NU CERTIFICATUL ESTE INTERESANT INTERESANT ESTE MODUL DE APLICARE A LEGILOR REVOLUTIONARE SINT MAI MULTE DAR NU VA POT SPUNE MULTE SI ASA AU FOST COPIATE DIVERSE COMENTARI CIT LE TINE DE ASCUNS LE REGASESC IN VOCABULARU LOR SI GEOANA A …. fiti alaturi si rominia va cistiga si o data cu ea si tot poporu fratilor daca nu sinteti pregatiti sa faceti ceva bun pentru rominia dativa dimisile daca ocupati posturii am vazut cum se invirte in jurul parului ne facind nimic util rominiei ,ca sa ma explic se invirte in jurul unor cuvinte fara a face ceva si mai ales ce spune este bine de evidentiat eminescu aici,,e usor a scrie versuri cind nimic nu ai a spune ansira cuvinte goale ce din coada o sa sune ,,, oare acsti politicieni cred ca toata rominia este proasta iar ei sint destepti , ROMINIE TREZESTETE cred ca vor mai aparea revolutionarii dar sar putea sa fie din cei adevarati cum am fost si eu acte dovezi sint destule in dosar ca initiator a unei revoluti ce dovezi mai trebuia sa dovedesc ce revolutia este o dovada morti un adevar iliescu este incoltit nu stie cum sa faca este la sfirsit ata putina daca iesea din politica intra la puscarie dar uita ca legile te baga la puscarie si mort ,

    1. Mirică este bine să nu te mai bați cu maiul în piept,CÂȚI DIN IMPOSTORII PE CARE ÎI CUNOȘTI AI DIVULGAT?….CARE AU FOST IDEALURILE CELOR CARE SAU JERTFIT?!,,,,CARE ESTE DATORIA TA DE REVOLUȚIONAR ÎN AFARA LAUDELOR DE SINE?!

  2. Am legitimatie nr.280 ca luptator pentru vivtoriarevolutiei din Decembrie1989 rmarcat prinfapte deosebite.
    Comisiaspeciala parlamentara a eliberat certificatul nr. C.1340
    Dece nu am intrat im drepturi conform legi 341/2004.
    Astept un raspuns de la dvs. afirmativ. Adresa.
    BICA ION. Campulung Muscel Arges
    str iezer, nr. 6, bl, p 34, et. 3 ap. 13

  3. Sint unul din ranitii in revolutie si am avut dupa vechiu certificat nr.679,stiu ca unblam in cirje,pentru sa-mi fac dosarul in sibiu,eczact cind am iesit din spitalul militar sibiu si acum am noul certificat seria LRT-D-107 si va dau dreptate cu marirea termenelor ,nu era admisibil asa ceva,eu cred ca tot prin niste jocuri politice deale lor si interesele lor au facut asa ceva,intotdeauna cind au cite un interes de-al lor,modifica cite o lege si cu prelungirea termenelor a fost la fel,a fost multa coruptie,eu as avea o propunere,sa ne intilnim toti care sintem si sa stringem semnaturi pentru infintarea unui partid al nostru si sa ne punem punctele de vedere in parlament,atunci avem si noi putere,daca sinteti toata lumea deacord,se desfinteaza sspr,pentru ca si asa i-si bat joc de noi,ne vorbeste ironic,cind te duci cu vreo problema,deacea eu de 2 ani ,nici nu am fost nici sa-mi iau foile de drum.Daca vreti sa discutam trebuie sa tinem legatura si sa luptam,pentru cauza noastra .Eu cred ca SSPR-ul,este infintat nu sa ne ajute si numai sa ne tina sub control.pentru contact.nr.tel 0757807565 si 0250/778311,eu zic sa nu pierdem timpul si sa urgentam,cineva dintre noi sa preia initiativa,stringem semnaturile si mergem toti cu semnaturile la guvern,ma numesc Dajbog Ion din orasul Brezoi jud.Valcea str. Fabricii nr.89.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.